Nieuwe keuken....

Nieuwe keuken.... 

Onderwerp van Carla-S

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Ster
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Ster
    Op keukens bij zgn keukenboeren kun je enorm afdingen is mij (helaas te laat) gebleken. Ik was eenvoudige keukens gewend dus vond alles al snel heel wat en had snel een keuken nodig dus weinig bedenktijd. Achteraf had ik veel meer voor minder kunnen hebben ;) Ik heb verhalen gehoord over keukens uit Duitsland die kwalitatief heel goed waren. compleet werden gemonteerd en waarbij je in de prijs goed kon onderhandelen. Voordeliger kennelijk ivm Nederland.
    Ik zou zeggen...voordat je besluit iets te doen/aan te schaffen: eerst veel rondkijken bij diverse bedrijven, informeren en prijzen vragen en kijken wat ze bieden en in hoeverre ze willen zakken in prijzen. Ook eerst bepalen wat je zelf graag wilt in een keuken. Succes en veel plezier
  2. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    IKea. Het is duidelijk, vaste prijs geen onderhandeling.ik heb mijn iKea keuken Door plaatselijke klusser laten plaatsen. Mijn inbouw apparaten waren nog prima.die zijn overgezet. Mijn ex heeft in zijn nieuwe heel grote huid zelf een iKea keuken gezet en deze aangevuld met duurde apparetour. Zoals grohe kranen en een cooker. Ziet er echt gaaf uit
    IKea geeft ook 25 jaar garantie!
  3. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Mijn keuken heb ik gekocht bij Superkeukens. Een showroommodel omdat ik snel een keuken nodig had.
    Via hun kon ik aan iemand komen die de keuken heeft geplaatst.

    Ik zou zo weer een keuken daar kopen, ook voor de service na de tijd.
  4. Gien70
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Gien70
    Hoi Carla, ik heb mijn keuken bij superkeukens Almere gekocht. Via hen ook monteur. Bij levering verkeerde afwasmachine, zonder problemen en snel verholpen. Prima ervaring dus.
  5. robbyrood
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van robbyrood
    Duitse keuken en scherp zijn en afdingen of Ikea en gewoon betaalbaar en goed.
    Kwaliteit ontloopt mekaar niet veel.
    Wel heb ik een tijdje geleden een Bulthaup keuken gezien..das ook wel heel goed net zoals Bruijnzeel.
    Kijk wat je wenst en vooral ga prijsshoppen! Das de sport!
  6. Ik lees even mee. Een nieuwe keuken is mijn plan voor deze zomer.
    Eerlijk is het enige wat me tegenhoudt het verwijderen van de oude keuken.
  7. Annik
    Ik ben wie ik ben....

    Toon alleen de berichten van Annik
    Mijn tip : ga bij de grote keukenzaken langs om ideeen op te doen en om een keer een 3D-tekening te laten maken.
    Heb je vast een beetje een idee van hoe het kan worden. En Ze hebben zo veel in hun showrooms staan...

    Verder heb ik een aversie tegen die grote ketens : je lijkt enorme kortingen te krijgen, maar ik word daar dan achterdochtig van. Hoe harder je kan onderhandelen, hoe groter de korting? Ik hou er niet van, heb altijd het gevoel dat ik alsnog bedonderd word.
    Bovendien willen ze je altijd zo vlug mogelijk laten tekenen, liefst de eerste keer al.
    Daarnaas moet je de apparatuur vaak nog zelf aansluiten.

    Voor de keuken bij mijn partner zijn we inderdaad eerst bij de grote zaken gaan kijken en toen we wisten wat en hoe we het wilden zijn we bij de plaatselijke keukenzaak langs geweest. Die heeft voor ons een hele scherpe offerte gemaakt waar alles inzat en waar we alleen nog een quooker-kraan ipv een gewone kraan uit onderhandeld hebben.
    Heel prettig en absoluut geen agressie verkooptechnieken.

    De keuken is zonder enig probleem geplaatst. En toen de installateur weg was, konden we gelijk gaan koken. Alles was aangesloten en werkte!
  8. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    Marktplaats Smile
    Ik heb een keuken van 20.000 euro gekocht voor 2.000. Was twee jaar oud toen, die mensen wilden wat anders. Heb zelfs reservedeurtjes.
    Met Siemens-apparatuur en AEG. Nu al zes jaar in gebruik en niks mis mee (ja, een verstopte vaatwasser maar da's eigen schuld, vrees ik).
    Ik heb net zo lang gezocht op marktplaats totdat ik exact de keukenmaten vond die ik zelf heb.
  9. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S

    quote:
    Dit schreef Regin70
    Hoi Carla, ik heb mijn keuken bij superkeukens Almere gekocht. Via hen ook monteur. Bij levering verkeerde afwasmachine, zonder problemen en snel verholpen. Prima ervaring dus.


    Volgende week ga ik even bij ze kijken, kreeg er al meer positieve reacties over.
  10. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S

    quote:
    Dit schreef Marlies
    Ik lees even mee. Een nieuwe keuken is mijn plan voor deze zomer.
    Eerlijk is het enige wat me tegenhoudt het verwijderen van de oude keuken.


    Hier staat een Bribusblokje, dat haal ik er zo uit.
    De losse apparatuur die nog goed ik verkoop ik wel.
    Zo schijnt mijn Liebherr koelvriescombinatie nog jaaaaren mee te kunnen.
  11. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    quote:
    Dit schreef Marlies
    Ik lees even mee. Een nieuwe keuken is mijn plan voor deze zomer.
    Eerlijk is het enige wat me tegenhoudt het verwijderen van de oude keuken.


    De keuken is op zich zo gesloopt/eruit gehaald. Maar dan, hier had de vorige bewoner alles houtje touwtje verbonden. Ondanks dat ik alle apparatuur op vrijwel dezelfde plaats had, moesten er toch nog leidingen ver- en gelegd worden. Tegenwoordig werken de keukenzaken met zzp'ers dit die allemaal kunnen regelen.

    Twee jaar terug keuken geregeld via de keukenconcurrent en ondanks veel mindere ervaringen is deze keurig geleverd en geplaatst. Geen korting bedongen wel "gratis" geplaatst.
  12. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Mijn collega ging twee weken geleden net over de grens bij Oldenzaal een keuken kopen, dat scheelde hem inclusief plaatsen echt vele duizenden euro's. Een bezoekje aan Duitsland is dus echt aan te raden.
Terug naar de lijst