Laptop verzekering?

Laptop verzekering? 

Onderwerp van Bianca-K

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Es1967
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Es1967
    Koop je de laptop via school? Dan bieden ze ook vaak een verzekering aan.
  2. La-Loba
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van La-Loba
    Heb ook om die reden een maand terug mijn Inboedel verzekering laten veranderen.
    Hoefde maar ?17,- bij te betalen ben nu all risk verzekerd.
  3. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    Mijn zoon kon een laptop via school aanschaffen en er gelijktijdig een verzekering bij afsluiten en ook als er problemen waren met software of hardware werd dat opgelost.
  4. quote:
    Dit schreef Es1967
    Koop je de laptop via school? Dan bieden ze ook vaak een verzekering aan.

    Nee, mogelijkheid is er niet (meer) bij de inschrijving kregen we info over een laptop met service op school, maar nu bij het programma van de 1e week kregen we informatie over de eisen waaraan de laptop moet voldoe n en werd er niets meer gezegd over een laptop via school..
  5. quote:
    Dit schreef Malero
    Ik heb een broertje dood aan dit soort verzekeringen. .


    Ik meestal ook. Want vaak als je er aanspraak op eilt maken valt dst roevallig net buiten de dekking..
  6. quote:
    Dit schreef Bianca-K


    Omdat hij elke dag heen en weer mee naar school moet en zoonlief kennende zit een ongeluk in een kleim hoekje..
    Maar ook de ROC waar hij heen gaat is redelijk groot

    Dan moet hij voorzichtig zijn met zijn laptop. Goede laptoptas gebruiken en afspreken dat verdere kosten voor hem zijn.

    Ik vraag me af of een verzekering uitkeert als er duidelijk onvoorzichtig mee omgegaan is.
  7. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    De afschrijving is ook fors.
    25% per jaar
  8. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    quote:
    Dit schreef Marlies


    Ik vraag me af of een verzekering uitkeert als er duidelijk onvoorzichtig mee omgegaan is.


    Stommiteiten zijn gewoon verzekerd hoor. Onbeheerd achterlaten niet. Maar laten vallen, botsen, stoten....
    Allemaal gedekt

    En met afschrijving valt het mee, zeker met nieuwe apparatuur wordt al snel van nieuwwaarde uitgegaan. Een inboedelverzekering is gunstiger in afschrijving dan bijvoorbeeld een reisverzekering
  9. Mikky
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Mikky
    Die buitenhuis zeker doen. Kost mij maar 5 euro extra, bovenop de inboedel die ik al heb.
  10. Carla-S
    🗿🗿🗿🗿🗿

    Toon alleen de berichten van Carla-S
    quote:
    Dit schreef Mikky
    Die buitenhuis zeker doen. Kost mij maar 5 euro extra, bovenop de inboedel die ik al heb.


    Per maand?
  11. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    Veel verzekeraars bieden aparte clausule naast de buitenshuis dekking voor smartphones tablets en laptops. Let w?l goed op bij het maken van je keuze
  12. quote:
    Dit schreef Mikky
    Die buitenhuis zeker doen. Kost mij maar 5 euro extra, bovenop de inboedel die ik al heb.


    Ik ga morgen even informeren bij mijn verzekering..want dat is wel het makkelijkste.
Terug naar de lijst