Mobiel abonnement

Mobiel abonnement 

Onderwerp van Moi76

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    quote:
    Dit schreef Cato

    Wat kan jij doen? Als je moeilijkhede verwacht zou ik het meedelen nadat het abo is ingegaan.


    Heb ik ook besloten.....ik zegt niets....
  2. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    quote:
    Dit schreef ArnoM
    Wat stel je je afhankelijk af van ex wat betreft je abonnement (vind ik dan). Hij moet er maar mee eens zijn enz.
    Waarom wil je het per se op deze manier doen?
    Persoonlijk zou ik hier heel snel mee klaar zijn en een ander nummer nemen. Ja, het is even vervelend, je moet iedereen op de hoogte brengen hiervan, maar je bent direct af van afhankelijk van zijn goodwill. Je levert je oude simkaart met zijn abo bij hem in en geeft aan dat hij zelf verantwoordelijk is voor het opzeggen van dat abonnement en dat jij het niet meer gebruikt.

    Ok, ben een beetje laat met deze opmerking, aangezien je al een ander abo hebt afgesloten. Maar mocht nummerbehoud niet doorgaan: dat is dan even jammer, maar iedereen die echt belangrijk voor je zijn krijgen dat nummer vanzelf ook weer.

    Veel plezier met je nieuwe abo. Ik ga binnenkort zelf ook op zoek naar een nieuwe (en moet ook nieuwe telefoon), dus dit draadje is zeker wel handig.

    groet
    ArnoM


    Redenen....Lang verhaal waarom ik dit zo heb laten gaan, die ik hier niet helemaal kan delen en misschien ook te gewikkeld zijn om uit te leggen. Maar ik heb er mijn goede redenen voor.

    Ondertussen idd een nieuw abonnement, werkt hij niet mee idd een nieuw nummer.
  3. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    Yes! Smile

    Vandaag is mijn nieuwe abonnement in gegaan bij T-Mobile. Met het behouden van mijn oude nummer.

    Ex werkte niet mee met gegevens die ik nodig had voor de overname, echter die aardige meneer van de KPN zag zijn betaalhistorie en nadat ik hem mijn verhaal vertelde.....zei hij dat het voor alle partijen een perfecte oplossing zou zijn om het nummer door mij te laten overnemen.

    Dus met hulp van de aardige KPN meneer en ex die verder geen bezwaar meer heeft gemaakt........zit hier vandaag een blije vrouw!

    Dank voor alle tips.
Terug naar de lijst