Server er maandag uit !

Server er maandag uit ! 

Onderwerp van jellehl


Dit onderwerp is gesloten.
door de webmaster op 19 oktober 2019 om 11:05:24

Terug naar de lijst
  1. Tresie56
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tresie56
    quote:
    Dit schreef Inge65
    Bart zegt toch (op 22 augustus) dat hij niet weet of de chat terug komt? Ik vermoed zo maar dat hij het een dag later ook nog niet weet.
    Hij zegt dus niet toe dat de chat terugkomt.



    Hier haal ik mijn mening uit Inge.
  2. Tresie56
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tresie56
    De manier waarop je in Eigen of In de chat gebeurt heeft alles met respect te maken.

    En individu kan dan een gemakkelijke prooi zijn.


    Wel eens van groepsgedrag, en kudde gehoord?
  3. Tresie56
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tresie56
    quote:
    Dit schreef Inge65

    Huh? Ik zeg nergens wat ik van de chat vind. Ik herhaal wat Bart schrijft, omdat je dat bericht blijkbaar niet goed geïnterpreteerd had.



    Inge had dat bericht over het hoofd gezien. Het bericht was van 22 of 23 aug.
    Ik had 17 aug. gereageerd, en nu weer op 27 aug. richting Bart.


    De kop van dit draadje is Server maandag uit. Dat bericht was al van juni, toen ook verschillende mensen hebben aangegeven het jammer te vinden dat de chat definitief de lucht in zou gaan.
  4. Tresie56
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tresie56
    Misschien reageer ik wat fel. Daar zou je gelijk aan kunnen hebben Hans.


    Maar mijn ervaring binnen dit draadje was niet 'altijd ' hulp bieden aan mij, maar opkomen en praten voor Bart.
    Lees ook eerdere berichten.


    Mijn belang voor een chat heb ik ruimschoots gemotiveerd, en ik ga zo dadelijk mijn mandje.

    Tot een volgende keer.
  5. Tresie56
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tresie56
    Dank je voor je bezorgdheid Hans. Allemaal lekker slapen en gezond weer op.Smile
  6. Tresie56
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tresie56
    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Zulke appgroepen zijn er wel,nav een uitje of vakantie oid Dat werkt dat beter dan een chat of een topic omdat je meer gelijkgestemden kunt uitnodigen.



    Dat kan leuk zijn, maar ik heb dan wel eens en dat hoeft van mij dan ook niet, en dat is geen uitzondering, omdat ik ook een ander sociaal netwerk heb dan OA, 200 appjes per dag gehad. Sommigen kennen dan echt geen maat en gaat nergens over.
    Dan ga ik uit zo'n groepsapp.
    28 aug '19 - 04:43:08 / 28 aug '19 - 06:38:13
  7. Tresie56
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tresie56
    quote:
    Dit schreef scar
    Ik geef Bart groot gelijk dat hij voor vijf, zes mensen geen chat gaat inbouwen. Zeker omdat er bijna niemand van die chat gebruik maakt en al helemaal niet geregeld.



    Ik ben je nog nooit in de chat tegengekomen. Hoe kun je dan weten dat de chat op sterven na dood is.

    De oude chat had niet gered kunnen worden Bart?
  8. Tresie56
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Tresie56
    Ik wacht het af. Begreep dat de chat wel hoog op je prioriteitenlijst staat.Smile
Terug naar de lijst