Makkelijke oplossing bij niet waterpas betegeling tuin ivm loungeset?

Makkelijke oplossing bij niet waterpas betegeling tuin ivm loungeset? 

Onderwerp van Solar

BEHEERD DOOR:
indigo
Terug naar de lijst
  1. Jacques
    Carpe diem

    Toon alleen de berichten van Jacques
    quote:
    Dit schreef EmC


    Solar kan allerlei dingen.

    Ja dat blijkt wel Smile
  2. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar

    quote:
    Dit schreef SjaakB

    Ja dat blijkt wel Smile

    Nou ik doe van alles. Of ik het kan is een 2e. Ik ga jou vanavond pb-en. eerst troep hier opruimen.
    Doorzagen verlengsnoer zorgde er voor dat alle stroom er ook uit lag, aardleknopjes ed. hielpen niet. Uitiendelijk maar liander gebeld. Was er nog een soort super-aardlek knopje Smile
    afijn moet nog koken ook.
    tis zo'n dag. ...
  3. Jacques
    Carpe diem

    Toon alleen de berichten van Jacques
    quote:
    Dit schreef Solar

    Nou ik doe van alles. Of ik het kan is een 2e. Ik ga jou vanavond pb-en. eerst troep hier opruimen.
    Doorzagen verlengsnoer zorgde er voor dat alle stroom er ook uit lag, aardleknopjes ed. hielpen niet. Uitiendelijk maar liander gebeld. Was er nog een soort super-aardlek knopje Smile
    afijn moet nog koken ook.
    tis zo'n dag. ...

    Als jij veel moet knippen raad ik je aan een motorheggenschaar te kopen ,geen gelazer meer met snoeren
    je moet dan wel twee takt benzine kopen.kijk je uit met koken alles komt altijd in drieen.
  4. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    quote:
    Dit schreef SjaakB

    Als jij veel moet knippen raad ik je aan een motorheggenschaar te kopen ,geen gelazer meer met snoeren
    je moet dan wel twee takt benzine kopen.kijk je uit met koken alles komt altijd in drieen.

    Solar?? 😯
  5. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    quote:
    Dit schreef Mikky

    Solar?? 😯


    Ze leeft nog. Ze is woensdag bij mij op visite geweest.
  6. Bericht van Jako is op 24-05-2018 om 13:56:14 uur verwijderd door jako.

    Reden: weg ermee

     
  7. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef SjaakB

    Als jij veel moet knippen raad ik je aan een motorheggenschaar te kopen ,geen gelazer meer met snoeren
    je moet dan wel twee takt benzine kopen.(..)


    Yup, en dan gelijk zo'n tuigje erbij met een katrolletje voor je borst.. die helpt dan je schaar 'vanzelf' op en neer te laten gaan.. ARBO technisch verantwoord, denk. Smile

    Ik zag het van de week bij een kerel die ermee aan het werk was..Smile
  8. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar

    quote:
    Dit schreef SFR


    Yup, en dan gelijk zo'n tuigje erbij met een katrolletje voor je borst.. die helpt dan je schaar 'vanzelf' op en neer te laten gaan.. ARBO technisch verantwoord, denk. Smile

    Ik zag het van de week bij een kerel die ermee aan het werk was..Smile

    Ik heb nu deel van klimop weggezaagd. Met een nieuw verlengsnoer. En deze keer deze niet doorgezaagd. Dus er is een opgaande lijn in dit hele gebeuren te zien......... :-)
  9. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Beter. Smile. Verstandig ook, een nieuw verlengsnoer.
    Ik heb ooit met kroonsteentjes en isolatietape lopen klooien..Smile ..toen mijn heggenschaar in het snoer hapte..
  10. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Ik legde altijd het snoer over mijn schouder, dan is het lastiger erin te zagen.
  11. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar

    quote:
    Dit schreef Rose_s
    Ik legde altijd het snoer over mijn schouder, dan is het lastiger erin te zagen.

    Ja dan moet je wel een hele rare beweging maken wil je dan het snoer nog doorzagen.
    Slim!
  12. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar

    quote:
    Dit schreef SFR
    Beter. Smile. Verstandig ook, een nieuw verlengsnoer.
    Ik heb ooit met kroonsteentjes en isolatietape lopen klooien..Smile ..toen mijn heggenschaar in het snoer hapte..

    Klinkt niet als veilig/verantwoord
Terug naar de lijst