Hoe krijg ik het eruit....?

Hoe krijg ik het eruit....? 

Onderwerp van Moi76

Terug naar de lijst
  1. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Ah, okay. Dat stukje is er bij de inleg zeker ingezet om de boel strak te krijgen.. nu werkt het dus tegen je..

    Succes morgenSmile
  2. searching62
    Verbonden door te delen

    Toon alleen de berichten van searching62
    quote:
    Dit schreef SFR
    Ah, okay. Dat stukje is er bij de inleg zeker ingezet om de boel strak te krijgen.. nu werkt het dus tegen je..


    Ik denk dat die stukjes laminaat zijn gebruikt ter vervanging van de afstandhouders ..die er voor zorgen dat de vloer vrij ligt..zodat hij na werking niet bol gaat staan.
    Normaliter worden die (voor zover mij bekend) als de vloer af is weer verwijderd.

    >>LINK<<
  3. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Yep maar dan plak je de randen af met plinten.
  4. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    quote:
    Dit schreef searching62


    Ik denk dat die stukjes laminaat zijn gebruikt ter vervanging van de afstandhouders ..die er voor zorgen dat de vloer vrij ligt..zodat hij na werking niet bol gaat staan.
    Normaliter worden die (voor zover mij bekend) als de vloer af is weer verwijderd.

    >>LINK<<


    Dit dus en ben IK vergeten in al mijn snelle verhuisdrukte! Broer had het nog zo gezegd.....Smile
  5. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    quote:
    Dit schreef scar
    Yep maar dan plak je de randen af met plinten.


    Plinten komen er nog maar na de renovatie, eindelijk!! Van die hoge witte.... Smile
  6. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Bloemangie


    Dit dus en ben IK vergeten in al mijn snelle verhuisdrukte! Broer had het nog zo gezegd.....Smile


    Oh, maar dat vergeet je nou nooit meer. Smile
  7. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef Bloemangie


    Plinten komen er nog maar na de renovatie, eindelijk!! Van die hoge witte.... Smile


    Weet je dat zeker?

    Hadden wij ook destijds... hopelijk is je muur egaal genoeg.. Mijn ervaring is dat die plinten nooit in een 90 graden hoek op de muur komen.. Onderkant druk je gemakkelijk richting muur, vond ik.
    Hoop kit gebruikt.
  8. Argon
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Argon
    Het enigste dat je kan doen is het eruit zagen met een multitool. Het laminaat staat onder veel spanning en daardoor zal de vloer snel beschadigen als je het stukje er tussenuit probeert te wrikken. Misschien ken je iemand met zo'n stuk gereedschap? Het is niet moeilijk.........:-)
    Plaatje
  9. Raymond
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Raymond
    quote:
    Dit schreef Argon
    Het enigste dat je kan doen is het eruit zagen met een multitool. Het laminaat staat onder veel spanning en daardoor zal de vloer snel beschadigen als je het stukje er tussenuit probeert te wrikken. Misschien ken je iemand met zo'n stuk gereedschap? Het is niet moeilijk.........:-)

    Da's 1 van de opties die in mijn auto liggen.
  10. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    quote:
    Dit schreef SFR


    Oh, maar dat vergeet je nou nooit meer. Smile


    Nee nooit meer idd Smile
  11. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    quote:
    Dit schreef SFR


    Weet je dat zeker?

    Hadden wij ook destijds... hopelijk is je muur egaal genoeg.. Mijn ervaring is dat die plinten nooit in een 90 graden hoek op de muur komen.. Onderkant druk je gemakkelijk richting muur, vond ik.
    Hoop kit gebruikt.


    Dat zijn de enige die ik wil en die moeten er dus op! Linksom of rechtsom SmileSmile
  12. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    quote:
    Dit schreef Argon
    Het enigste dat je kan doen is het eruit zagen met een multitool. Het laminaat staat onder veel spanning en daardoor zal de vloer snel beschadigen als je het stukje er tussenuit probeert te wrikken. Misschien ken je iemand met zo'n stuk gereedschap? Het is niet moeilijk.........:-)


    Mijn broer neemt ook zoiets mee....... heb goede hoop dat het goed gaat komen! Smile
Terug naar de lijst