LinkedIn

LinkedIn 

Onderwerp van Singa

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke
    Lid worden van geoepen helpt ook enorm, evenals aktief dingen plaatsen die relevant zijn voor jouw vakgenoten en/of gewenste werkgevers
  2. quote:
    Dit schreef Anke
    Lid worden van geoepen helpt ook enorm, evenals aktief dingen plaatsen die relevant zijn voor jouw vakgenoten en/of gewenste werkgevers

    Hoe vind je groepen?
  3. Doei
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Doei
    Linkedin vind ik leuk bij te houden wie nu waar gaat werken. Onderwerpen in lijn van mijn werk vind ik interessant en soms heb ik ook wel wat te posten. Eens wat anders dan like of comment.
    Op zich goed medium indien je door headhunters benaderd wilt worden of in je vakgebied je marktspelers te volgen.
  4. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb
    Soms is LinkedIn echt handig, ik krijg regelmatig van voor mij interessante bedrijven vacatures te zien. Je kunt dat zelf instellen. Ook als ik een sollicitant krijg dan zoek ik ook altijd even op LinkedIn (en elders op internet). Ik heb bewust mijn profiel niet helemaal ingevuld vanwege mijn brede werkterrein.

    En verder komen er veel berichtjes over voor mij interessante onderwerpen naar voren, ook zelf in te stellen.

    Ik wil best linken maar ik kan je ook niet vinden...
  5. Doei
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Doei
    App: in zoekveld (bovenaan) een algemene term ingeven en enter. Dan komt er veld met blokjes waar je nader op kunt filteren bijv personen, bedrijven en dus ook groepen.
  6. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    Ik heb 500+ connecties. Ik krijg nu al aanbiedingen maar die wimpel ik af. Ik hoop dat als ik er klaar voor ben ik alleen maar mijn vinger hoef op te steken en dan echt recruiters en mogelijke nieuwe werkgevers zal ontmoeten.

    Ik droom graag.
  7. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb
    Ja, toch gevonden!
  8. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    En zoals met elk social netwerk: het kost tijd en aandacht. Plaats inhoudelijk bijdrages waar anderen echt iets aan hebben en reageer ook inhoudelijk op bijdrages van anderen.
  9. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke
    Je kunt op groepen zoeken, naast personen of vacatures
    Zoekterm intypen et voila
  10. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa

    Wat een goede tips. Dank!Smile
  11. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa

    quote:
    Dit schreef Jako

    Even in je OA profiel erbij zitten. Is een speciale regel voor Smile

    Thx. Maak ik toch liever bekend aan degenen die ik al heb ontmoet of al dan niet virtueel heb ?gesproken?.
  12. Solar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Solar
    Je kan premium lidmaatschap voor een maand gratis nemen (1 x per elk jaar)
Terug naar de lijst