Windsurf mast; zijn hier nog surfers?

Windsurf mast; zijn hier nog surfers? 

Onderwerp van 00h

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Marcel-H
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marcel-H
    Ja klopt! En bedankt! Dit jaar voor het eerst met Estivant op vakantie geweest en iemand ontmoet die mij op OA wees.
  2. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h

    quote:
    Dit schreef Marcel-H
    Ja klopt! En bedankt! Dit jaar voor het eerst met Estivant op vakantie geweest en iemand ontmoet die mij op OA wees.

    Goede zaak.
    Best veel leuke uitjes om te doen via deze site, en vaak wel wat te babbelen.
  3. Marcel-H
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marcel-H
    Volgens mij achter bij de giek wat losser zetten zodat je hem onder gemakkelijker strak krijgt. Dan kun je hem daarna weer gemakkelijk de hoek in trekken bij de giek. Overigens niet te strak de hoek in want dan trek je de bolling eruit
  4. Marcel-H
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marcel-H
    Ik heb het gezien. Leuke wandelingen, etentjes en wellicht nog wat watersport!
  5. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h

    quote:
    Dit schreef Marcel-H
    Volgens mij achter bij de giek wat losser zetten zodat je hem onder gemakkelijker strak krijgt. Dan kun je hem daarna weer gemakkelijk de hoek in trekken bij de giek. Overigens niet te strak de hoek in want dan trek je de bolling eruit

    k Ga eerst plat, morgen met dat filmpje die zeillatten eens goed zetten.
    In mijn tijd had je geen 7 vierkante meter zeilen, k voer Dufour Wing de eerste goedkopere plank van de BIC pennenfabriek.
    Mijn vader maakte zelf zeilen van die grootte van een plastic verpakmateriaal, k zal s kijken of ik er een dia van heb ergens.... morgen.
    Trusten!

  6. Marcel-H
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marcel-H
    quote:
    Dit schreef 00h

    k Ga eerst plat, morgen met dat filmpje die zeillatten eens goed zetten.
    In mijn tijd had je geen 7 vierkante meter zeilen, k voer Dufour Wing de eerste goedkopere plank van de BIC pennenfabriek.
    Mijn vader maakte zelf zeilen van die grootte van een plastic verpakmateriaal, k zal s kijken of ik er een dia van heb ergens.... morgen.
    Trusten!



    welterusten!
  7. Marcel-H
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marcel-H
    Hallo, niets meer gehoord? Gesurfd intussen?
  8. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h

    Ja gesurfd! Met 1 van de zeilen, niet met die plank nog, k moet eerst een auto met imperial hebben en veel wind anders zink ik,
    en een plas waar ik de waterstart kan leren. k Heb al een plas op t oog.
    Gisteren naar de dichtstbijzijnde plas hier gefietst daar was ook een herintreder op de plank, hij had wijselijk een nieuwere plank met zwaard aangeschaft, hij woonde in mijn dorp.
    Wie weet re intreedt er een hele golf Windsurfers.
  9. Marcel-H
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Marcel-H
    O klinkt goed. Ik wilde vandaag gaan kite-surfen maar helaas geen wind. Waar ga je dan surfen? Misschien kan ik een keer een tuig ergens lenen en dan ook mijn board weer eens een keer te water laten ;-)) Met al die andere oud gedienden! Gezellig
  10. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h

    quote:
    Dit schreef Marcel-H
    O klinkt goed. Ik wilde vandaag gaan kite-surfen maar helaas geen wind. Waar ga je dan surfen? Misschien kan ik een keer een tuig ergens lenen en dan ook mijn board weer eens een keer te water laten ;-)) Met al die andere oud gedienden! Gezellig

    Lijkt me gaaf, k ben deze zomer naar een plas in Utrecht geweest, al jaren was ik er welkom, het kwam er maar nooit van, dit jaar wel, bij een dierbare oud gediende die er les geeft:
    >>LINK<<
    Daar kan je planken huren, tot nu toe surfde ik daar, (zeer gezellig).
    Dat is wat ver van waar ik woon, deze plas is het dichts bij:
    >>LINK<<!4m5!3m4!1s0x0:0xbc1e1c3bbe12ffcf!8m2!3d52.2787007!4d4.5022717

    Eerst moet ik een auto hebben, k heb op het moment geen transport, halverwege volgende maand komt dat weer.
    Mijn droom is uit het werk (Amsterdam) met plank naar hier:
    >>LINK<<
    met een straffe wind, conditie op bouwen.
  11. Tafel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tafel
    quote:
    Dit schreef 00h
    Ja gesurfd! Met 1 van de zeilen, niet met die plank nog, k moet eerst een auto met imperial hebben en veel wind anders zink ik,
    en een plas waar ik de waterstart kan leren. k Heb al een plas op t oog.
    Gisteren naar de dichtstbijzijnde plas hier gefietst daar was ook een herintreder op de plank, hij had wijselijk een nieuwere plank met zwaard aangeschaft, hij woonde in mijn dorp.
    Wie weet re intreedt er een hele golf Windsurfers.

    Ik wou net zeggen.. ik weet nog wel een plas daar in de buurt Smile

    Geweldig zeg.. wat ben je allemaal aan het doen met die zijlen SmileSmile
    Ik was laatst in de buurt, op een zondag.. maar je was niet thuis. Tenminste.. ik zag je autootje niet staan.

    Ben benieuwd of het gaat lukken allemaal, seizoen voor wind neemt toe.. maar voor kou ook. Of heb je ook een wetsuit? Smile
    Como en co.. ik ken de eigenaar. Apart ook, vorige week pas ontmoet. En nu lees ik jou. Zeer aardige man.
  12. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h

    Toevallig!

    Ja k heb een shorty, je kunt van alles kopen bij de decathlon, en tegelijkertijd met de mast heb ik een wat dikker pak gekocht in Hoorn bij van den Berg.
    k Ben klaar voor de herfststormen.
    Smile
    Mijn auto 'is niet meer',
    geen indicatie voor of ik thuis ben.
    9 sep '18 - 21:48:44 / 9 sep '18 - 22:12:42
Terug naar de lijst