vinkjes

vinkjes 

Onderwerp van scar


Dit onderwerp is gesloten.
door scar zelf op 4 oktober 2015 om 21:15:03

Terug naar de lijst
  1. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef scar
    In het draadjesoverzicht zie je de titel, daaronder nog iets en daaronder het aantal reacties. Daarnaast een pijltje naar rechts. En als je daarnaast een liggend vinkje ziet, blauw, dan weet je dat je daar al gereageerd hebt, door op dat liggende vinkje te klikken ga je naar je eigenn laatste reactie.



    Werkt bij mij nog niet,,
  2. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar

    Nee dat kan kloppen, daarom heb ik dit draadje geopend. Omdat het verdwenen is op een aantal plaatsen.

    Bahart? Heb je het berichtje al wel gelezen?
  3. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    Yep maar sommige schreven ook dat de vinkjes weer zichtbaar waren,,,Smile
    Maar goed bij mij dus niet,,
  4. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef leeuwin70
    Yep maar sommige schreven ook dat de vinkjes weer zichtbaar waren,,,Smile
    Maar goed bij mij dus niet,,

    Ja dat las ik ook. En toen dacht ik dat het wel goed zat. maar niet dus, begrijp ik...
  5. meeuw
    druk met leven

    Toon alleen de berichten van meeuw
    Wauw...... dat miste ik het meest op oa, dat ik naar het laatst gelezen bericht kon gaan...
    Zo zie je maar: elk nadeel heb zijn voordeel: door deze storingen op oa, heel veel wijzer geworden....Smile

    maar ik kan ze nergens vinden, ook niet in prive bij draadjes waarin ik bijdraag.
  6. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    quote:
    Dit schreef meeuw
    Wauw...... dat miste ik het meest op oa, dat ik naar het laatst gelezen bericht kon gaan...
    Zo zie je maar: elk nadeel heb zijn voordeel: door deze storingen op oa, heel veel wijzer geworden....Smile

    maar ik kan ze nergens vinden, ook niet in prive bij draadjes waarin ik bijdraag.

    Helaas, zo een functie is er niet. Het bewuste pijltje leidt je naar jouw laatste bericht, niet naar het laatste bericht dat je gelezen hebt.
  7. Bericht van Jako is op 08-11-2015 om 13:44:29 uur verwijderd door Jako.

    Reden: opgelost

     
  8. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart
    De vinkjes ga ik even helemaal opnieuw doen. Dat was al niet zo slim bedacht en ik weet nu hoe het wel moet. Geloof ik.
  9. Die-vers
    aan de wandel

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    quote:
    Dit schreef bart
    De vinkjes ga ik even helemaal opnieuw doen. Dat was al niet zo slim bedacht en ik weet nu hoe het wel moet. Geloof ik.



    Zet de pijltjes dan gelijk wat verder uit elkaar en ook van reacties af
    Met tablet of mob druk je steeds op de verkeerde
    ( of te dikke vingers )
  10. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Jako
    Volgens mij komen er geen nieuwe vinkjes meer bij sinds de blackout van gisteren. In de bovenste 2 onderwerpen heb ik erna gereageerd. Mijn reacties in de onderwerpen waar ze wel staan zijn ouder.

    Ik heb die vinkjes echt nog nooit gezien?????????? De blokjes wel, maar die zijn bij mij nooit ooit veranderd in vinkjes......
    Ik wil ook vinkjes!!!Smile
  11. LoveMagenta
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van LoveMagenta
    quote:
    Dit schreef Solar

    Ik heb die vinkjes echt nog nooit gezien?????????? De blokjes wel, maar die zijn bij mij nooit ooit veranderd in vinkjes......
    Ik wil ook vinkjes!!!Smile


    Het lijken wel blinde vinkjes. Je ziet ze alleen als je ook gereageerd hebt op een onderwerp. Ik sla vinkjes nooit op in mijn surfgedrag op OA.

    Smile
  12. Bericht van Jako is op 11-01-2016 om 10:32:49 uur verwijderd door Jako.

    Reden: grote schoonmaak

     
Terug naar de lijst