Wasdroger, wasmachine.... bomen en bosch

Wasdroger, wasmachine.... bomen en bosch 

Onderwerp van Dorien

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Een whirlpool van 300 euro gaat max drie jaar mee vertelde de monteur en zo was ook mijn ervaring. Uiteindelijk moet je dan over paar jaar weer de boel vervangen.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef scar
    Een whirlpool van 300 euro gaat max drie jaar mee vertelde de monteur en zo was ook mijn ervaring. Uiteindelijk moet je dan over paar jaar weer de boel vervangen.

    Dat is niet mijn ervaring. Bovendien maakt het nogal verschil of je 1 was per week draait of 7. Ik vind het een rare opmerking van die monteur.
  3. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    quote:
    Dit schreef scar
    Een whirlpool van 300 euro gaat max drie jaar mee vertelde de monteur en zo was ook mijn ervaring. Uiteindelijk moet je dan over paar jaar weer de boel vervangen.

    Mijn vader had de whirlpool die ik nu gebruik.
    Die had ik voor hem gekocht voor een kleine 300,-
    Bij hem was het maar 1 was pwk dus hoefde het geen dure te zijn

    Hij draait hier alweer jaren, en ben nog nooit zo tevreden geweest over een wasmachine!! Smile (grote trommel, verschillende programma's waaronder oa kort)

    Volgens mij moet je mazzel hebben. Oa 2x een dure Bosch gehad, beide binnen 4 ? 5 jr kaduuk.
  4. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    Hier LG en super tevreden mee.
  5. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    De afgelopen 20 jaar 2 Zanussi's gehad, allebei gewoon goedkoop en vrij intensief gebruikt, voor drie tot vijf bewoners hier, afhankelijk van de gezinssamenstelling.
    Met de tweede doe ik nu nog. Ooit een keer een draadje los. Verder doet ie gewoon wat ie moet doen.

    Je moet inderdaad mazzel hebben denk ik. Maar als een goedkopere machine wat sneller kapot gaat doet dat toch wat minder zeer dan wanneer het een dure was.
  6. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Salome

    Je moet inderdaad mazzel hebben denk ik. Maar als een goedkopere machine wat sneller kapot gaat doet dat toch wat minder zeer dan wanneer het een dure was.


    Precies! En 1x in de maand een was op 90 graden draaien. Dat is voor het behoud van je wasmachine.
  7. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    quote:
    Dit schreef twelve


    Precies! En 1x in de maand een was op 90 graden draaien. Dat is voor het behoud van je wasmachine.

    Dat vergeet ik altijd🙊. Hooguit 1x per jr, zet ook geen zoden aan de dijk 😕
  8. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Hier LG en super tevreden mee.


    Hier ook een LG naar volle tevredenheid, zelfde type als Bloem tenzij ze inmiddels weer een nieuwe LG aangeschaft heeft Smile
  9. Raaf
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raaf
    Ik heb een combi wasmachine/droger van AEG.
    De L 99696 HWD.
    Het is een beest van een machine en ik ben er dolgelukkig mee.
    Hij kan alles.
    9 kilo wassen en 7 kilo drogen.
    Waterafvoer van het drogen gaat via de slang, hij werkt met een warmtepomp.
    Na het drogen trek je het pluizenfilter er uit en thats it.
    Verder Wolprogramma's die ook echt werken en je kleding niet vernaggelen.
    Zelfs een programma om je kleding te stomen om die op te frissen.
    Ik geloof dat ik er 1200 euro voor heb betaald, maar dat kan ook minder zijn geweest.
  10. Raaf
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raaf
    En ik lees verkeerd, je hebt alleen een droger nodig.
    Maar toch, weer een machine erbij.
    En niet de kleinste ook.
    Vandaar dat ik een combi genomen heb.
    Die zijn tegenwoordig echt net zo goed als 2 van die grote bakbeesten
  11. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Dat is niet mijn ervaring. Bovendien maakt het nogal verschil of je 1 was per week draait of 7. Ik vind het een rare opmerking van die monteur.
    ik denk dat hij gelijk heeft. Na drie jaar begon apparaat "te schuren" en best spannende geluiden te maken bij het centrifugeren. Ik heb er nog een paar jaar mee gedaan maar dat was omdat ik geen zin had in een nieuwe uitgave.

    Nu heb ik een maatje duurder en ik merk echt betere kwaliteit.
  12. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Twee AEG's, 16 jaar oud. Doen het nog steeds perfect (wij zijn met z'n tweetjes, ik draai drie of vier wassen per week)
Terug naar de lijst