Bosatlas 54e editie

Bosatlas 54e editie 

Onderwerp van Pluk

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door Pluk zelf op 4 oktober 2016 om 06:56:04

Terug naar de lijst
  1. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk

    Ik heb de vraag ook gesteld op de FB pagina van mijn wijk.
    1 iemand zegt dat het handig is om de nieuwe te hebben.
    1 persoon zegt: kopen dan steun je de economie
    25 personen zeggen: onzin, nooit nodig gehad, ??n keer ingekeken etc.
    En de optie van de bieb kwam voorbij.
  2. Inge
    a little crazy

    Toon alleen de berichten van Inge
    quote:
    Dit schreef indigo


    Ik denk dat dat niet kan, omdat edities te vaak afwisselen. Ze halen de investering er niet uit dan.

    53e editie is uit 2007, 54e uit 2012, er staan 400 nieuwe kaarten in.

    Er is er vast ??n te vinden op marktplaats?


    En toch vind ik dit niet volgens de afspraken, schoolboeken zouden gratis zijn, deze uitzondering samen met de woordenboeken is voor veel mensen alsnog een rib uit het lijf. Ik was alles bij elkaar met al die extra zaken alsnog 300 euro aan school kwijt. Nou is dat hier geen bedrag waar we wakker van liggen, maar voor andere is het dat wel.
  3. Die-vers
    aan de wandel

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    quote:
    Dit schreef vera100


    Ik denk dat mijn dochter de atlas wel wil verkopen!
  4. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Mijn dochter raadt aan om die atlas te gebruiken die jullie al hebben.
  5. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk

    quote:
    Dit schreef vera100


    Ik denk dat mijn dochter de atlas wel wil verkopen!


    Vera wil je me laten weten of je dochter hem wil verkopen en voor hoeveel dan?
  6. vera100
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van vera100
    quote:
    Dit schreef Pluk


    Vera wil je me laten weten of je dochter hem wil verkopen en voor hoeveel dan?


    ? 35,00
    Hij is in perfecte staat.
  7. Leen er anders eens een en leg ze naast elkaar om te vergelijken. Dan zie je vanzelf of het veel uitmaakt. Ik heb hier ook twee nauwelijks gebruikte atlassen. Echt onzin geweest.
  8. Annemieke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Annemieke
    quote:
    Dit schreef Inge


    En toch vind ik dit niet volgens de afspraken, schoolboeken zouden gratis zijn, deze uitzondering samen met de woordenboeken is voor veel mensen alsnog een rib uit het lijf. Ik was alles bij elkaar met al die extra zaken alsnog 300 euro aan school kwijt. Nou is dat hier geen bedrag waar we wakker van liggen, maar voor andere is het dat wel.


    En wat dacht je van de verplichte grafische rekenmachine in de 4e... ook ff weer 100 euro.. Het is voor ouders met een smalle beurs echt niet grappig! Ik kan het allemaal wel rondbreien, maar er zijn genoeg mensen waar dit soort onverwachte extra uitgaven een nachtmerrie zijn.
  9. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    is het diezelfde aardrijkskunde docent die mijn zoon ook had? Smile
  10. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    oh.. by the way buufje.. ik heb hier de 54ste editie liggen *grijns* (had ik iets eerder moeten reageren misschien?)

    Zelfde school en raad eens: zoon heeft er precies nul keer in gekeken de afgelopen 3 jaar.. En nu geen aardrijkskunde meer in pakket..

    Enniewee, als je thee komt doen (neem chocola mee) dan kun je hem meenemen..
  11. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    Ik vind ieder jaar 15 euro kluishuur, bovenop de ouderbijdrage, volkomen zot. In de 7 jaar dat mijn dochter op school zit betaal ik 105 euro voor dat stomme kluisje.
    Plus dit jaar 600 euro voor het schoolreisje Smile
  12. Die-vers
    aan de wandel

    Toon alleen de berichten van Die-vers
    quote:
    Dit schreef Mikky
    oh.. by the way buufje.. ik heb hier de 54ste editie liggen *grijns* (had ik iets eerder moeten reageren misschien?)



    Tjonge jonge Smile
Terug naar de lijst