Inbouwoven/magnetron houdt er ineens mee op

Inbouwoven/magnetron houdt er ineens mee op 

Onderwerp van drakie

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dingetje
    De vaste kracht.

    Toon alleen de berichten van Dingetje
  2. drakie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van drakie

    quote:
    Dit schreef EmC
    Ik denk dat ze inmiddels aan het sleutelen is Smile


    Nou, ik lag al lekker te knorren SmileSmile

    Ga het weekend wel eens kijken of zo... Moed verzamelen, want zoiets loopt bij mij altijd uit de klauwen dat het helemaal niet meer goed komt Smile En dan moet ik de suggestie van Dingetje wel gebruiken! Smile
  3. Danielle
    Niets is voor niets

    Toon alleen de berichten van Danielle
    Meestal zit de stekker in een aangrenzend kastje. Op zich is het niet zoveel werk om de oven eruit te halen. Er komen zaterdag vast een paar helpende handen jouw kant op.
  4. Bericht van EmC is op 11-09-2019 om 07:28:48 uur verwijderd door Read.

    Reden: ghfgcgh

     
  5. Dingetje
    De vaste kracht.

    Toon alleen de berichten van Dingetje
  6. drakie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van drakie

    quote:
    Dit schreef Dingetje
    Ik heb zo een.

    >>LINK<<


    Oh wow!! Maar hoe werkt dat dan met die zo'n?
  7. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Dat stoppen eruit springen terwijl de oven zelf niet aanstond is wel te verklaren: er blijft altijd spanning op de oven staan (zit vast een klokje op?). Hij staat continu te wachten tot jij op de knoppen drukt of de deur opent. Dat betekend dat er dus altijd stroom gebruikt wordt, ook al staat hij uit.
    Wat ook nog kan is dat muizen/konijnen/katten/honden/cavia's/ratten aan de kabel hebben lopen knagen. Als het de komende dagen niet gaat stinken in de keuken is dat of niet gebeurd, of het diertje heeft het overleefd Smile

    Ben bang dat je niet anders kan dan de 220 stekker op te zoeken (inderdaad zit die vaak in een aangrenzend/hoger kastje) en de oven uit te bouwen. Want die zal wel stuk zijn. Als de kabel is doorgeknaagd zou je nog kunnen proberen om die te vervangen voor een nieuwe (eerst laten testen of de oven zelf geen klap heeft gehad en het niet meer doet). Is de voeding in de oven zelf geknald, dan zal het waarschijnlijk goedkoper zijn om een nieuwe te kopen (als er geen garantie meer op zit).
  8. Hed, bovenop het kastje ligt een losse contactdoos, zit daar de stekker van de magnetron niet in?
  9. Dingetje
    De vaste kracht.

    Toon alleen de berichten van Dingetje
    quote:
    Dit schreef Hed


    Oh wow!! Maar hoe werkt dat dan met die zo'n?



    De buitenkant kun je gewoon aanraken maar binnen in de buis wordt het heet. En de zon bepaald wanneer je eet.
  10. drakie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van drakie

    quote:
    Dit schreef Marlies
    Hed, bovenop het kastje ligt een losse contactdoos, zit daar de stekker van de magnetron niet in?


    Oeh.... dat is ook een goede! Ben bang dat die van de afzuigkap is, maar ga ik testen!!

    En Arno ook dank voor de tips! Even drukkig, dus later er verder mee aan de slag!

  11. drakie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van drakie

    quote:
    Dit schreef Dingetje



    De buitenkant kun je gewoon aanraken maar binnen in de buis wordt het heet. En de zon bepaald wanneer je eet.


    Dus hij staat altijd buiten? Ik ben hier toch wel erg nieuwsgierig naar ;-)
  12. Dingetje
    De vaste kracht.

    Toon alleen de berichten van Dingetje
    quote:
    Dit schreef Hed


    Dus hij staat altijd buiten? Ik ben hier toch wel erg nieuwsgierig naar ;-)



    Nee, ik heb m op het aanrecht staan. Voor het grijpen. Er is ook een community. >>LINK<<
    De mijne komt uit de allereerste zending naar Nederland.
Terug naar de lijst