bedbank/slaapbank

bedbank/slaapbank 

Onderwerp van 00h

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik vind de Hemnes mooi, maar echt niet lekker slapen met mijn toen 75kg. Heb er 2 wk op gelegen, veel te hard.
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ik vind de Hemnes mooi, maar echt niet lekker slapen met mijn toen 75kg. Heb er 2 wk op gelegen, veel te hard.


    Dat ligt aan het matras wat je kiest. Ik heb er goede matrassen opliggen. En het lIgt eraan of je graag op een hard matras of en zacht slaapt.
  3. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Inge65

    Zoiets dus?

    >>LINK<<


    Misschien is dit ook wel wat voor mij. Slaap al jaren alleen. Mocht er toch een keer een man in mijn leven zijn....hoppa.....2-persoonsbed SmileSmile
  4. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    Nou.. h?ppa. Smile
    Dat is toch nog wel ff een 'gedoe' hoor. Heb het gisteren weer in elkaar geschoven bij mijn moeder.

    Het moet allemaal niet te dik zijn, want dan past het er niet onder (kussen, matras). Verder: e.e.a. stofvrij opslaan (dus dekbed onder het onderlaken opbergen bijvoorbeeld).
    Het is een handige manier voor incidentele overnachtingen, vind ik.
  5. Tuwa
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tuwa
    Ik pleit nogmaals voor de Friheten
  6. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h

    quote:
    Dit schreef Rose_s
    Ik heb Hemnes van Ikea staan. Slaapt mijn dochter altijd op.


    wel mooi!
  7. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef 00h


    wel mooi!



    Hier heb ik er 2 van:)

    Mijn jongste heeft hem gewoon als eenpersoonsbed, met een goed matras. Die slaapt heerlijk!
    Ik heb er ook eentje als logeerbed, met goedkope matrassen. Dat slaapt wat minder.

    Bij dit bed kun je het tweede matras niet kwijt in het bed zelf, dat is wel jammer. Er zit wel ontzettend veel bergruimte in.
  8. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h

    quote:
    Dit schreef EllesB



    Hier heb ik er 2 van:)

    Mijn jongste heeft hem gewoon als eenpersoonsbed, met een goed matras. Die slaapt heerlijk!
    Ik heb er ook eentje als logeerbed, met goedkope matrassen. Dat slaapt wat minder.

    Bij dit bed kun je het tweede matras niet kwijt in het bed zelf, dat is wel jammer. Er zit wel ontzettend veel bergruimte in.

    En als je de matrassen opstapelt?
  9. jieke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van jieke
    quote:
    Dit schreef 00h

    En als je de matrassen opstapelt?


    Als ze niet te dik zijn kan dat prima
    hier ook een Hemness voor dochter Smile
  10. marinus
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van marinus
    Zo'n Hemnes van Ikea heb ik dus ook op zolder staan als logeerbed. Met een goed matras slaapt die prima (vaste starre lattenbodem, geen verende dus).De zitting is 80cm diep. Dus als je er ook normaal op wilt zitten moet er wel een beetje comfortabele rugleuning gefabriceerd worden.
  11. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef 00h

    En als je de matrassen opstapelt?


    Dat gaat prefect, en de lattenbodems passen erg mooi in elkaar en met slapen lig je ook beiden gelijke hoogte slapen.
    Hoe vaak wordt hij als bank gebruikt?

    Ik zou wel wat lekkere dikke kussens erin leggen als je hem als bank gebruikt.
  12. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef 00h

    En als je de matrassen opstapelt?



    Op het logeerbed heb ik ze altijd opgestapeld liggen. Dat lijkt minder mooi, maar weet ook niet waar ik hem anders moet laten.
    En verder is hij ideaal als (logeer)bed. Zoals Rose_s al zegt, passen de latten mooi in- en uit elkaar, en liggen de matrassen mooi tegen elkaar aan.

    Een paar kussens in de rug is wel lekker als je hem als bank gebruikt.
    En hij kan alleen maar tegen een muur staan, want de achterkant is niet echt mooi.
Terug naar de lijst