Plakplastic verwijderen 

Onderwerp van BeBritty

Terug naar de lijst
  1. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    quote:
    Dit schreef Grietjuh
    Ik heb het met een haarfohn gedaan, gaat prima.



    en goed ventileren dan zijn de weekmakers die er nog inzitten ook minder
  2. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    oh mooi dit draadje. ben er toevallig ook mee bezig. stickerverwijderaar werkte niet . Was na wat gepuulk gestopt ....
  3. Marianne-b
    en dan .. is er koffie ☕️

    Toon alleen de berichten van Marianne-b
    Ik heb statisch plakfolie gebruikt voor het raam. Tip van mn begeleiding. Geen last van lijmresten.
  4. koen
    min x min = plus

    Toon alleen de berichten van koen
    raam ingooien (wel vanbuiten af!), foto maken en claimen bij de glasverzekering......
  5. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty

    quote:
    Dit schreef koen
    raam ingooien (wel vanbuiten af!), foto maken en claimen bij de glasverzekering......

    Smile
    Kost aanzienlijk minder tijd inderdaad, kan ik verder van de zon gaan genieten.
  6. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty

    quote:
    Dit schreef majan
    Ik heb statisch plakfolie gebruikt voor het raam. Tip van mn begeleiding. Geen last van lijmresten.

    Moet ik even googelen 'statisch plakplastic' . Zou vandaag experimenteren maar wacht toch even op minder mooi weer.
  7. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef BeBritty

    Moet ik even googelen 'statisch plakplastic' . Zou vandaag experimenteren maar wacht toch even op minder mooi weer.


    Daar zit geen lijm op, kun je er zo weer vanaf halen (net als de ruitenplakkertjes van de kinderen vroeger)
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef BeBritty

    Moet ik even googelen 'statisch plakplastic' . Zou vandaag experimenteren maar wacht toch even op minder mooi weer.

    In mijn huis met ramen op het zuiden, werkte het statische folie in de zomer niet echt. Het werd te warm.

    Regelmatig plak folie vervangen, dat is het beste.
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Solar
    oh mooi dit draadje. ben er toevallig ook mee bezig. stickerverwijderaar werkte niet . Was na wat gepuulk gestopt ....

    Dat werkt idd niet. Mijn dochter heeft ook van die oude troep op het raam van haar kamer zitten. Vooral veel pulleken en met een raam krabber aan de gang.
  10. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    quote:
    Dit schreef BeBritty

    Voor de lijmresten denk ik Geanna?

    Ja idd.

    Ik heb 't zover mogelijk met een plamuur mes eraf gehaald. Toen met stickerverwijderaar.

    Nu die statische plastic erop! Ideaal.!
  11. ansvanmil
    Geloof (vooral) in jezelf

    Toon alleen de berichten van ansvanmil
    Met een fohn idd en dan met lampenolie de lijmresten verwijderen....werkt echt goed! Succes!
  12. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h
    quote:
    Dit schreef Carla-S


    Daar zit geen lijm op, kun je er zo weer vanaf halen (net als de ruitenplakkertjes van de kinderen vroeger)

    Nou dat zou mooi zijn!
    Smile
    Maar dan brokkelt het niet af.
    k Dacht even kijken hoe ver ze is, wijs om iets anders te gaan doen nu ja.
Terug naar de lijst