refurbished telefoon?

refurbished telefoon? 

Onderwerp van Anke

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Jans
    _________

    Toon alleen de berichten van Jans
    quote:
    Dit schreef Anke


    Smile Smile

    Ik heb ook een android voor mn werk maar nu geen zin om alles over te zetten

    Wellicht is een batterij vervangen nog een optie
    Endat x-merk ga ik onthouden

    Zie de >>LINK<< voor wat inzicht in het vervangen van een batterij bij Apple zelf (goedkopere adressen zijn er vast ook).
    De batterijconditie van mijn iPhone van ook zo'n 3,5 jaar oud is nu 85% (Apple raad aan om bij 80% te vervangen). Merk ook dat ik inmiddels eerder moet opladen, dus wellicht dat ik dit jaar ook de batterij vervang.
  2. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke

    superfijn!
  3. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    quote:
    Dit schreef Tom
    Voor mij nooit geen iPhone meer, ben ongelooflijk tevreden met mijn Xiaomi Pocophone F1

    Kijk, als op mijn telefoon het vervangen van de batterij niet tot verbetering had gelijd dan had ik ook een Xiaomi Pocophone F1 gehad nu Smile
  4. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Tom
    Voor mij nooit geen iPhone meer, ben ongelooflijk tevreden met mijn Xiaomi Pocophone F1

    Gezien de verhalen die over Chinese toestellen rondgaan over relatief onbekende merken zou ik dus nooit gaan voor zo'n merk.

    Om die reden heb ik dus zelfs niet gekozen voor Huawei.
  5. Tafel
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Tafel
    Ik heb slechte ervaringen met refurbished. Had hier destijds ook al eens naar gevraagd.
  6. hanss51
    @nd3rs

    Toon alleen de berichten van hanss51
    quote:
    Dit schreef scar

    Gezien de verhalen die over Chinese toestellen rondgaan over relatief onbekende merken zou ik dus nooit gaan voor zo'n merk.

    Om die reden heb ik dus zelfs niet gekozen voor Huawei.


    Nou is het wel een beetje overdreven om Xiaomi als onbekend merk te betitelen.
    En Nokia,. een heel bekend skandinavisch merk, wordt overigens ook in China gemaakt.
    En ik ben er best heel tevreden mee. (vandaag weer een update, met juni patch, gehad) .
  7. Zwembandje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Zwembandje
    Echt NUL problemen met mijn mobieltje.
    'T is net niet helemaal het laatste model maar hij gaat als een speer.

    Plaatje
  8. MaNu
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van MaNu
    quote:
    Dit schreef scar

    Gezien de verhalen die over Chinese toestellen rondgaan over relatief onbekende merken zou ik dus nooit gaan voor zo'n merk.

    Om die reden heb ik dus zelfs niet gekozen voor Huawei.

    Iphone wordt toch ook in China geproduceerd. Beeldscherm is van Samsung. En Xiaomi komt uit India.

    Wat reviews gezien en het is veel voor weinig geld. Beeldscherm en 4G features zijn wel wat minder. Gezichtsherkenning werkt vaak slecht.het toestel is om geen enkele wijze beveiligd tegen vocht. Er zitten nergens rubbertjes tussen. Hij zit wel ramvol vochtindicators dus als je in een vochtige ruimte bent heb je heel snel waterschade. En dat is nooit garantie.
  9. Tom
    Nou moe!

    Toon alleen de berichten van Tom
    quote:
    Dit schreef scar

    Gezien de verhalen die over Chinese toestellen rondgaan over relatief onbekende merken zou ik dus nooit gaan voor zo'n merk.

    Om die reden heb ik dus zelfs niet gekozen voor Huawei.



    Ga maar eens op Tweakers lezen "Xiaomi Pocophone F1" Smile
  10. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef hanss51


    Nou is het wel een beetje overdreven om Xiaomi als onbekend merk te betitelen.
    En Nokia,. een heel bekend skandinavisch merk, wordt overigens ook in China gemaakt.
    En ik ben er best heel tevreden mee. (vandaag weer een update, met juni patch, gehad) .

    Oh het zullen heel gebruikersvriendelijke toestellen zijn maar het schijnt dat er ongevraagd nogal wat informatie wordt verstuurd naar landen waaraan je die informatie niet wenst te geven.

    Er zitten mij teveel luchtjes aan. Ik, maar ik ben vast geen maatstaf, kende het merk overigens niet. Juist de Chinees Chinese merken zijn nogal ehhh dubieus, naar men zegt.

  11. scar
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van scar
    quote:
    Dit schreef Tom

    Ga maar eens op Tweakers lezen "Xiaomi Pocophone F1" Smile

    Een van de betere in zijn prijsklasse lees ik.
  12. Leonard
    100% GMO free

    Toon alleen de berichten van Leonard
    quote:
    Dit schreef scar

    Gezien de verhalen die over Chinese toestellen rondgaan over relatief onbekende merken zou ik dus nooit gaan voor zo'n merk.

    Om die reden heb ik dus zelfs niet gekozen voor Huawei.

    Gezien de verhalen die rondgaan over alleenstaande ouder sites zou ik daar dus nooit lid van worden.



    .....is net zo een kul uitspraak SmileSmile
Terug naar de lijst