Heren, wat vinden jullie nou leuk om te krijgen?

Heren, wat vinden jullie nou leuk om te krijgen? 

Onderwerp van SSimone

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone

    Ik wilde dus input van jullie krijgen omdat ik net als vorig jaar een leuk gezinscadeaupakket wil geven met Sinterklaas. Mijn oudste zoon van 22 woont in bij het gezin van zijn vriendin. En ik ben dus zeer dankbaar dat hij zo liefdevol welkom is. Hij gedijt daar heel erg goed!
    Vorig jaar heb ik een gevarieerd pakket laten bezorgen. Ik heb de buurman gevraagd of ze op 5 december wilden bonzen op de deur en dit wilden achterlaten. Zelf was ik verhinderd op 5 december.
    Bleek dit achteraf ook de buurman te zijn die altijd met pakjesavond bij hen op de deur bonsde..... Erg leuk!

    En het heeft hen heel wat hoofdbrekens bezorgd te bedenken dat het pakket van mij afkomstig was....
    Ik had er ook een gedicht bij gemaakt.
    En nu wil ik het weer doen. Uiteraard zullen ze wat sneller aan mij als hulpsintje denken Smile

    Ik heb dus al onderstaand gekocht. Nu nog wat leuke dingen voor de schoonvader van zoon en mijn zoon zelf. De dames (vrouw des huizes en mijn schoondochter) mogen zelf de cadeautjes verdelen. Dat viel vorig jaar ook in goede aarde.

    Voor de dames heb ik dus onderstaand al lekker geshopt!

    En voor de heren...ik weet dus niet zeker of ik ze wel blij maak met bier. VInd dat wel een leuk idee. Maar weet niet zeker of ze wel drinken.....
    Gadgets...geen idee wat ze al hebben en wat ze leuk vinden.

    Ik zit dus te denken aan cadeaukaarten inderdaad. Bol.com is wel een idee....
    Plaatje
  2. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Dat heb je niet gekregen?
  3. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone

    quote:
    Dit schreef SFR
    Dat heb je niet gekregen?


    Je bedoelt die foto...nee....dat heb ik niet gekregen nee. Dat heb ik gekocht om te geven.....
  4. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone

    quote:
    Dit schreef Pappanora
    Gereedschap. Wanneer je niet iets specifieks weet een karwij of gamma tegoedbon
    Iets gadget achtigs. Bv nu die kleine gps traceer dingen
    Iets om te gebruiken voor buschcraft. Bv aanstekers.
    Iets practisch ik ben bv altijd blij met nieuw beddengoed
    Maglite zaklamp
    Opinel zakmes
    Steam tegoed code


    Ik heb geen idee met wat voor gereedschap ik de schoonpaps van mijn zoon blij mee kan maken....hij is automonteur. Ik neem aan dat hij alles al heeft....
    En die gadgets...ook geen idee wat ze al wel en niet hebben he......ppfftt...
    Iets huishoudelijks doe ik ook wel voor heren waarvan ik weet dat ze een eigen huishouden hebben (vrijgezel zijn). Dus dat valt nu af.
    Steam tegoed...ik heb maar even gegoogled wat dat nu is.....ze gamen niet, beiden niet....

    Ik weet wel dat hij een buitenkeuken heeft en met de verjaardagen altijd in de buitenkeuken staat te frituren en zo....
    Misschien daar iets bij verzinnen.... Wil wel een aardigheidje.....

    Tijdschriftenbon...ik ben zelf helemaal niet van tijdschriften maar weet dat zij dat wel zijn.....mmmmm....ook een idee!
  5. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone

    quote:
    Dit schreef Fons69


    Er zitten er hier genoeg met een relatie. Dus ik vind een abonnement op OA wel een grappig kado


    Ik ook....
    Maar dit stel....jeugdliefdes...ons voorbeeld van hoe het "moet" . Ze zijn megagelukkig samen. Smile Smile Smile Smile Die gaan samen het bejaardenhuis in. Ik zweer het je! Smile Smile Smile
    Maar anders had ik het beslist gedaan natuurlijk!
  6. elly69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van elly69
    Ja joh je kan het maar alvast in je pocket hebben Smile
  7. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone

    quote:
    Dit schreef elly69
    Ja joh je kan het maar alvast in je pocket hebben Smile


    Misschien iets voor Bart om te fixen. De preOA. We hebben ook al de OAsamendoor en de AO......Smile
  8. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef SSimone


    Je bedoelt die foto...nee....dat heb ik niet gekregen nee. Dat heb ik gekocht om te geven.....


    Tja, nu jij er een lap tekst met uitleg bij de foto hebt geplakt, slaat mijn opmerking inderdaad als een tang op een varken.

    Dat je een sinterklaas pakket wilde geven was mij al bekend. Smile
  9. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone

    quote:
    Dit schreef SFR


    Tja, nu jij er een lap tekst met uitleg bij de foto hebt geplakt, slaat mijn opmerking inderdaad als een tang op een varken.

    Dat je een sinterklaas pakket wilde geven was mij al bekend. Smile


    Meteen maar even quoten Smile
  10. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef SSimone


    Ik heb geen idee met wat voor gereedschap ik de schoonpaps van mijn zoon blij mee kan maken....hij is automonteur. Ik neem aan dat hij alles al heeft....
    (..)!




    >>LINK<<
  11. Ster
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Ster
    Het is bijna kerst. Een originele 'kerstbal'?
    Plaatje
  12. Em
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Em
    Oh dit is een handig draadje zeg! Vind het soms best moeilijk om iets voor een man te bedenken. Ik volg het even.
Terug naar de lijst