Woongroep

Woongroep 

Onderwerp van cool_lizz

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    Tja, dat is hier dus niet, een eigen keuken en sanitair. Er zijn drie keukens en vier badkamers. In een grachtenpand, gevuld met enorm prettige mensen.Met een dakterras, en een tuin.
    En nu is het nadenken; in hoeverre kan ik sommige wensen/eisen loslaten, in ruil voor de voordelen.
    Hoeveel is het comfort mij waard. Wat krijg ik ervoor terug...
    Deze groep gaat idd verder dan ik voor ogen had; ze leven samen, en ik onderzoek voor mezelf die mogelijkheid.

    Het helpt misschien wel dat ik sinds enige maanden een huurder bij mij in huis heb; ik deel bepaalde ruimtes al, en dat werkt prima.
  2. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Sil
    Is er een mogelijkheid dat je een proef periode kunt afspreken/ overbruggen ?

    Ja die is er ... goeie optie inderdaad... !
  3. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    Vorige week kwam een OA- ster die in dit draadje geregeerd had bij mij in Delft op bezoek. Zij herinnerde mij aan dit draadje, en inderdaad, ik ben verhuisd, naar Delft.
    Afgezien van het comfort dat ik heb ingeleverd ben ik zo blij als wat; ik geniet enorm van alles wat zich hier voordoet, heb het gevoel dat ik veel meer energie heb.... er valt hier dagelijks te lachen, goede gesprekken, onzingesprekken, de dag doornemen aan het eten, samen klussen, en ook kom ik meZelf tegen.. wat zeker niet altijd leuk is maar toch....deze woonvorm brengt me inspiratie, precies waar ik naar op zoek was.
  4. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef --Anja1969--
    Wat leuk, klinkt goed! Ik dacht even dat je misschien wel in het "Hofje van Gratie" aan de Van der Mastenstraat woonde, maar jouw woongroep leeft nog meer samen dan daar. Leuke stad Delft!

    Fijn dat je inspiratie vindt en dat het leven zo samen je bevalt. Eigenlijk wel mooi: vreemden die samen leven.

    Dat klinkt ook wel erg leuk, een hofje.... maar nee, ik woon in een grachtenpand.
    Dankjewel Anja.
    Ik zie de mensen met wie ik woon gelukkig niet als vreemden. Twee keer samen eten en het voelde vertrouwd.
  5. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Poppetje
    Tof zeg. Ik vroeg me al af waar je heen gevlogen was. Smile

    Ja en jij bent van FB weggevlogen zag ik
    Smile
  6. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef --Anja1969--

    Ik had het wat dat betreft ook wat verkeerd o omschreven; zo lees ik je ook. Bedoelde ook meer dat dat zomaar kan ontstaan met vreemden.

    Aha ik snap je. Smile
  7. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef MarjanvanE

    Een soort OA-gevoel?

    Ik kom eens kijken waar je woont LiesjeSmile

    Jaa en al snel he?!

    Een OA- gevoel... tja... misschien wel!
    Er zijn naast mij nog twee vrouwen alleen met volwassen dochters. Ik kan het goed met ze vinden. Met iedereen eigenlijk, maar de een zie ik liever dan de ander, logisch. Net als bij OA ;-).
  8. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Dingetje
    Wat leuk om te lezen dat je doorgezet hebt en het nu beleeft.

    Dit vind ik ook weer leuk om te lezen.
    Ik ben ook best verbaasd en bovendien trots dat ik de stap gezet heb.
    En dat ik het zo fijn blijk te vinden.
  9. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Singa

    Goed verhaal zeg. Veel woonplezier nog!

    Smile Dankjewel!
  10. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz

    quote:
    Dit schreef Varekai
    Met mijn kinderen heb ik ongeveer 5 jaar geleden in een project centraal wonen gewoond. Ik had een eigen woning, maar in een buurt waar de kinderen niet veilig buiten konden
    (...............................................)
    Dit neemt niet weg dat dat voor anderen en in andere situaties natuurlijk heel anders kan zijn en de enige manier is om het te proberen!

    Ja precies....Bedankt voor je verhaal, wat een narigheid!
    Ik ga t meemaken, of niet...
Terug naar de lijst