Netflix, hoe?

Netflix, hoe? 

Onderwerp van Boep

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep

    quote:
    Dit schreef scar

    Er staat een telefoonnummer in de handleiding. Daar word je fantastisch geholpen door Chromecast. Heb ik toen ook gebeld.

    Zit je wel op Wi-Fi met je telefoon?

    Ja ik zit op wifi.
    Handleiding? Dit is alles!
    Plaatje
  2. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep

    quote:
    Dit schreef scar


    Zit er ook een oplader/stekker bij om de chromecast op stroom aan te sluiten?

    Smile Z? blond ben ik niet he

    Die linkjes had ik al gevonden. Ik vrees toch iets met de router instellingen. Smile
    Maar jou lukte het dus ook niet zelf?
  3. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep

    quote:
    Dit schreef hanss51


    Dat ging bij mij ook zo, alledrie de keren.
    Maar bij mijn dochter niet, ook een vage melding.
    Toen heb ik de stroom eraf gehaald en het ding verwijderd. TV ook even uit en even gewacht.
    Toen de hele procedure, in de juiste volgorde, nog eens gedaan.
    Daarna werkte het ook daar meteen.


    Dat laatste had ik ook op gehoopt. Stroom van de chromecast trouwens al wel eraf gehad maar tv nog niet uit. Maar zie ik morgenochtend wel even. Nu geen zin meer om me n?g een keer te ergeren mocht dat de oplossing niet zijn.
    En anders Ziggo even bellen over mn routerinstellingen.
  4. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep

    quote:
    Dit schreef scar
    Nee ik moest ook even ondersteuning vragen en werd fantastisch geholpen door een Chrome dame. Toen werkte het binnen een zucht, dat was ik vergeten.

    Probeer Hans zijn oplossing eens? Gaat ding niet zo werken... Woonde ik nu maar dichterbij, als in om de hoek of zo.

    Ja maar dat zou sowieso wel leuk zijn. Smile
  5. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep

    quote:
    Dit schreef Anthea


    Is je mobiel wel op hetzelfde WiFi ingesteld als die waar je jr chromecast op wil instellen?

    En is het een Android of een iPhone?

    En die melding krijg je in die app op je mobiel of op de tv?

    Vraag 1: ja.
    Android.
    Op mn mobiel, als hij probeert de app te openen. Ik zou de vraag moeten krijgen mn wifi wachtwoord in te stellen en zo nog wat vragen die vanzelf openen en ik moet bevestigen. Maar zover komt het allemaal niet.
  6. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep

    quote:
    Dit schreef hanss51


    krijg je wel een beeld vd chromecast op je tv, met een code in beeld? (TV moet dus wel op die ingang staan waar de chromecast in zit)
    Die moet je vlgs mij als eerste invoeren in de app.

    Nee, geen code.
    App is wel gedownload en ik zie het cast-ikoontje ook als ik de tv op de juiste bron schakel.
  7. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep

    quote:
    Dit schreef Anthea
    Moest je ook op de foon bij de WiFi instellingen de chromecast opzoeken en aanklikken en dan de app openen?

    Nee.. Ik heb wel bij de wifi instellingen gekeken omdat mijn mobiel bij openen van de cast app elke keer de melding gaf dat internet misschien geen verbinding had. Verder kom ik niet. Mijn Netgear router had verbinding. Chromecast staat er dan wrl als optie bij maar de cast moet verbinden met mijn Netgear toch? Niet als los netwerk.
  8. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep

    quote:
    Dit schreef hanss51


    klinkt allemaal goed.
    pfff tis lang geleden dat ik het gedaan heb.
    ik zoek nog even in mijn geheugen, dat gaat elk jaar moeizamer, sorry...

    Ik ga zo eerst maar eens slapen. Met de goede hoop dat het morgen opeens werkt.
    Alvast bedankt voor het meedenken ieder! Smile
  9. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep

    quote:
    Dit schreef Anthea
    Nou ja, als je toch eens die chromecast als optie kiest?
    (Ik weet het niet)

    Al tig keer geprobeerd. Zonder succes. Hij geeft dan aan een onbeveiligde verbinding te hebben maar de app blijft onderussen zoeken zonder doorstart. En mijn Netgear verbinding schakelt dan uit. Wat een beetje lastig is als ik via mn mobiel moet streamen.Smile
  10. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep

    quote:
    Dit schreef hanss51


    Slaap lekker.
    Zet je je telefoon uit als je slaapt?
    Anders misschien ook nog even proberen om die uit en weer aan te doen. (ik weet het dus ook niet)

    Als het helpt zet ik zelfs de koelkast uit! Smile
  11. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep

    Zo. Hij doet'et! Smile
    Vanmorgen eerst de stroom van tv ?n modem afgehaald. Opstarten en klaar. Smile
    Dank allen voor het meedenken.
  12. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep

    Nou idd, ik vind het nu al helemaal geweldig! Vanochtend verder nog geen tijd gehad iets te kijken maar net wel even uitgevogeld hoe het werkt
    Enorm makkelijk. Verheug me al op vanavond. Smile
Terug naar de lijst