data abbo / prepaid smartfoon kind

data abbo / prepaid smartfoon kind 

Onderwerp van Frank-en-kids

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Daar is het plafond voor. Maar idd voor 8.99 onb internet daar kan geen abo tegenop.



    Daarom bevalt mij prima ieder geval..
    En als je de rest opspaart hoef je vanzelf een keer geen beltegoed te kopen,, Smile
  2. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    quote:
    Dit schreef Tien
    Hier kpn 10 euro opwaarderen 8,99 internet bundel kopen van beltegoed ben je onbeperkt online en 30 belminuten/sms bevalt prima

    Dat is denk ik deze
    "Onbeperkt Online:
    30 minuten/sms
    Onbeperkt internet (128 Kbit/s)
    8,99"
    En ja, dat is onbeperkt online, maar daar is dan ook alles mee gezegd, met 128 Kbit/s moet je niet denken dat je iets k?n online Smile
  3. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef Leonard

    Dat is denk ik deze
    "Onbeperkt Online:
    30 minuten/sms
    Onbeperkt internet (128 Kbit/s)
    8,99"
    En ja, dat is onbeperkt online, maar daar is dan ook alles mee gezegd, met 128 Kbit/s moet je niet denken dat je iets k?n online Smile



    Ik doe alleen maar FB Instagram en appen,,De rest doe ik toch via mijn pc....prima te doen dan
  4. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    quote:
    Dit schreef Leonard

    Dat is denk ik deze
    "Onbeperkt Online:
    30 minuten/sms
    Onbeperkt internet (128 Kbit/s)
    8,99"
    En ja, dat is onbeperkt online, maar daar is dan ook alles mee gezegd, met 128 Kbit/s moet je niet denken dat je iets k?n online Smile


    Zoon en ik vinden dit nu voldoende. Op school, werk, thuis en vaak zelfs in trein is wifi. Appen, OA en FB gaan prima.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Simpel heeft met 4g tot 75mbps en 3g tot 10mbps.
  6. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    quote:
    Dit schreef Frank-en-kids
    Nog ff en de oudste gaat na VMBO toen, lekker elke dag 30 min heen en weer op zijn fiets.

    Nu heeft hij nog geen abbo maar een prepaidkaart voor alleen bellen. Merk dat de kinderen onderling steeds meer bellen via whats app of soortgelijke apps. En dan hebben ze ineens data bundel ipv een belbundel in gebruik.

    Maar wat verbruikt een puber in normaal gebruik aan data, netfix, youtube en andere data slurpers doet ie maar als er Wi_Fi is maar voor onderweg te kunnen bellen als wat is, contact vrienden etc .
    wie heeft er al kinderen op alleen data op de smartphone?
    moeten ze ook nog een gewoon belbundel hebben of is data zoals de tv je doet geloven voldoende?

    graag tips ...

    Begin met een 1 GB abo (bij bv T-Mobile voor 13,50 dat is dan inclusief 120 minuten bellen), als dat niet voldoende blijkt kan je opschalen naar 2 GB voor 16,00.
  7. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef Leonard

    Begin met een 1 GB abo (bij bv T-Mobile voor 13,50 dat is dan inclusief 120 minuten bellen), als dat niet voldoende blijkt kan je opschalen naar 2 GB voor 16,00.


    Vind dat best duur vergeleken met deze >>LINK<<

    Ik vind de mogelijkheid om voor 1,50 extra onbeperkt bellen in te stellen een groot voordeel. Dan kan je kind je altijd bellen als er iets is (lekke band ofzo)
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Leonard

    Begin met een 1 GB abo (bij bv T-Mobile voor 13,50 dat is dan inclusief 120 minuten bellen), als dat niet voldoende blijkt kan je opschalen naar 2 GB voor 16,00.

    Wat een duur advies!
  9. Xanxan
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Xanxan
    Kijk ook even naar de aanbieder waar je nu zelf al zit. Soms loont het om daar een extra abonnement te nemen. Zoals Vodafone Red Together/Extra. Of een goedkoop extra abonnement bij KPN waar je MB's kunt delen vanuit je eigen abo.
  10. Nqtqsjq
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Nqtqsjq
    Ik heb voor mijn dochter een abonnement bij simpel voor 2,50 per maand. Dan kan ze (vrijwel) onbeperkt bellen en (vrijwel) onbeperkt sms-sen en zeer beperkt data. (500 mb) Ze heeft de data dus standaard uitstaan en gebruikt de wifi. Ze weet dat de data alleen voor Noodsituaties is. Onderweg kan ze mij middels bellen of sms gewoon bereiken.

    Ze is nog nooit over een limiet heengegaan en het is best een telefoonverslaafd grietje.
  11. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Leonard

    Begin met een 1 GB abo (bij bv T-Mobile voor 13,50 dat is dan inclusief 120 minuten bellen), als dat niet voldoende blijkt kan je opschalen naar 2 GB voor 16,00.


    Das wel een dure.

    Wij zitten inmiddels allemaal bij Lebara voor ?10,00 per maand. Ging allemaal heel soepel. KPN Netwerk. Nooit problemen.

    Onbeperkt bellen (gebruiken ze nauwelijs hoor, alles gaat over de app bij de jongens) en 5G data (echt genoeg).

    Zeker de eerste jaren in het VO kwam zoon wel uit met 1G.
    Op school en bij vrienden zaten ze op de wifi.
    Nu (16) is meer data wel lekker. En dan is deze een goede prijs.
    Goedkoper abo is er wel maar dan met heel veelminder data meestal.
    20 mrt '19 - 22:02:15 / 20 mrt '19 - 22:14:47
  12. Cato
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Cato
    quote:
    Dit schreef Nqtqsjq
    Ik heb voor mijn dochter een abonnement bij simpel voor 2,50 per maand. Dan kan ze (vrijwel) onbeperkt bellen en (vrijwel) onbeperkt sms-sen en zeer beperkt data. (500 mb)

    Die prijs is er niet meer.
    Goedkoopste bij Simpel is nu ?4,50 met 100 belminuten.
Terug naar de lijst