DSW verzekering wel of niet 

Onderwerp van Quinty

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
    Bericht van Batavus is op 12-11-2018 om 20:32:01 uur verwijderd door Batavus.

    Reden: Vast niet

     
  1. quote:
    Dit schreef Bea


    Dit staat op hun site bij Basisverzekering:
    "Wij bieden vrije keuze van zorgverlener, maar alsnog sluit DSW met bijna alle zorgverleners in Nederland contracten."



    Er staat ook dat als er geen contract is, je de rekening kunt declareren en een " redelijke vergoeding" krijgt.
    Dat is dus niet per definitie het bedrag van je rekening.
  2. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    quote:
    Dit schreef Jillh


    Podotherapie zit er wel bij en steunzolen, op bril ga ik naar 35 euro vergoeding per lens of glas, nu 100,00 per 2 kalenderjaren.
    >>LINK<<
    Even door scrollen.
    ik heb er wel tandarts bij.....vind ik toch ook wel fijn.

    Zelf moet ik nog beslissen 12 of 27 fysio behandelingen, dit jaar had ik er 5 te weinig, maar ja zal ik er 27 nodig hebben....
    Nu snel nieuwe bril kopen, kan ik weer vooruit.



    Podotherapeut alleen bij diabetes. Dochter en ik dragen bij de steunzolen en hebben geen diabetes
    En brillen voor volwassenen vanaf 6 bioptri?n. Dat is dus bij plus of min 6 of zo?

    Tandarts heel beperkt. Ik krijg nu max 1750 100% vergoed (excl implantaten). Ik ga 4x pj naar mondhygi?nist preventief

    We verbruiken best veel Smile
  3. Bea
    Woke 😁 🌱

    Toon alleen de berichten van Bea
    quote:
    Dit schreef Sanseveria



    Er staat ook dat als er geen contract is, je de rekening kunt declareren en een " redelijke vergoeding" krijgt.
    Dat is dus niet per definitie het bedrag van je rekening.


    Dat is in uitzonderlijke gevallen. Hier staat alles precies uitgelegd.

    >>LINK<<
  4. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Dianaa


    Podotherapeut alleen bij diabetes. Dochter en ik dragen bij de steunzolen en hebben geen diabetes
    En brillen voor volwassenen vanaf 6 bioptri?n. Dat is dus bij plus of min 6 of zo?

    Tandarts heel beperkt. Ik krijg nu max 1750 100% vergoed (excl implantaten). Ik ga 4x pj naar mondhygi?nist preventief

    We verbruiken best veel Smile


    Bij Top toch bijna alles 100 % of zie ik dat verkeerd?
  5. Quinty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Quinty

    Dan moet je blijven zitten,.Dianaa
    Ik stap over...
    Dit jaar had ik geen tandarts, ook niet nodig gehad, in 2012 had ik een enorme renovatie aan mijn gebit....maar als het er bij DSW in zit kan ik misschien weer wat handelingen laten doen.

    ***Ik lees toch niks over diabetes, ik draag ook steunzolen.. steunzolen staan ook bij vergoedingen.


    Podotherapie
    av-standaard
    maximaal ? 27,50, maximaal
    6 consulten
    per kalenderjaar
    av-top
    maximaal ? 27,50, maximaal
    6 consulten
    per kalenderjaar
    Vergoed worden de consulten - maximaal ? 27,50 per behandeldatum - tot een maximum van 6 consulten per kalenderjaar, voor zover er geen aanspraak bestaat op vergoeding uit de basisverzekering. De hulp dient te worden verleend door een erkend podotherapeut, (register)podoloog of podo.
  6. quote:
    Dit schreef Bea


    Dat is in uitzonderlijke gevallen. Hier staat alles precies uitgelegd.

    >>LINK<<




    Ja dat heb ik gelezen. Maar ik lees dat duidelijk met meer wantrouwen dan jij. Smile
  7. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    Dan zal ik me vergist hebben
    Zit niet meer achter de laptop

    Als het alleen om de dekking ging zou ik dsw overwegen. Maar het is ook de tegemoetkoming werkgever die ik verlies

    Manlief heeft alleen collectiviteit korting bij zilveren kruis, voor hem kan overstap wrs wel uit. Tis hier ook actueel Smile
  8. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty
    quote:
    Dit schreef Jillh


    Podotherapie zit er wel bij en steunzolen, op bril ga ik naar 35 euro vergoeding per lens of glas, nu 100,00 per 2 kalenderjaren.
    >>LINK<<
    Even door scrollen.
    ik heb er wel tandarts bij.....vind ik toch ook wel fijn.

    Zelf moet ik nog beslissen 12 of 27 fysio behandelingen, dit jaar had ik er 5 te weinig, maar ja zal ik er 27 nodig hebben....
    Nu snel nieuwe bril kopen, kan ik weer vooruit.


    Zo, net overgestapt. Geen enkele vraag over mijn gezondheid, ook niet bij de aanvullende verzekeringen. Die tandarts gaf bij mij ook de doorslag inderdaad, betaalde ik zelf afgelopen jaar. Scheelt me 20,00 per maand. Nog even snel dit jaar een bril regelen bij oude verzekeraarSmile
  9. Tien
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tien
    Ik ga denk ik ook overstap kan collectief bij mijn werk en dochter van 19 kan dan mee en de aanvullend is dan gratis omdat ze voltijd studeert .
    Tandsteen verwijderen is wel beperkt tot 10 min per jaar of 15 min top verzekering ik heb per keer al vaak 10 min.
    Ben nuBij interpolis en 250 euro verzekerd maar was duurder aanvulling dan dsw.
  10. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef BeBritty

    Zo, net overgestapt. Geen enkele vraag over mijn gezondheid, ook niet bij de aanvullende verzekeringen.


    Staat dat ook niet ergens in de voorwaarden? Qua gezondheid ben ik afgeschreven, ik ben gewaarschuwd (door de mevrouw die het erfelijkheidsonderzoek deed) dat ik nergens meer een verzekering krijg.
  11. Bea
    Woke 😁 🌱

    Toon alleen de berichten van Bea
    quote:
    Dit schreef maartje


    Staat dat ook niet ergens in de voorwaarden? Qua gezondheid ben ik afgeschreven, ik ben gewaarschuwd (door de mevrouw die het erfelijkheidsonderzoek deed) dat ik nergens meer een verzekering krijg.


    Geen medische selectie voor onze verzekeringen
    Wanneer u zich aanmeldt bij DSW, hoeft u geen medische
    vragen te beantwoorden. Wij accepteren iedereen. Dit geldt
    zowel voor de basisverzekering als voor de aanvullende verzekering
Terug naar de lijst