singlereizen 

Onderwerp van Maret48

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    Ik ben ook even op de site aan het kijken..alhoewel ik niet van plan ben om op vakantie te gaan...moet ik eigenlijk niet doen, mezelf lekker maken SmileSmile
  2. lida
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van lida
    Naar aanleiding van dit berichtje en je reisverslag ben ik begin mei met deze organisatie naar Marokko geweest.
    Het was in een woord geweldig en ik ga volgend jaar ook weer met deze organisatie op pad.
    Bedankt voor je tip!

    (had moeten quoten) het gaat om de tip van Kit over de reis naar Marokko)
  3. Kit
    Enjoying life !

    Toon alleen de berichten van Kit
    quote:
    Dit schreef lida
    Naar aanleiding van dit berichtje en je reisverslag ben ik begin mei met deze organisatie naar Marokko geweest.
    Het was in een woord geweldig en ik ga volgend jaar ook weer met deze organisatie op pad.
    Bedankt voor je tip!

    (had moeten quoten) het gaat om de tip van Kit over de reis naar Marokko)


    Wat leuk om te horen lida! Smile Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad. Wat een mooi en veelzijdig land is het h??
  4. lida
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van lida
    Het is echt een prachtig land met voor mij als hoogtepunten Fes en Erfaud. Heb zo genoten.
  5. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    Net terug van single groepsreis Sri Lanka met Fox. Geweldige reis, geweldig land en groep was heel leuk. Aantal opgedane contacten zijn w.s. wel blijvend. Aanrader!
    Ik ben al weer aan het kijken wat de volgende reis wordt. I.i.g. wel weer met Fox. In vergelijking met Kras vind ik de kwaliteit van hotels etc beduidend beter.. Ook trof ik bij Kras een behoorlijk grote groep (35) Fox gaat uit van kleinere groepen
  6. Inge65
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Inge65
    quote:
    Dit schreef Solar
    Net terug van single groepsreis Sri Lanka met Fox. Geweldige reis, geweldig land en groep was heel leuk. Aantal opgedane contacten zijn w.s. wel blijvend. Aanrader!
    Ik ben al weer aan het kijken wat de volgende reis wordt. I.i.g. wel weer met Fox. In vergelijking met Kras vind ik de kwaliteit van hotels etc beduidend beter.. Ook trof ik bij Kras een behoorlijk grote groep (35) Fox gaat uit van kleinere groepen

    Goed om te horen!
  7. Edith64
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Edith64
    quote:
    Dit schreef Solar
    Net terug van single groepsreis Sri Lanka met Fox. Geweldige reis, geweldig land en groep was heel leuk. Aantal opgedane contacten zijn w.s. wel blijvend. Aanrader!
    Ik ben al weer aan het kijken wat de volgende reis wordt. I.i.g. wel weer met Fox. In vergelijking met Kras vind ik de kwaliteit van hotels etc beduidend beter.. Ook trof ik bij Kras een behoorlijk grote groep (35) Fox gaat uit van kleinere groepen

    Klopt....daarom ging ik et fox naar Thailand vorig jaar. En de excursies zijn net even anders.
    Qua hotels hebben wij ook overnacht in rieten hutjes op de rivier zonder enige vorm van stroom. Niet luxe, maar hoort er voor mij wel bij, het is een hele beleving.

    Kost iets meer, maar dat soort landen doe je niet elk jaar.
  8. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    quote:
    Dit schreef Edith64

    Klopt....daarom ging ik et fox naar Thailand vorig jaar. En de excursies zijn net even anders.
    Qua hotels hebben wij ook overnacht in rieten hutjes op de rivier zonder enige vorm van stroom. Niet luxe, maar hoort er voor mij wel bij, het is een hele beleving.

    Kost iets meer, maar dat soort landen doe je niet elk jaar.

    nou ja dat laatste.... als ik kijk wat ik kwijt was met de eenouder vakanties met Estivant.... Reis is hierbij duur daartegen het verblijf....Het ontloopt elkaar niet verl. Dus ik zeg :ieder jaar😀
  9. Edith64
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Edith64
    quote:
    Dit schreef Solar

    nou ja dat laatste.... als ik kijk wat ik kwijt was met de eenouder vakanties met Estivant.... Reis is hierbij duur daartegen het verblijf....Het ontloopt elkaar niet verl. Dus ik zeg :ieder jaar😀

    Estivant is ook duur. Maar ik ga in okt met 2 kinderen, volwassen, op vakantie voor 2000 inc hp. Dat was ik in mijn eentje al kwijt naar thailand...dus met kinderen nog duurder. En of deze reis geschikt is voor kinderen? Was een rondreis.
  10. Marianne-b
    en dan .. is er koffie ☕️

    Toon alleen de berichten van Marianne-b
    Heb je al een ideetje waar je heen wil gaan, Maret?
  11. Maret48
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Maret48

    [QUOTE]Dit schreef majan
    Heb je al een ideetje waar je heen wil gaan, Maret? [/QUOTE

    Ik ben al geweest van 12 tot 19 mei naar Turkije met estivant, was heel erg wennen het was een groep van 17 mensen. het was heel gezellig, maar naar verhouding met het echte all inclusieve was het duur. Wel eigen zwembad, eten drinken,stoeltje in de zon( geen gevecht)
    Het was een eigen ?hotel? van estivant met hun manier van all in, maar al met al een leuke vakantie smaakt naar meer, maar niet meer naar Bitez. Zelf was ik al in Turkije geweest, dus had er al wat gezien. Kras schijnt ook goed te zijn, Fox staat nog op mijn bukketlist voor een verre reis
  12. tineke69
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van tineke69
    Ik ga voor de eerste keer met een single vakantie van Estivant mee. In augustus ga ik wandelen in Oostenrijk. Ik ben erg benieuwd hoe me dit gaat bevallen.
Terug naar de lijst