kleding bij alie express

kleding bij alie express 

Onderwerp van Frank-en-kids

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door Frank-en-kids zelf op 18 december 2017 om 19:57:00

Terug naar de lijst
  1. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Ik snap niet waarom je kleding zou bestellen bij Alie Express?


    Omdat het goedkoop is. En heel aantrekkelijk lijkt allemaal. En daar trap je dan dus in. En ik vind dus inmiddels ook dat je geen kleding bij Ali express zou moeten bestellen.
  2. vera100
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van vera100
    quote:
    Dit schreef Bloem

    En gelukkig zijn draadjes in beweging en mogen we ook met andere gedachtes reageren. Of heb ik een regel over het hoofd gezien?

    Waarom altijd zo onaardig? Je reactie naar de topicstarter is vreselijk neerbuigend
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef vera100

    Waarom altijd zo onaardig? Je reactie naar de topicstarter is vreselijk neerbuigend


    Zo lees ik het helemaal niet, gewoon een vraag, waarom zou je bij Ali kleding bestellen.
    Piep geeft een antwoord, wat wil de lading dekt( vind ik).
  4. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids

    hele simpele reden dat een van de kinderen voor een hobby een bepaalde soort kleren moeten hebben, en voor de tijd dat ze t nodig hebben de nederlandse prijs mij veel te hoog is. want buiten de tijd dat ze t nodig hebben zullen ze t nooits meer aantrekken. vandaar de vraag Bloem
  5. Caroline
    Kwijtruimer

    Toon alleen de berichten van Caroline
    quote:
    Dit schreef Frank-en-kids
    hele simpele reden dat een van de kinderen voor een hobby een bepaalde soort kleren moeten hebben, en voor de tijd dat ze t nodig hebben de nederlandse prijs mij veel te hoog is. want buiten de tijd dat ze t nodig hebben zullen ze t nooits meer aantrekken. vandaar de vraag Bloem


    Misschien als je vraagt wat je nodig hebt, of een van de kinderen in dit geval, krijg je het via OA nog goedkoper en sneller voor elkaar Smile
  6. Tafel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tafel
    quote:
    Dit schreef Frank-en-kids
    hele simpele reden dat een van de kinderen voor een hobby een bepaalde soort kleren moeten hebben, en voor de tijd dat ze t nodig hebben de nederlandse prijs mij veel te hoog is. want buiten de tijd dat ze t nodig hebben zullen ze t nooits meer aantrekken. vandaar de vraag Bloem

    Niets op Marktplaats?
    Of wat Caroline zegt Smile
  7. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef vera100

    Waarom altijd zo onaardig? Je reactie naar de topicstarter is vreselijk neerbuigend

    Ik stel een vraag, jij leest onaardig en zelfs neerbuigend Smile
    Wellicht moet je proberen mij eens met een neutrale bril te lezen, i.p.v. de ?altijd onaardige? bril.
  8. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Frank-en-kids
    hele simpele reden dat een van de kinderen voor een hobby een bepaalde soort kleren moeten hebben, en voor de tijd dat ze t nodig hebben de nederlandse prijs mij veel te hoog is. want buiten de tijd dat ze t nodig hebben zullen ze t nooits meer aantrekken. vandaar de vraag Bloem

    Helder Smile
  9. Malero
    Mevrouw Boog.

    Toon alleen de berichten van Malero
    Boog heeft zijn motorjas besteld bij Ali. Voor 35 euro. Hier in de winkel was het ruim 100. Hij denkt erover om een handeltje te gaan beginnen. ..Smile
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Dochter heeft custom made gala jurk gekocht daar. Douane kosten afgekocht (moesten we aan de deur wel betalen maar kregen we terug). Was erg mooie jurk.

    Ik heb zelf een stapel kerst truien besteld, vorig jaar, bij wish (net zoiets). Valt idd erg klein. Vanaf xxl pas ik het (nl maat 42). Leuke van wish is, dat het nog wel eens te laat komt en dan is het gratis Smile 3 foute kerst truien niet voor betaald, maar ook de nep dr Martens waren gratis daardoor.
  11. elly69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van elly69
    Voor sommige mannen passen die onderbroekjes prima Smile.
    Zet er maar een smily achter voor de verzuurden hier die geen grapje snappen.
  12. indigo
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van indigo
    Gaat het om paardrijkleding toevallig?
Terug naar de lijst