Over Mail Mij

Over Mail Mij 

Onderwerp van bart

Terug naar de lijst
  1. quote:
    Dit schreef Pluskat


    Thanks Arno!
    (Was inderdaad een beetje dom van mij om niet meteen bij Spelletjes te kijken)


    't Staat gewoon bij 'mijn OA'
  2. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef ArnoM



    Knap hoor, niet zien wat er echt staat. Maar goed, ik zal het maar even wat duidelijker maken waar je het zou moeten kunnen vinden.

    De plek is niet goed he.....
  3. quote:
    Dit schreef bart

    De plek is niet goed he.....

    Als ik 'mijn OA' aanklik, staat het boven 'welke blokken wil je zien'

    Overigens schrijf ik iets wat ik ECHT moet onthouden op mijn hand.
  4. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    quote:
    Dit schreef bart

    Alleen moet je er dan thuis weer aan denken om colornote te openen. Een mailtje kom je vanzelf weer tegen. Smile


    Moet je wel je mailbox inzien. Is lood om oud ijzer waar je t noteert als je achteraf er niet aan denkt om je notities te lezen.

    Dus op de voordeur een geel memo briefje.... Mail checken ivm notities svp
  5. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Op mobiel zie je het niet of kijk ik verkeerd?

    Ik vind het leuk dat je weer aan het knutselen bent Bart Smile
  6. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef LoveMagenta


    Stel je zit in de bus en het valt je in dat je de belastingbrief nog moest posten. Ships,weer vergeten en morgen is de laatste dag. Dan stuur je jezelf een mailtje ter herinnering.
    Ik heb niet altijd pen en papier bij de hand,wel mijn telefoon. Ik gebruik regelmatig mijn mailbox als notitieblok. Smile

    Daar gebruik ik de mail-app die al op je telefoon zit voor.
    Of, vind ik handiger, ik gebruik er mijn app Boodschappenlijst voor. Smile
  7. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef Marlies

    Als ik 'mijn OA' aanklik, staat het boven 'welke blokken wil je zien

    Die functie had ik nog nooit gezien. Smile Is dat ook nieuw?
  8. Pluskat
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluskat
    quote:
    Dit schreef bart

    Zoek de typefout.

    Gevonden!

    ? het emailadres dat gebruikt wordt is het emailadres waarmee je op OA geregistreerd staat. ? het bericht wordt meteen verstuurd naar je emailadres. Er wordt niets opgeslagen.
    ? Met een snelknop kun je een standaard tekst aan jezelf mailen. Als de tekst lang is worden alleen de eesrte 16 tekens getoond.


    Als er niets wordt opgeslagen, betekent dit dan dat ik bij elke sessie opnieuw snelknoppen moet maken?
    N.B. De kwestie met Windows 10 en de priv?berichten is opgelost. ArnoM heeft mij gisteren een priv?bericht gestuurd.
  9. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef Pluskat

    Gevonden!

    ? het emailadres dat gebruikt wordt is het emailadres waarmee je op OA geregistreerd staat. ? het bericht wordt meteen verstuurd naar je emailadres. Er wordt niets opgeslagen.
    ? Met een snelknop kun je een standaard tekst aan jezelf mailen. Als de tekst lang is worden alleen de eesrte 16 tekens getoond.


    Als er niets wordt opgeslagen, betekent dit dan dat ik bij elke sessie opnieuw snelknoppen moet maken?
    N.B. De kwestie met Windows 10 en de priv?berichten is opgelost. ArnoM heeft mij gisteren een priv?bericht gestuurd.


    Het bericht wordt niet opgeslagen. Als je bij Opties snelknoppen maakt, worden die wel opgeslagen. heb de tekst aangepast.

    ik ben blij dat ArnoM je een priv?bericht heeft gestuurd. Stond er nog iets zinnigs in?
  10. hanss51
    @nd3rs

    Toon alleen de berichten van hanss51
    Herkenbaar verschijnsel Smile
    Met mijn werkmail deed ik ook al zoiets.
    Dus best een handig dingetje, als je toch net op OA zit.


    Verder gebruik ik tegenwoordig vaak de 'reminder' functie van google agenda:
    daar kan een tijd bij en op die tijd piept je telefoon dan.

    met de 'ok google' functie (niet in een volle bus, maar bijv in de auto) kan dat ook mondeling:

    'ok google'
    'herinner me aan OA'
    'vanavond om half negen'

    Krijg je dus vanavond om half negen een piepje van je telefoon, en een melding in de notficatiebalk.
  11. Anthea
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anthea
    quote:
    Dit schreef ------------
    Smile .... en ik heb al 4173 ongelezen e-mails in mijn inbox staan...... Smile


    6047 ongelezen mailtjes.

    Ik heb OneNote op foon, laptop en iPad.
    En ik heb een kalender app.

    Maar wel leuk trouwens voor degenen die beter met hun mail omgaan dan ik doe.
  12. bart
    De OA webmaster

    Toon alleen de berichten van bart

    quote:
    Dit schreef Anthea


    6047 ongelezen mailtjes.

    Ik heb OneNote op foon, laptop en iPad.
    En ik heb een kalender app.

    Maar wel leuk trouwens voor degenen die beter met hun mail omgaan dan ik doe.


    Ja je moet dat eenmalig allemaal opruimen. Zet het aantal mails per pagina op 100 en klikken maar. :-)
Terug naar de lijst