Extra bijverdienen

Extra bijverdienen 

Onderwerp van StephenR

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door StephenR zelf op 17 december 2018 om 12:23:59

Terug naar de lijst
  1. StephenR
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van StephenR

    Hahahahahaaa ?voor mij??!?!?
    Waarom heb je meteen een vooroordeel over ?genaaid??
  2. StephenR
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van StephenR

    Veel gebeurt hier....dochter heeft via rechtbank gelijk gehaald en woont nu dus bij mij.
    Ze heeft het erg naar haar zin. Ze ziet ook hoe haar moeder is en vindt dat zeker niet leuk.
    En niet alleen dit onderwerp hoor......
    Ook wel logisch dat ze dan veel liever bij mij is.
    Ik had toen ook een leuk gesprek met jullie dochter.....hopelijk gaat het goed met haar studie!
  3. Dingetje
    De vaste kracht.

    Toon alleen de berichten van Dingetje
    Als je je leventje gewoon kunt leven zou je het ook gewoon kunnen los laten en je op jezelf en je kind kunnen concentreren.

    Ik heb me nog nooit druk gemaakt over de bijverdiensten van ex.

    Ik lijk in je verhaal nog veel boosheid jegens je ex te lezen. Pas daar mee op om dat mee te blijven dragen, ook naar je dochter toe.
  4. Colly
    amo ergo sum

    Toon alleen de berichten van Colly
    quote:
    Dit schreef StephenR
    Hallo allemaal,
    Even heel kort mijn vraag.
    We hebben een dochter die inmiddels haar hoofdverblijfplaats bij mij heeft.
    Ik werk daarbij fulltime maar m?n ex werkt 32 uur. Daarnaast verdient ze met een webwinkeltje met een KVK nummer bij. Wat ze niet meerekend in de alimentatieberekening. Dus de berekening klopt niet! Wat kan ik daaraan doen? En wat als de belasting hierachter komt want ze heeft behoorlijk bijverdiend in een jaar dat ze ook allerlei toeslagen kreeg!
    Alvast bedankt



    Het klinkt als een bezorgde vraag die eigenlijk helemaal niet bezorgd bedoeld is. Maar dat kan ik natuurlijk helemaal mis hebben. :-)
  5. StephenR
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van StephenR

    Hoi dingetje,
    Goed van jou.....ik vind het alleen zo vervelend dat ex steeds maar weer profiteert van de situaties.
    Er zit een stukje rechtvaardigheidsgevoel in mij dat dit moeilijker kan loslaten.
    Misschien snap je dat ook.....ik begrijp jou ook goed!
    Bedankt voor je open reaktie
  6. Evert1963
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Evert1963
    quote:
    Dit schreef StephenR
    Hoi dingetje,
    Goed van jou.....ik vind het alleen zo vervelend dat ex steeds maar weer profiteert van de situaties.
    Er zit een stukje rechtvaardigheidsgevoel in mij dat dit moeilijker kan loslaten.
    Misschien snap je dat ook.....ik begrijp jou ook goed!
    Bedankt voor je open reaktie


    En jou gevoel van rechtvaardigheid, maakt dat je de belastingdienst wil vragen / informeren over de neveninkomsten van je ex ?

    Laat je ex profiteren, dan heeft zij het wellicht financieel makkelijker... richt je rechtvaardigheidsgevoel op andere personen dan je ex. Nu lijkt het alsof je je ex wil naaien terwijl je gescheiden bent.....
  7. StephenR
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van StephenR

    Je kan elk bijvoeglijk naamwoord er aan plakken en dan je vraagtekens erbij plakken! Hahahahahaaaa
  8. Evert1963
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Evert1963
    quote:
    Dit schreef StephenR
    Je kan elk bijvoeglijk naamwoord er aan plakken en dan je vraagtekens erbij plakken! Hahahahahaaaa


    Ja, en jij kan dat weglachen als het je pijnlijk duidelijk is wat jij wil onder het mom van rechtsgevoel....
  9. meeuw
    druk met leven

    Toon alleen de berichten van meeuw
    Ik ben de draad kwijt in dit draadje.

    Wat is jouw vraag? Wil je herberekening alimentatie nu dochter bij jou woont? Zo ja, dan kun je bij het aanvragen herberekening/regelen ervan ook de bijverdiensten meenemen.

    Hoe ex het regelt met de belastiingdienst is jouw zaak niet en hooelijk bemoeit ex zich ook niet met jouw financien
  10. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef StephenR
    Hoi dingetje,
    Goed van jou.....ik vind het alleen zo vervelend dat ex steeds maar weer profiteert van de situaties.
    Er zit een stukje rechtvaardigheidsgevoel in mij dat dit moeilijker kan loslaten.
    Misschien snap je dat ook.....ik begrijp jou ook goed!
    Bedankt voor je open reaktie


    Pas op dat dit niet je leven gaat beheersen. Probeer er niet aan te denken. Volgens mij ben je van jezelf een positief ingestelde man, probeer dat vast te houden. Denk aan leuke dingen. Ga leuke dingen doen. Ban je ex uit je hersens.
  11. StephenR
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van StephenR

    Waarom vul jij voor me in?
  12. StephenR
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van StephenR

    Bedankt Maartje.....je hebt gelijk!
Terug naar de lijst