goede friteuse

goede friteuse 

Onderwerp van Bindi

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door Bindi zelf op 17 april 2018 om 21:36:06

Terug naar de lijst
  1. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef maartje



    Frituur schijntbeter te zijn. Snacks die in de airfryer gaan schijnen meer onverzadigde vetten te bevatten.


    Hoe kan dat? Ik stop dezelfde friet in de fryer. Waar komen die vetten dan vandaan?
  2. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Piep


    Hoe kan dat? Ik stop dezelfde friet in de fryer. Waar komen die vetten dan vandaan?


    Iemand heeft me een keer uitgelegd dat er ander soort vetten zitten in oven/airfryer snacks zitten om ze krokant te maken. Vetten die harder zijn.ik ga opzoek naar bewijs.Smile
  3. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef maartje


    Iemand heeft me een keer uitgelegd dat er ander soort vetten zitten in oven/airfryer snacks zitten om ze krokant te maken. Vetten die harder zijn.ik ga opzoek naar bewijs.Smile


    O maar ik gebruik nooit speciale producten voor de fryer. Die zijn me te duur🙈
  4. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    Waar ik onverzadigde vetten schreef, bedoelde ik verzadigde vetten.
  5. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    In dit artikel staat het precies uitgelegd:

    >>LINK<<
  6. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef maartje
    In dit artikel staat het precies uitgelegd:

    >>LINK<<
    grappig. De airfryer geeft minder calorie?n dan de Ovensnacks. Het ongezonde effect zit hem, zo lees ik, vooral in de Ovensnacks. Niet in het airfryen.

    Ik ben dol op mijn airfryer, ik gebruik hem niet vaak. Heb ooit even een friteuse gehad, wat een stank komt daar af.
  7. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef maartje
    In dit artikel staat het precies uitgelegd:

    >>LINK<<


    Ok, ovenfriet is dus wel gezonder, maar de snacks zijn ongezonder. Nu gebruik ik gewone hamburgers en frikandellen. Geen probleem dus. Kroketten, bitterballen ed. eet ik niet thuis, dus geen probleem. Maar voor iedereen die dat wel doet mag mijn post dus negeren.
  8. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    Het maakt veel verschil welke olie je in de frituur gooit. De dure stinken niet zo en de smaak van de producten is beter
  9. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef maartje
    Het maakt veel verschil welke olie je in de frituur gooit. De dure stinken niet zo en de smaak van de producten is beter
    ik had dure maar ik vind het gewoon stinken.
  10. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef scar
    ik had dure maar ik vind het gewoon stinken.


    Ik had eerst goedkope, dat stonk nog veel erger. Ik zet de pan altijd onder de afzuigkap.
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    In mijn airfryer (inventum 1,2kg, 65 euro) gaan geen speciale snacks. Wel verse friet die niet speciaal gemaakt is voor elke friet pan dan ook.

    Maar je wilde weten welke frietpan ok is. Ik heb jaren schik gehad met zo'n volledig te demonteren friteuse. Gaat op de stekker na, ook bij mij volledig in de vaatwasser.
  12. 7jeroen7
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van 7jeroen7
    quote:
    Dit schreef maartje



    Frituur schijntbeter te zijn. Snacks die in de airfryer gaan schijnen meer onverzadigde vetten te bevatten.

    Dat is juist goed dus.
    Verzadigde vetten zijn "verkeerd".
Terug naar de lijst