Foolproof "oortjes"

Foolproof "oortjes" 

Onderwerp van Dianaa

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Frans-Jan
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frans-Jan
    Even op Tweakers.net kijken. Dat is een soort Kieskeurig.nl maar dan meer bevolkt door mensen met verstand van alles met een stekker eraan.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Mijn zoon vergaat het al net zo. Gek genoeg blijven mijn Samsung oortjes het bij hem wel goed doen. Maar die action dingen zijn binnen no time stuk.
  3. Inge
    a little crazy

    Toon alleen de berichten van Inge
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Mijn zoon vergaat het al net zo. Gek genoeg blijven mijn Samsung oortjes het bij hem wel goed doen. Maar die action dingen zijn binnen no time stuk.


    ik heb hetzelfde, mijn samsung oortjes gaan jaren mee, de oortjes van action/hema enz zijn binnen een paar weken stuk. Ik gebruik ze beide op exact dezelfde manier dus daar zit het verschil niet in.

    Ik heb ook een paar oortjes van Aliexpress. Hele fijne die ook al een half jaar meegaan.
  4. Mar1970
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Mar1970
    ik sluit me bij de samsung dames aan
  5. acda
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van acda
    quote:
    Dit schreef Dianaa
    Mijn dochter heeft voor school een Chrome book. Voor in de klas heeft ze oortjes nodig (in ear headphone).

    Ze verslindt ze. Ik probeer haar bij te brengen hoe ze kabelbreuk moet voorkomen. Maar ze gaat slordig met spullen om. Ik moet erbij zeggen dat ik altijd goedkope koop, Action oid.

    Ik ben bang dat wanneer ik investeer in duurdere die dingen net zo snel stuk gaan.

    Bestaan er oortjes die bestand zijn tegen nonchalant puber geweld? Zo ja, welke?


    Zelf laten kopen van eigen geld
  6. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa

    quote:
    Dit schreef acda


    Zelf laten kopen van eigen geld


    Gaan ze minder snel stuk dan, denk je?

    Ze betaald ze bijna altijd zelf btw
    Dus het maakt niet uit

    Mijn Samsung oortjes krijgt ze niet Smile
    Ik heb het advies van Rose opgevolgd
    Bij bol.com besteld.
  7. Margoos
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Margoos
  8. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Dianaa


    Gaan ze minder snel stuk dan, denk je?

    Ze betaald ze bijna altijd zelf btw
    Dus het maakt niet uit

    Mijn Samsung oortjes krijgt ze niet Smile
    Ik heb het advies van Rose opgevolgd
    Bij bol.com besteld.


    Bij zoon zijn ze twee jaar meegegaan, zelfs de wasmachine overleefd. Als ze ze ook nog in een bakje doet tussendoor( deed zoon niet hoor), zou het stukken beter moeten gaan.
  9. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa

    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Bij zoon zijn ze twee jaar meegegaan, zelfs de wasmachine overleefd. Als ze ze ook nog in een bakje doet tussendoor( deed zoon niet hoor), zou het stukken beter moeten gaan.


    Bakje heeft ze
    Er zit ook een hard case om de laptop wat bescherming biedt. Als ze de stekker maar niet laat zitten
  10. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    De Samsung oortjes van mijn zoon gingen net zo snel stuk als welke oortjes ook.
    Vandaar dat hij nu de draadloze heeft . Bovendien vindt hij de vrijheid die dat geeft enorm belangrijk en groot pluspunt
  11. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Erna
    De Samsung oortjes van mijn zoon gingen net zo snel stuk als welke oortjes ook.
    Vandaar dat hij nu de draadloze heeft . Bovendien vindt hij de vrijheid die dat geeft enorm belangrijk en groot pluspunt


    Welke heeft hij? Ik zie ze nl. van heel goedkoop tot megaduur.....
  12. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    Mijn zoon heeft ook al aardig wat oortjes versleten nu heeft hij al weer een hele tijd draadloze oortjes van SKULLCANDY best prijzig waren toen iets van ?45 maar de oortjes die hij normaal kocht waren ookaltijd wel iets van tussen de 10 en 20 euro en hier doet hij nu al wat langer mee dus het brengt zijn geld wel op.

Terug naar de lijst