Mobiel abonnement

Mobiel abonnement 

Onderwerp van Moi76

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    Net een Red abo van Vodafone afgesloten

    5G data (4G) en onbeperkt bellen voor 23,50 per maand.
  2. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    Update;

    Ex heeft tot zover niet meegewerkt met de overname, nadat ik vanmorgen weer een sms ontving dat hij wederom een achterstand had, was ik er zo klaar mee!

    KPN gebeld en bij overname zouden er geen kosten zijn voor mij, het abonnement was contract vrij.

    Zojuist bij T-Mobile geweest en een sim only afgesloten. Zij hebben bij KPN rechtstreeks het nummerbehoud aangevraagd.

    Ik krijg een sms binnen 2 werkdagen om dit goed te keuren. 2/3 Dagen voordat het in gaat krijgt ex nog een mail. Als hij bezwaar maakt dan hoor ik dit. Wat dom zou zijn voor hem omdat hij dan een abonnement moet betalen wat hij niet gebruikt. Dus als hij slim is werkt hij gewoon mee.

    Nog even afwachten dus. Mijn dilemma is wel; stel ik ex in kennis van mijn zet of niet?
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Bloemangie


    Nette prijs, maar hoe is het bereik buiten de deur? Goed?


    Tmobile heeft ontzettend goed ontvangst vind ik.
  4. Batavus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Batavus
    quote:
    Dit schreef Bloemangie


    Oh dit is handig voor mij idd, ik wil namelijk wel een goed bereik.

    KPN/Vodafone/T-Mobile springen eruit....... waarvan T-Mobile het voordeligste is. Ex heeft nog geen gehoor gegeven of gereageerd. Vandaag mee verder en anders ga ik volgende week een abonnement afsluiten bij T-Mobile.


    Ik heb t-mobile en en erg tevreden.
    6GB internet en onbeperkt bellen voor 22 euro ofzo per maand (excl toestel)
  5. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    quote:
    Dit schreef Batavus


    Ik heb t-mobile en en erg tevreden.
    6GB internet en onbeperkt bellen voor 22 euro ofzo per maand (excl toestel)


    Heb nu 5GB en onbeperkt bellen etc. 25,-. Mooi bedrag!

    Alleen nu dan nog mijn dilemma of ik ex in kennis stel dat de overname in gang is gezet of niet......? Ben bang dat hij uit nijd zal tegenwerken. Mijn nette ik zegt; gewoon mededelen.....
  6. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Bloemangie


    Heb nu 5GB en onbeperkt bellen etc. 25,-. Mooi bedrag!

    Alleen nu dan nog mijn dilemma of ik ex in kennis stel dat de overname in gang is gezet of niet......? Ben bang dat hij uit nijd zal tegenwerken. Mijn nette ik zegt; gewoon mededelen.....

    Wat hij doen? Als je moeilijkhede verwacht zou ik het meedelen nadat het abo is ingegaan.
    26 apr '17 - 09:26:56 / 26 apr '17 - 10:00:08
  7. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Wat stel je je afhankelijk af van ex wat betreft je abonnement (vind ik dan). Hij moet er maar mee eens zijn enz.
    Waarom wil je het per se op deze manier doen?
    Persoonlijk zou ik hier heel snel mee klaar zijn en een ander nummer nemen. Ja, het is even vervelend, je moet iedereen op de hoogte brengen hiervan, maar je bent direct af van afhankelijk van zijn goodwill. Je levert je oude simkaart met zijn abo bij hem in en geeft aan dat hij zelf verantwoordelijk is voor het opzeggen van dat abonnement en dat jij het niet meer gebruikt.

    Ok, ben een beetje laat met deze opmerking, aangezien je al een ander abo hebt afgesloten. Maar mocht nummerbehoud niet doorgaan: dat is dan even jammer, maar iedereen die echt belangrijk voor je zijn krijgen dat nummer vanzelf ook weer.

    Veel plezier met je nieuwe abo. Ik ga binnenkort zelf ook op zoek naar een nieuwe (en moet ook nieuwe telefoon), dus dit draadje is zeker wel handig.

    groet
    ArnoM
  8. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    quote:
    Dit schreef Cato

    Wat kan jij doen? Als je moeilijkhede verwacht zou ik het meedelen nadat het abo is ingegaan.


    Heb ik ook besloten.....ik zegt niets....
  9. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    quote:
    Dit schreef ArnoM
    Wat stel je je afhankelijk af van ex wat betreft je abonnement (vind ik dan). Hij moet er maar mee eens zijn enz.
    Waarom wil je het per se op deze manier doen?
    Persoonlijk zou ik hier heel snel mee klaar zijn en een ander nummer nemen. Ja, het is even vervelend, je moet iedereen op de hoogte brengen hiervan, maar je bent direct af van afhankelijk van zijn goodwill. Je levert je oude simkaart met zijn abo bij hem in en geeft aan dat hij zelf verantwoordelijk is voor het opzeggen van dat abonnement en dat jij het niet meer gebruikt.

    Ok, ben een beetje laat met deze opmerking, aangezien je al een ander abo hebt afgesloten. Maar mocht nummerbehoud niet doorgaan: dat is dan even jammer, maar iedereen die echt belangrijk voor je zijn krijgen dat nummer vanzelf ook weer.

    Veel plezier met je nieuwe abo. Ik ga binnenkort zelf ook op zoek naar een nieuwe (en moet ook nieuwe telefoon), dus dit draadje is zeker wel handig.

    groet
    ArnoM


    Redenen....Lang verhaal waarom ik dit zo heb laten gaan, die ik hier niet helemaal kan delen en misschien ook te gewikkeld zijn om uit te leggen. Maar ik heb er mijn goede redenen voor.

    Ondertussen idd een nieuw abonnement, werkt hij niet mee idd een nieuw nummer.
  10. Bericht van Cato is op 26-04-2017 om 09:59:52 uur verwijderd door Cato.

    Reden: Huh... foutje

     
  11. waterMan
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van waterMan
    Heb niet alle reacties gelezen dus weet niet of het al genoemd is maar je kunt niet zomaar afgaan op het feit dat iemand ergens goede ontvangst heeft met een bepaalde provider. In het dorp waar ik woon is Vodafone om te huilen en zijn er gebieden waar ook KPN minder ontvangst heeft.

    Er zijn websites waarmee je de ontvangst van een bepaalde provider op een bepaalde plek kan meten. Dit wordt met kleuren op een landkaart weergegeven. Op dit manier kun je bijna op straat niveau zien wat de ontvangst is.
  12. Soleado
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Soleado
    Ik heb al jaren een sim-only Telfort abonnement. Bevalt prima. Telfort draait op het KPN Netwerk. De laatste jaren met veranderend internet/bel/sms gedrag een beetje aangepast. Nu 1500 MB/300 belminuten voor 16 euro.
Terug naar de lijst