Weer studeren

Weer studeren 

Onderwerp van ansvanmil

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef ansvanmil
    Kreeg net van X de reactie, dat het eventueel weer naar school gaan allemaal wel goed en aardig is, maar dat hij me niet gaat sponsoren....

    Hahahaha...hij heeft het opnieuw naar school gaan tijdens onze relatie al vaker tegenhouden, maar nu heb ik zijn toestemming lekker niet nodig...Smile

    En sponsoren? Dat is helemaal niet nodig....dat lukt me helemaal zelf.


    Zo is het helemaal. Go go girl!
  2. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    quote:
    Dit schreef ansvanmil


    Ik zou haar ook wel als leerling willen hebben.....of niet! Ik denk dat we teveel lol zouden hebben samen.....eant ze lijkt op haar moeder.Smile


    Dat denk ik ook Smile
  3. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    quote:
    Dit schreef ansvanmil
    Kreeg net van X de reactie, dat het eventueel weer naar school gaan allemaal wel goed en aardig is, maar dat hij me niet gaat sponsoren....

    Hahahaha...hij heeft het opnieuw naar school gaan tijdens onze relatie al vaker tegenhouden, maar nu heb ik zijn toestemming lekker niet nodig...Smile

    En sponsoren? Dat is helemaal niet nodig....dat lukt me helemaal zelf.




    je ex is gewoon beetje jaloers dat jij t nog steeds in je hebt om de stap te zetten
  4. ansvanmil
    Geloof (vooral) in jezelf

    Toon alleen de berichten van ansvanmil

    quote:
    Dit schreef Frank-en-kids



    je ex is gewoon beetje jaloers dat jij t nog steeds in je hebt om de stap te zetten


    Dat is lief gezegd Frank. Dankjewel
  5. ansvanmil
    Geloof (vooral) in jezelf

    Toon alleen de berichten van ansvanmil

    Afgelopen week veel gebeld en brieven met cv gemaild naar diverse scholen!

    Gesprekken waren aan de telefoon al erg relaxed en enthousiast!! En dan nog een aantal open sollicitaties gemaild!

    Let the games begin!! Heeeel veel zin in...Smile
  6. Batavus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Batavus
    quote:
    Dit schreef ansvanmil
    Afgelopen week veel gebeld en brieven met cv gemaild naar diverse scholen!

    Gesprekken waren aan de telefoon al erg relaxed en enthousiast!! En dan nog een aantal open sollicitaties gemaild!

    Let the games begin!! Heeeel veel zin in...Smile



    Spannend! Veel succes.
  7. ansvanmil
    Geloof (vooral) in jezelf

    Toon alleen de berichten van ansvanmil

    Vorige week gesprek gehad op een mbo. Daar waren ze erg enthousiast! Gesolliciteerd op een vacaturr voor een leerkracht, terwijl ik opleiding tot instructeur wil gaan doen. Daar hadden ze nog niet aan gedacht...er zijn daar nu 2 vacatures vrij gekomen.
    Dadelijk gesprek op een vmbo waar ze eel een instructeur zoeken. Ik heb er zin in!

    Is er alleen een kink in de kabel gekomen...ik krijg geen levenlanglevenkrediet....het is geen hbo studie, maar cursus! Dus geen lening van de overheid. Dat is wel een probleem...🤤lig ik al een paar nachten wakker van😦
  8. Tresie56
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tresie56
    Je staat voor een moeilijke keuze als het om studiefinanciering gaat.

    Wil je deze studie graag, kun je het betalen en heb je het geld daar voor over,
    Dan zou ik het zeker doen.Smile

    Nu ben ik ook pro leren/studeren.

    Succes met je ontwikkelingen.Smile
  9. ansvanmil
    Geloof (vooral) in jezelf

    Toon alleen de berichten van ansvanmil

    quote:
    Dit schreef tresie56
    Je staat voor een moeilijke keuze als het om studiefinanciering gaat.

    Wil je deze studie graag, kun je het betalen en heb je het geld daar voor over,
    Dan zou ik het zeker doen.Smile

    Nu ben ik ook pro leren/studeren.

    Succes met je ontwikkelingen.Smile


    Dat geld heb ik niet ineens liggen helaas....ben aam het kijken hoe ik dat kan oplossen.
  10. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Neem aan dat je wel in aanmerking komt voor belastingteruggaaf voor de kosten van deze cursus?
    Dat scheelt toch weer een leuk bedrag denk ik zo. Je zal hoogstwaarschijnlijk wel boven het drempelbedrag uitkomen.

    En vaak kun je met school een overeenkomst afsluiten dat je in termijnen betaald. Is tenminste niet het grote bedrag in 1x.
  11. wendy72
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van wendy72
    Ik krijg ook geen lang leve leren krediet omdat ik studie doe op mbo en alleen voltijds mbo komt daarvoor in aanmerking. Ik trek t vd belasting af. Ik had mazzel want de winstdeling van mijn werkgever zijn precies genoeg om de netto studiekosten te betalen
  12. ansvanmil
    Geloof (vooral) in jezelf

    Toon alleen de berichten van ansvanmil

    Daar had ik nog niet aan gedacht! Dankjewel! Ik ben blij met jullie!

    En...

    Ik ben vanmiddag aangenomen!
    Over een week of 2 beginnen voor 2 dagen in de week. Ook nog 3 dagen bij mijn huidige werkgever en na de vakantie alleen bij mijn nieuwe baan + opleiding (als het goed is)
Terug naar de lijst