Fietsendrager op de achterklep

Fietsendrager op de achterklep 

Onderwerp van Rose_s

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s

    quote:
    Dit schreef EDDEPED
    Ik heb met n soortgelijke drager een fiets opgehaald. Gewoon mee over de snelweg gereden.

    Wel n extra spanbanden genomen om de fiets vast te zetten maar was volgens mij ook niet echt nodig geweest.


    Waar had je hem gekocht
  2. EDDEPED
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EDDEPED
    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Waar had je hem gekocht

    (je gelooft het niet) via marktplaats bij iemand op een woonwagenkamp in Rotterdam.
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s

    quote:
    Dit schreef Arno
    Ik heb deze: >>LINK<<

    Die wordt niet met spanbanden vastgemaakt, maar met een soort "klemsysteeem". Boven aan de klep vasthaken, onderaan klep vasthaken, 2 handels omzetten (kost weinig kracht) en de drager zit muurvast zonder je auto te beschadigen.
    De drager moet eenmalig afgesteld worden op je auto, maar dit is met de zeer duidelijke gebruiksaanwijzing een eitje. Na gebruik is hij compact op te vouwen en makkelijk op te bergen.


    Die heb ik op marktplaats zien staan, ik vind ze er stevig uitzien. Ik moet er voor een mountainbike wel een adapter bij hebben. Morgen op pc eens kijken wat dat kost
  4. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s

    quote:
    Dit schreef EDDEPED

    (je gelooft het niet) via marktplaats bij iemand op een woonwagenkamp in Rotterdam.


    Ik geloof je ;)
  5. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s

    quote:
    Dit schreef Zelazny
    Ik ken die fietsendrager niet, maar ik heb wel een tijdje een andere op de achterklep van mijn auto gehad. Het viel mij tegen qua gebruiksgemak. Je moet hem toch iedere keer vastmaken en instellen/vastklemmen en dat kostte best veel tijd.


    Okay, dat kan, maar het is niet voor elke dag, maar voor.toertochten en wedstrijden
  6. EDDEPED
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van EDDEPED
    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Die heb ik op marktplaats zien staan, ik vind ze er stevig uitzien. Ik moet er voor een mountainbike wel een adapter bij hebben. Morgen op pc eens kijken wat dat kost

    die van mij was overigens ?50, nieuw in de doos
  7. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s

    quote:
    Dit schreef EDDEPED

    die van mij was overigens ?50, nieuw in de doos


    Thanks, ik zie nu alleen iets in het zuiden staan, ik ga regelmatig kijken voor iets in de buurt
  8. robbyrood
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van robbyrood
    Ik persoonlijk zie er weinig heil in om op de ruit en het plaatwerk te laten steunen. Liever op de felsnaden van de klep achter...
    Hoop dat je zoiets van Thule vind, zijn meer modellen van!
    Smile
  9. gewoonharm
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van gewoonharm
    Een fietsdrager die steunt op je ruit?
    T zou niet mijn keuze zijn.

    Zelf heb ik destijds een Thule gekocht.
    Kan nu tegen geringe kosten een adapter kopen voor een andere auto
    Deze heb ik: >>LINK<<
    Via marktplaats heb ik er iets van 150 voor betaald geloof ik.
  10. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s

    quote:
    Dit schreef gewoonharm
    Een fietsdrager die steunt op je ruit?
    T zou niet mijn keuze zijn.

    Zelf heb ik destijds een Thule gekocht.
    Kan nu tegen geringe kosten een adapter kopen voor een andere auto
    Deze heb ik: >>LINK<<
    Via marktplaats heb ik er iets van 150 voor betaald geloof ik.


    Dat is teveel geld voor mij.
    Ik vind hem wel mooi eruit zien.
  11. ikke71
    it's me

    Toon alleen de berichten van ikke71
    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Dat is niet handig, dan moeten de remmen eraf gehaald en weer opnieuw afgesteld worden. Hij heeft geen schijfremmen.
    Anders was het een makkie geweest.

    Wat voor remmen heeft hij dan? Ik gooi ze vAk achterin wielen klik je er zo uit. Hoef nooit aftestellen aflopen Zaterdag de mtb marathon Zeeland gefietst. Handig hulp middeltje is een blauw apparaatje waar je je kerting van achterwiell in hangt Ik maak er morgen een foto van weet de namen ervan Zo niet. Welk merk fiets heeft hij?

    Aan andere kant ik heb ook een fietsdrager voor op achterklep ideaal ik ben er zelfs met drie fietsen naar les tre canton in Frankrijk gereden. Let op gewicht van de fiets.
  12. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s

    quote:
    Dit schreef ikke71

    Wat voor remmen heeft hij dan? Ik gooi ze vAk achterin wielen klik je er zo uit. Hoef nooit aftestellen aflopen Zaterdag de mtb marathon Zeeland gefietst. Handig hulp middeltje is een blauw apparaatje waar je je kerting van achterwiell in hangt Ik maak er morgen een foto van weet de namen ervan Zo niet. Welk merk fiets heeft hij?

    Aan andere kant ik heb ook een fietsdrager voor op achterklep ideaal ik ben er zelfs met drie fietsen naar les tre canton in Frankrijk gereden. Let op gewicht van de fiets.


    Merk stond in het bericht eronder :
    Hij heeft magura remmen, die haal je niet zo maar los.
    Merk fiets... zal morgen even kijken, weet ik niet uit mijn hoofd.
    Iig is op de achterklep handiger in ons geval. Ik hou marktplaats in de gaten voor een mazzeltje.
Terug naar de lijst