Goedkoop parkeren in Eindhoven

Goedkoop parkeren in Eindhoven 

Onderwerp van twelve

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door twelve zelf op 2 september 2017 om 09:08:26

Terug naar de lijst
  1. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    A.s. maandag vlieg ik met mijn oudste zoon naar Krakow via Eindhoven Airport.

    Wilde eigenlijk met het openbaar vervoer gaan, maar op de terugweg hoeft er maar vertraging op te treden en dan zit ik met een probleem.

    Dus ik overweeg om met de auto te gaan. Maar voor parkeren bij het vliegveld betaal je alweer de hoofdprijs.

    Weet iemand een alternatieve betaalbare parkeerplek in Eindhoven?
  2. LoveMagenta
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van LoveMagenta
    quote:
    Dit schreef twelve
    A.s. maandag vlieg ik met mijn oudste zoon naar Krakow via Eindhoven Airport.

    Wilde eigenlijk met het openbaar vervoer gaan, maar op de terugweg hoeft er maar vertraging op te treden en dan zit ik met een probleem.

    Dus ik overweeg om met de auto te gaan. Maar voor parkeren bij het vliegveld betaal je alweer de hoofdprijs.

    Weet iemand een alternatieve betaalbare parkeerplek in Eindhoven?


    Is het geen optie om een overnachting te boeken in een nabij gelegen hotel? En dan daags erna te reizen met openbaar vervoer.
    Zelf gaan wij mss een dag eerder omdat ik geen vervoer op de reisdag heb. We nemen dan een hotelovernachting. En van daaruit ga ik nog uitzoeken wat de makkelijkste en goedkoopste manier is om bij het vliegveld te komen,5 km

    Via Trivago kon je al een.kamer boeken voor ?50
  3. Quinty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Quinty
    Probeer bij EazzyPark.... niet duur en vlakbij airport.
  4. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef LoveMagenta


    Via Trivago kon je al een.kamer boeken voor ?50

    Ter plekke parkeren is goedkoper Smile
  5. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    Parkeren (gratis) in Veldhoven in wijk D'Ekker en dan de bus naar Airport.
  6. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Ter plekke parkeren is goedkoper Smile

    Een week parkeren kost bij vliegveld Eindhoven is ? 60,-. Goedkoper dan een overnachting in een hotel, transfer, ontbijt etc volgend mij. Los van het gemak.
  7. Anna
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Anna
    quote:
    Dit schreef Caroline
    Parkeren (gratis) in Veldhoven in wijk D'Ekker en dan de bus naar Airport.


    Gratis parkeren in de woonwijken rondom eindhoven airport kan n risico zijn. De bewoners zijn t zat dat vakantievierders hun auto in hun woonwijken parkeren waardoor zij zelf ergens anders in de wijk moeten parkeren. Het mag niet maar er zijn ook n paar die t heft in eigen hand nemen omdat gemeente weinig doet en soms beschadigen ze de auto. Ik zeg niet dat ik hier achtersta maar weet dat t kan gebeuren.
  8. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    quote:
    Dit schreef Anna


    Gratis parkeren in de woonwijken rondom eindhoven airport kan n risico zijn. De bewoners zijn t zat dat vakantievierders hun auto in hun woonwijken parkeren waardoor zij zelf ergens anders in de wijk moeten parkeren. Het mag niet maar er zijn ook n paar die t heft in eigen hand nemen omdat gemeente weinig doet en soms beschadigen ze de auto. Ik zeg niet dat ik hier achtersta maar weet dat t kan gebeuren.


    Mijn vriend woont er en er is altijd plek over, de moeite waard. Bushalte dichtbij en klaar is Kees Twelve.
  9. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve

    Bedankt voor de reacties! Ik ga het dit weekend allemaal even uitzoeken.

    Een hotel wordt het zeker niet. Als ik donderdag terug kom wil ik echt meteen naar huis.

    Maar gaat vast allemaal goed komen.

    Ik neem verder alles in overweging! Thnx!Smile
  10. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Veel plezier!
  11. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve

    quote:
    Dit schreef Inge65
    Veel plezier!


    Dankjewel Inge!Smile
  12. Tinus
    Wees jezelf!!

    Toon alleen de berichten van Tinus
    quote:
    Dit schreef twelve
    A.s. maandag vlieg ik met mijn oudste zoon naar Krakow via Eindhoven Airport.

    Wilde eigenlijk met het openbaar vervoer gaan, maar op de terugweg hoeft er maar vertraging op te treden en dan zit ik met een probleem.

    Dus ik overweeg om met de auto te gaan. Maar voor parkeren bij het vliegveld betaal je alweer de hoofdprijs.

    Weet iemand een alternatieve betaalbare parkeerplek in Eindhoven?

    Nou is deze vlucht blijkbaar weinig vertragingsgevoelig (zie average arrival delay hier: >>LINK<<), maar als je een flinke vertraging hebt zou ik niet meer vertrouwen op OV en kom je uit op een taxi; parkeer dus gewoon op het vliegveld.
Terug naar de lijst