Windows 10

Windows 10 

Onderwerp van bart

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Graag gedaan. Voortaan eerder hulp inroepen dus Smile

    ja mama... Smile
  2. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Laat je niet gek maken hoor. McAfee is een prima virus-scanner. Maar het is niet gratis. McAfee betaalt de laptopmaker om al ge?nstalleerd te zijn op een nieuwe laptop en hoopt dan dat je het gaat gebruiken.

    Je kunt het van je laptop verwijderen onder Instellingen / Systeem / Apps en Onderdelen. Denk ik.

    En dan Avast installeren.

    Succes.
  3. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Eigenlijk gaat alles best goed hier.

    Behalve ??n dingetje.

    Ik heb twee beeldschermen en het bureaublad loopt over allebei heen (bureaublad is "uitgebreid"). Windows 10 kan daarmee omgaan, maar iedere keer als ik opstart uit slaapstand, moet ik het opnieuw instellen. Oftewel, opnieuw op "detecteren" drukken. Pas dan ziet hij de twee beeldschermen en klopt alles weer.

    Nou ja, dat zou ik dus liever automatisch goed laten gaan. :-) Wie heeft een tip?
  4. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef Raymond
    Ik zou eerst de meest recente driver behorende bij je video kaart installeren. Dit word vaak niet gedaan bij updaten.

    Dat kan het toch niet zijn? Het werkt namelijk wel, alleen moet ik het iedere keer opnieuw instellen.

    Trouwens, vanochtend deed ie 't opeens wel goed... Zonder iets gewijzigd te hebben. Zul je altijd zien. De macht van OA...
  5. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef robinet
    Heb niet heel het draadje gelezenSmile.Moet ik er echt aan geloven?? Vanmorgen bij het opstarten kreeg ik de melding dat de computer windows 10 gaat instaleren. Ik heb het nog maar even een week uitgesteld langer kon niet.

    ja, je moet eraan geloven, denk ik. Het is niet anders...

    Maar het valt mee. Ik heb er tot nu toe weinig problemen mee gehad.
  6. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    Ik blijf problemen hebben met de slaapstand.

    - hij gaat vanzelf uit de slaapstand. Geen idee waarom.

    - hij wordt soms niet meer wakker en ik moet hem dan herstarten.

    Vervelend ding...

    Smile
  7. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef Tuwa
    Ik overweeg een nieuwe pc (desktop) te kopen.
    Daar zal nu standaard Windows 10 op zitten, ik heb nu Windows 7 op mijn desktop en 8 op mijn laptop.
    Hoe zijn jullie ervaringen met Windows 10 tot nu toe?
    Ik ben niet zo goed in nieuwigheden, dingen die ineens anders zijn waardoor ik niet meer weet hoe ze werken.
    Wat dat betreft zie ik er nogal tegenop.

    Zijn er heel veel voordelen aan Windows 10 of zit het nog vol met allerlei kinderziektes?
    Waar moet ik eventueel op letten?
    Wat zijn pluspunten en wat zijn minpunten aan Windows 10 boven Windows 7 of 8?

    Dank.


    Kort gezegd: je hebt geen keus. Dus het heeft niet zoveel zin om hierover na te denken.
Terug naar de lijst