Zomerwijkfeest. Graag jullie input:-) Dank!

Zomerwijkfeest. Graag jullie input:-) Dank! 

Onderwerp van Evelyne1

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Evelyne1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Evelyne1

    quote:
    Dit schreef Rene_63
    Grappig toevallig kwam ik van het weekend de foto's van het zomerwijkfeest van juni 2007 tegen die ik toen gemaakt heb op verzoek van ??n van de organisators van toen.
    Er werd toen o.a. een demonstratie lijndansen gegeven en Djemb? en een optreden van Nick en Simon op de parkeerplaats waar de markt altijd staat.


    Hee ReneSmile
    Leuk dit. Ik houd jouw idee ook in gedachten. Een workshop lijndansen.
    Nick & Simon kwamen ook in mijn gedachten voorbij. Die zijn vast wel duur?
    Leuk dat je foto?s hebt gemaakt. Ik houd je reactie in gedachten. Dank jeSmile
    Kom ook gezellig in Overbos wonenSmile
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Hier geven bedrijven workshops, uiteraard ook om klanten te werven, maar ook erg leuk.
    Bv sportvereniging, yoga, tai chi, maar ook een tatooshop, die ipv tatoos mensen een airbrush afbeelding gaf.
    Voor jullie goedkoop, maar voor de bezoeker erg leuk.
  3. Rene_63
    Al doende leert men

    Toon alleen de berichten van Rene_63
    quote:
    Dit schreef Evelyne1


    Hee ReneSmile
    Leuk dit. Ik houd jouw idee ook in gedachten. Een workshop lijndansen.
    Nick & Simon kwamen ook in mijn gedachten voorbij. Die zijn vast wel duur?
    Leuk dat je foto?s hebt gemaakt. Ik houd je reactie in gedachten. Dank jeSmile
    Kom ook gezellig in Overbos wonenSmile


    Ja ik denk dat Nick en Simon nu wel duur zijn, toen werden ze net bekend en waren het nog echt broekies Smile

    Ik woon zowat tegen de rand van Overbos aan Smile
  4. DianaB
    Go with the flow....

    Toon alleen de berichten van DianaB
    Wat in mijn vorige woonplaats gedaan wordt is een eendtjes race.Voor een x bedrag kan je een badeend 'kopen' (De eenden hebben een nummer en dat wordt gekoppeld aan jouw naam). Op een bepaald moment (tijdstip wordt vooraf gecommuniceerd uiteraard) worden de eendjes te water gelaten en door de brandweer met een spuit door het afgebakend parcour richting de finish geleid. Hoofdprijs is uiteraard het eendje dat als eerste door de finish gaat. Vooral de lokale ondernemers sponsoren de te winnen prijzen.

    Ook de scouting is altijd actief bij het zomerfeest daar. Klimparcour of tokkelbaan bijvoorbeeld. En ook verschillende knopen in touw leggen.

    Wat ook interesse wekt is bijvoorbeeld een demonstratie waar bezoekers actief bij worden betrokken. Van de brandweer en/of EHBO vereniging bijvoorbeeld.
  5. Ster
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Ster
    Ok?. Om in de sfeer te blijven dan zoiets als brass band en capoeira (voor jongeren ook leuk)?
  6. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    Het Feestteam inhuren...niet heel duur maar je krijgt wel veel mensen mee met hun muziek Smile
  7. Evelyne1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Evelyne1

    quote:
    Dit schreef Rose_s
    Hier geven bedrijven workshops, uiteraard ook om klanten te werven, maar ook erg leuk.
    Bv sportvereniging, yoga, tai chi, maar ook een tatooshop, die ipv tatoos mensen een airbrush afbeelding gaf.
    Voor jullie goedkoop, maar voor de bezoeker erg leuk.


    Ja preciesSmile Een soort van Win- win constructieSmile
  8. Evelyne1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Evelyne1

    quote:
    Dit schreef DianaB
    Wat in mijn vorige woonplaats gedaan wordt is een eendtjes race.Voor een x bedrag kan je een badeend 'kopen' (De eenden hebben een nummer en dat wordt gekoppeld aan jouw naam). Op een bepaald moment (tijdstip wordt vooraf gecommuniceerd uiteraard) worden de eendjes te water gelaten en door de brandweer met een spuit door het afgebakend parcour richting de finish geleid. Hoofdprijs is uiteraard het eendje dat als eerste door de finish gaat. Vooral de lokale ondernemers sponsoren de te winnen prijzen.

    Ook de scouting is altijd actief bij het zomerfeest daar. Klimparcour of tokkelbaan bijvoorbeeld. En ook verschillende knopen in touw leggen.

    Wat ook interesse wekt is bijvoorbeeld een demonstratie waar bezoekers actief bij worden betrokken. Van de brandweer en/of EHBO vereniging bijvoorbeeld.


    Leuk idee van de bad eentjesSmile
    En ook het idee van brandweer demo of scouting demo of misschien wel EHBO demo.

    Vanavond overlegSmile
  9. Evelyne1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Evelyne1

    quote:
    Dit schreef Ster
    Ok?. Om in de sfeer te blijven dan zoiets als brass band en capoeira (voor jongeren ook leuk)?


    Zo iets lijkt mij persoonlijk het aller leukst! Is ook mijn persoonlijke smaak een brass band en iets CaraibischSmile
  10. Evelyne1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Evelyne1

    quote:
    Dit schreef MarjanvanE
    Het Feestteam inhuren...niet heel duur maar je krijgt wel veel mensen mee met hun muziek Smile


    Gooi ik ook vanavond in de groepSmile
  11. Evelyne1
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Evelyne1

    ..ik zie opeens dat ik per ongeluk een reactie van mijzelf een plus heb gegevenSmile
  12. Fiona
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Fiona
    Goedemiddag,
    Misschien de gemeente benaderen? Zij hebben veel ervaring ivm vergunningverlening mbt evenementen.

    Groeten
    Fiona
Terug naar de lijst