energieleverancier

energieleverancier 

Onderwerp van heleni

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Mar1970
    ik zit al sinds ik op mezelf woon bij nuon, stap nooit over en vind het prima zo. Dat je geld terug krijgt ergens wil niet pers? zeggen dat ze goedkoop (goedkoper dan een ander) zijn...... ik krijg ook elk jaar geld terug de laatste jaren door de redelijk warme winters.

    Ik zar ook altijd bij non masr heb 4 jaar geleden ontdekt dat andere leveranciers echt wel goedkoper zijn
  2. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Mar1970
    ik zit al sinds ik op mezelf woon bij nuon, stap nooit over en vind het prima zo. Dat je geld terug krijgt ergens wil niet pers? zeggen dat ze goedkoop (goedkoper dan een ander) zijn...... ik krijg ook elk jaar geld terug de laatste jaren door de redelijk warme winters.

    En toch is Nuon echt 1 van de duurste leveranciers Smile
  3. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Bloem

    En toch is Nuon echt 1 van de duurste leveranciers Smile

    jep. Ze probeerden mij laatst terug te krijgen met een speciale actie. Waren nog steeds echter duurder dan waar ik nu 'gewoon' zit.
  4. rintje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van rintje
    Ik zoek mijn energie leverancier al een jaar of vier / vijf via vereniging eigen huis met hun energie veilingen, meestal kom ik dan bij budget energie uit, en dat voldoet prima.
    30 jul '16 - 22:25:52 / 31 jul '16 - 00:47:15
  5. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje
    quote:
    Dit schreef Bloem

    En toch is Nuon echt 1 van de duurste leveranciers Smile

    Ik word al sinds een aantal weken dagelijks gebeld door Nuon of ik wil overstappen. Ik neem al niet meer op omdat ik het nummer herken. Eergisteren een schriftelijke aanbieding gehad. En vandaag zelfs drie enveloppen in de bus gehad met dezelfde aanbieding. Ik gebruik gewoon nu jaarlijks de energievergelijker van de Consumentenbond en stap dan over op diegene die het goedkoopst is met zijn kwh en kub prijs.
  6. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970
    ik heb ooit op zo'n vergelijksite mijn gegevens/verbruik ingevuld en toen was nuon voor mij de 1 na goedkoopste.......en als het al wat scheelt, dan is het een paar tientjes per jaar, dat is voor mij niet echt de moeite.
  7. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Mar1970
    ik heb ooit op zo'n vergelijksite mijn gegevens/verbruik ingevuld en toen was nuon voor mij de 1 na goedkoopste.......en als het al wat scheelt, dan is het een paar tientjes per jaar, dat is voor mij niet echt de moeite.

    Je moet eens met zo'n veiling mee doen welke Rintje noemt. Energieveiling of veiling van consumentenbond. Ik was de eerste keer 170 euro goedkoper uit. (ging van Nuon naar Budgetenergie toen, zit nu weer bij een andere) Toch weer leuk mee genomen.
  8. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970
    mjah op zich wel maar ik vind dat dus wel een gedoe voor iets meer dan een tientje per maand. Vandaar dat ik eigenlijk gewoon blijf waar ik zit. Ik ben tevreden, heb nooit problemen of malligheid.
    Ben ooit eens van leverancier van telefonie geswitcht , tele2 ofzo, manmanman..... voor ik d??r weer vanaf was. Ik ben altijd maar voor de ouwe-getrouwe die misschien niet de allergoedkoopste zijn maar waar je ook geen geneuzel hebt. Maar dat is ieders keus. Als elk tientje telt, snap ik dat je er meer moeite in steekt.
  9. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Mar1970
    mjah op zich wel maar ik vind dat dus wel een gedoe voor iets meer dan een tientje per maand. Vandaar dat ik eigenlijk gewoon blijf waar ik zit. Ik ben tevreden, heb nooit problemen of malligheid.
    Ben ooit eens van leverancier van telefonie geswitcht , tele2 ofzo, manmanman..... voor ik d??r weer vanaf was. Ik ben altijd maar voor de ouwe-getrouwe die misschien niet de allergoedkoopste zijn maar waar je ook geen geneuzel hebt. Maar dat is ieders keus. Als elk tientje telt, snap ik dat je er meer moeite in steekt.

    Gedoe Smile Je geeft op welke leverancier je hebt, hoeveel je betaalt voor hoeveel (staat op je jaarrekening) en zij komen met een voorstel voor goedkoper. Je klikt akkoord of niet akkoord en ze regelen het voor je.

    Niet meer dan een 15 minuten werk. Dat heb ik graag over voor 170 euro. Kan ik weer een leuk tasje voor kopen. Smile
    Maar goed, inderdaad een keuze. Maar ga niet uit ?ngst voor gedoe (dat er dus meestal gewoon niet is) meer blijven betalen, zou ik zeggen.
  10. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970
    ok?, om jou te plezieren (nou ok?, omdat ik toch weer nieuwsgierig werd) toch weer 'gedoe' gedaan.
    Komt bij mij op nr 1 de nederlandse energie maatschappij. Verwachte besparing, 157 euro. Ff google op ervaringen los gelaten. Man oh man, daar wil je dus niet naar toe.

    Daarna komen bedrijven als 'anode energie' en 'energie flex'........ weet niet hoe dat bij jullie zit maar voor mij hoeft dat niet, ik wil gewoon een 'bekende naam'. Die komen op nr 7 en 8, Essent en Oxxio. Besparing.............. 5 euro per maand.


    Snappie dat ik dan dus gewoon bij Nuon blijf? :)
  11. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Mar1970
    ok?, om jou te plezieren (nou ok?, omdat ik toch weer nieuwsgierig werd) toch weer 'gedoe' gedaan.
    Komt bij mij op nr 1 de nederlandse energie maatschappij. Verwachte besparing, 157 euro. Ff google op ervaringen los gelaten. Man oh man, daar wil je dus niet naar toe.

    Daarna komen bedrijven als 'anode energie' en 'energie flex'........ weet niet hoe dat bij jullie zit maar voor mij hoeft dat niet, ik wil gewoon een 'bekende naam'. Die komen op nr 7 en 8, Essent en Oxxio. Besparing.............. 5 euro per maand.


    Snappie dat ik dan dus gewoon bij Nuon blijf? :)

    Gedoe?vergelijkings site gedaan dus. Dat is niet wat ik adviseerde Dat moet je ook niet doen die zijn niet altijd onafhankelijk en Nederlandse energie maatschappij is niet goed (zit ook achter site sloop de crisis) nogmaals :inschrijven bij een energie veiling bv v consumentenbond
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Greenchoice al es bekeken? Met name via vergelijkingssites leuk aanbod.
Terug naar de lijst