Monddouche

Monddouche 

Onderwerp van Flair

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    ik heb een waterpik en die voldoet voor mij goed, ben geen held met flosdraad en van die rageborstels tussen me tanden in
  2. Flair
    Lente

    Toon alleen de berichten van Flair

    quote:
    Dit schreef Frank-en-kids
    ik heb een waterpik en die voldoet voor mij goed, ben geen held met flosdraad en van die rageborstels tussen me tanden in



    Voor zover ik begrepen heb is het geen vervanging van ragen .

    Heb jij zo'n groot model of een kleinere? Ik heb de indruk dat het grote model meer mogelijkheden heeft, maar kleiner spreekt mij meer aan.
  3. Christine1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Christine1
    Vanaf donderdag BTW actie bij de mediamarkt. Misschien ook even op hun site kijken.
  4. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    Je kunt ook een douchekop nemen met een massagestraal en die iedere dag even in je mond doen. Zo doe ik het al jaren, werkt prima🎉 Van zo'n Waterpik word je ook nat😂
  5. Flair
    Lente

    Toon alleen de berichten van Flair

    quote:
    Dit schreef Christine1
    Vanaf donderdag BTW actie bij de mediamarkt. Misschien ook even op hun site kijken.




    Fijne tip, dank je!
  6. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    quote:
    Dit schreef Christine1
    Vanaf donderdag BTW actie bij de mediamarkt. Misschien ook even op hun site kijken.

    Dan nu even goed kijken op de site wat ie kost. En donderdag met de actie opnieuw kijken. Mediamarkt verhoogt bij dat soort acties nl. vrijwel eerst alle prijzen. Korting gaat dan vaak af van de adviesprijzen ipv de prijzen zoals ze nu gelden. Zeer bekende goedlopende duurdere producten zijn zelfs niet eens verkrijgbaar tijdens de acties. Staat mediamarkt om bekend.
    Ben je dus regelmatig duurder uit dan wanneer je buiten de actie om koopt.
  7. Flair
    Lente

    Toon alleen de berichten van Flair

    quote:
    Dit schreef Erna

    Dan nu even goed kijken op de site wat ie kost. En donderdag met de actie opnieuw kijken. Mediamarkt verhoogt bij dat soort acties nl. vrijwel eerst alle prijzen. Korting gaat dan vaak af van de adviesprijzen ipv de prijzen zoals ze nu gelden. Zeer bekende goedlopende duurdere producten zijn zelfs niet eens verkrijgbaar tijdens de acties. Staat mediamarkt om bekend.
    Ben je dus regelmatig duurder uit dan wanneer je buiten de actie om koopt.



    Dat is zeker een aandachtspunt Smile
  8. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    [QUOTE]Dit schreef Artic-Rose



    Voor zover ik begrepen heb is het geen vervanging van ragen .

    Heb jij zo'n groot model of een kleinere? Ik heb de indruk dat het grote model meer mogelijkheden heeft, maar kleiner spreekt mij meer aan.
    [/QUOTE

    Ik heb de grote met verschillende Standen en opzet kopjes.
  9. Flair
    Lente

    Toon alleen de berichten van Flair

    quote:
    Dit schreef Frank-en-kids
    [QUOTE]Dit schreef Artic-Rose
    [B]


    Voor zover ik begrepen heb is het geen vervanging van ragen .

    Heb jij zo'n groot model of een kleinere? Ik heb de indruk dat het grote model meer mogelijkheden heeft, maar kleiner spreekt mij meer aan.
    [/QUOTE

    Ik heb de grote met verschillende Standen en opzet kopjes. [/B]



    Voor zover ik kan ontdekken is die inderdaad beter dan de kleinere apparaten.
  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Artic-Rose



    Heb jij een klein of zo'n groter model?

    Zijn eigenlijk dezelfden. De ene heeft een vul unit en de andere een kleine opslag in de body. Die laatste heb ik.

    Ik gebruik m, net als de tandenborstel vooral als ik onder de douche sta.
  11. Flair
    Lente

    Toon alleen de berichten van Flair

    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Zijn eigenlijk dezelfden. De ene heeft een vul unit en de andere een kleine opslag in de body. Die laatste heb ik.

    Ik gebruik m, net als de tandenborstel vooral als ik onder de douche sta.



    Ik dacht inmiddels dat de grote meer instel mogelijkheden heeft, als dat niet zo is neem ik ook zo'n kleinere.
  12. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Erna
    Zeer bekende goedlopende duurdere producten zijn zelfs niet eens verkrijgbaar tijdens de acties. Staat mediamarkt om bekend.
    Ben je dus regelmatig duurder uit dan wanneer je buiten de actie om koopt.
    Als je een impulsieve koper bent wel. Ik zoek het tijdig uit en tijdens de btw vrije weken kopen heeft me al vele honderden euro's bespaard.
Terug naar de lijst