Gedoe om een schroef

Gedoe om een schroef 

Onderwerp van Dianaa


Dit onderwerp is gesloten.
door Dianaa zelf op 1 januari 2016 om 17:35:33

Terug naar de lijst
    Bericht van -- is op 20-12-2015 om 01:44:43 uur verwijderd door Eduard.

    Reden: niet van toepassing

     
  1. Zweef
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zweef
    In houten tuinmeubels worden ze ook gebruikt, hoewel ze dan vaak van koper zijn. Bij Cranenbroek ook verkrIjgbaar.
  2. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    Heb je enig idee van de lengte en diameter van de schroef, welke je nodig hebt.
    Plaats dit dan even (met foto) en dan wil ik wel kijken of ik hem nog in mn schuur heb liggen in mn voorraad.
  3. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Tuwa
    Heerlijk om te weten dat er altijd mensen zijn die precies weten wat er wordt bedoeld, ook al hebben ze geen flauw idee waar het precies om gaat. Smile

    Ja, grappig he? Smile
  4. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef Tuwa
    Heerlijk om te weten dat er altijd mensen zijn die precies weten wat er wordt bedoeld, ook al hebben ze geen flauw idee waar het precies om gaat. Smile

    Ja heel raar als mensen met je meedenken. Smile
  5. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Tuwa
    Heerlijk om te weten dat er altijd mensen zijn die precies weten wat er wordt bedoeld, ook al hebben ze geen flauw idee waar het precies om gaat. Smile


    Waar slaat dit op?

    Wat wil jij met je reactie bereiken?

    Kennelijk zaten 'wij' wel in de goede richting, gezien de reactie van Dianaa. Smile

    Daarbij, woorden als 'klinkt als' en 'volgens mij' en 'op zoek naar' geven aan dat iemand niet beweerd dat het 'precies' de oplossing is, Tuwa.
  6. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef Sander76


    Waar slaat dit op?

    Wat wil jij met je reactie bereiken?

    Kennelijk zaten 'wij' wel in de goede richting, gezien de reactie van Dianaa. Smile

    Daarbij, woorden als 'klinkt als' en 'volgens mij' en 'op zoek naar' geven aan dat iemand niet beweerd dat het 'precies' de oplossing is, Tuwa.


    In de goede richting, dat zeg ik. Smile
  7. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Het zal wel, Tuwa.
  8. quote:
    Dit schreef Sander76
    Het zal wel, Tuwa.

    Sommigen hebben nu eenmaal het vermogen om vanuit een beschrijving al een idee te hebben, en sommigen hebben dat vermogen niet.
    In dezen, je hebt schroeven en Ikea schroeven. Nu zijn er sommigen die absoluut niet bij "het gewone volk" wensen ingedeeld te worden dus enige kennis van, over of met Ikea is dan uit ten boze. Dat er dan minachtend wordt gedaan over diegene die mischien wel enige kennis hierover heeft en dat gaarne wilt delen om een ander te helpen zegt misschien meer over dezen persoon dan over de breedte van de algemene kennis.

    ( bovenstaand is natuurlijk allemaal gebaseerd op onderbuik en aannames)
  9. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    quote:
    Dit schreef freedom

    Sommigen hebben nu eenmaal het vermogen om vanuit een beschrijving al een idee te hebben, en sommigen hebben dat vermogen niet.
    In dezen, je hebt schroeven en Ikea schroeven. Nu zijn er sommigen die absoluut niet bij "het gewone volk" wensen ingedeeld te worden dus enige kennis van, over of met Ikea is dan uit ten boze. Dat er dan minachtend wordt gedaan over diegene die mischien wel enige kennis hierover heeft en dat gaarne wilt delen om een ander te helpen zegt misschien meer over dezen persoon dan over de breedte van de algemene kennis.

    ( bovenstaand is natuurlijk allemaal gebaseerd op onderbuik en aannames)


    Ik denk een combinatie van een grote onderbuik en een berg aannames. Smile
  10. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa

    Ik voel me toch ?cht geholpen door de inhoudelijke reacties
    alleen al dat ik nu zeker weet dat die sukkels van de Hubo (sorry, maar ze lijken daar nooit te snappen wat ik bedoel), dus wel gelijk hadden Smile
    dat zijn geen sukkels dus, maar hebben ?cht kennis van zaken Smile

    Erna, ik meet 'm nog op hoor. Vanmiddag ff te druk met mijn kind begeleiden met kerstkoekjes bakken (vrede op aarde Smile), ik zit nu met een glas wijn, h? h? poeh poeh

    Ik heb geen verstand van schroeven
    vorige week lukte het me niet torx schroeven met een ster schroevendraaier eruit te halen, dacht dat ze allemaal dolgedraaid waren
    en dan nu dat vermalijde bed Smile

    bedankt allemaal voor het meedenken
  11. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef Tuwa


    Ik denk een combinatie van een grote onderbuik en een berg aannames. Smile

    Wat is jouw probleem? Smile
    In je eigen klusdraadjes bek je mensen die meedenken ook niet af maar nu het niet jouw vraag is mag het opeens?
Terug naar de lijst