Water wordt niet echt heet

Water wordt niet echt heet 

Onderwerp van Moi76

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. 7jeroen7
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van 7jeroen7
    3-wegklep is waarschijnlijk defect.
    Vraag Freddy anders even. Het is zijn vakgebied.
  2. freddy
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van freddy
    We zijn al bezig via Messenger en app Smile
  3. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    quote:
    Dit schreef freddy
    We zijn al bezig via Messenger en app Smile


    Thanks Freddy! Smile Ik ga morgen bellen om ze naar mijn ketel te laten kijken en zal laten weten wat het was.
  4. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    Bij mij was het toen idd ook driewegklep. Zelfde euvel.
  5. freddy
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van freddy
    quote:
    Dit schreef Bloemangie


    Thanks Freddy! Smile Ik ga morgen bellen om ze naar mijn ketel te laten kijken en zal laten weten wat het was.


    Goed bezig !Smile succes
  6. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    Nou ik heb gebeld en voel mij best een dom gansje!!

    Wat blijkt; als ik 1 druk op de knop van mijn thermostaat geef in de woonkamer komt er een maximale temperatuur naar voren van het water. Kennelijk heb ik een keer de thersmostaatknop dus ingedrukt en naar links gedraaid en daarmee de temperatuur vh water lager gezet ipv gewoon naar links/lager te draaien om de verwarming uit te zetten!

    Tja ik wist ik niet eens dat dit kon...... zucht.......mijn dochters zouden zeggen ?echt weer zo?n mama actie!?.
  7. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Bloemangie
    Nou ik heb gebeld en voel mij best een dom gansje!!

    Wat blijkt; als ik 1 druk op de knop van mijn thermostaat geef in de woonkamer komt er een maximale temperatuur naar voren van het water. Kennelijk heb ik een keer de thersmostaatknop dus ingedrukt en naar links gedraaid en daarmee de temperatuur vh water lager gezet ipv gewoon naar links/lager te draaien om de verwarming uit te zetten!

    Tja ik wist ik niet eens dat dit kon...... zucht.......mijn dochters zouden zeggen ?echt weer zo?n mama actie!?.

    Smile
  8. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Bloemangie


    Tja ik wist ik niet eens dat dit kon......


    Wie verzint zo?n zinloze functie op de thermostaat? Had ik ook niet geweten.
  9. HansGM
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van HansGM
    Als niemand je dat vertelt dan maakt dat jou niet dom hoor!
  10. Corien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Corien
    Ik wist niet eens dat dat kon! En is het nu opgelost?

    Sinds wij de thermostaat in de woonkamer geprogrammeerd hebben en er onderhoud is geweest aan de cv ketel (pas 2 jaar oud), hebben wij een probleem met de waterdruk. Hij loopt heel snel terug. Al meerdere keren zijn ze geweest: Controle expansievat, ketel bijgevuld, radiatoren gecontroleerd, alles ontlucht, nieuwe knoppen op de radiatoren op de eerste etage...en nog niet verholpen. Net voor mijn operatie ging het weer mis. Nu is er tijdelijk een apparaatje tussen gezet dat ervoor zorgt dat hij automatisch bijvult.
    Er moet wel ergens lekkage zijn, maar waar? Binnenkort moet er dus een lekdetectie gedaan worden. Ik heb deze zomer een nieuwe badkamer laten plaatsen. Daarvoor is ook in de vloer gefreesd en er zijn nieuwe leidingen gelegd of verplaatst.
    Ik hoop dat het lek daar zit, zodat het simpel is op te lossen en dat het mij dus weinig of niets kost...
    Ik betaal overigens geen rekening tot het opgelost is!
  11. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    quote:
    Dit schreef Bloemangie
    Nou ik heb gebeld en voel mij best een dom gansje!!

    Wat blijkt; als ik 1 druk op de knop van mijn thermostaat geef in de woonkamer komt er een maximale temperatuur naar voren van het water. Kennelijk heb ik een keer de thersmostaatknop dus ingedrukt en naar links gedraaid en daarmee de temperatuur vh water lager gezet ipv gewoon naar links/lager te draaien om de verwarming uit te zetten!

    Tja ik wist ik niet eens dat dit kon...... zucht.......mijn dochters zouden zeggen ?echt weer zo?n mama actie!?.


    Zo dom is dat niet ik had het ook niet geweten meestal stel je de temperatuur van het water op de cv ketel in, bij trouwens de enige mogelijkheid.
  12. Moi76
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Moi76

    Ahhhh nou blij dat ik niet de enige ben die dit niet wist.......Smile het kwam iig erg suf over toen de dame aan de telefoon mij hielp met mijn heet water probleem.

    Op wonderbaarlijke wijze is de waterdruk ook weer normaal.......

    Corien hoop dat bij jou ook snel duidelijk wordt wat het is.

    Dank allemaal voor het meedenken!
Terug naar de lijst