Met spoed seniorenwoning gezocht

Met spoed seniorenwoning gezocht 

Onderwerp van mickey

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    De prijzen in die regio liggen enorm hoog. In een lagere prijsklasse is er weinig aanbod. Ik zelf vind deze de mooiste

    >>LINK<<
  2. Bericht van maartje is op 21-06-2020 om 20:50:22 uur verwijderd door maartje.

    Reden: Dubbel

     
  3. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    Of deze in Zaltbommel en dan er voor een paar duizend euro er een traplift in laten zettenSmile

    >>LINK<<


    >>LINK<< (Goedkoop en goed adres voor trapliften)
  4. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef mickey


    Dit is ook de mooiste en meest praktische woning voor het budget wat ze te besteden heeft.
    Gister heb ik het balletje 'Hurwenen' opgegooid en ondanks de niet enthousiaste reactie (ronduit negatief) heb ik net toch een bezichtiging aangevraagd.
    Wordt vervolgd ...



    Ik hoop dat ze het huis mooi vindtSmile

    Bij jullie in de omgeving moet je iets van 5 ton hebben om een geschikt huis in het gewenste gebied te kopen.

    Ik denk dat ik nu alles wel gezien heb wat er daar te koop en te huur is + alle vakantiewoningen SmileSmile


    quote:
    Dit schreef mickey


    Mijn zus en ik hebben voor andere woningen ook een traplift benoemd. Ooit wel eens een mobiele - toen nog - 86-jarige zien steigeren bij het woord traplift?
    Gister is ze 87 geworden, heeft altijd op de begane grond geslapen, heeft vooralsnog geen hulpmiddelen nodig en weigert pertinent om een traplift in een woning aan te brengen.

    Ze is volledig wilsbekwaam, maar op een gegeven moment zal ze echt geen keus meer hebben ...


    Ik heb ook zo’n moeder, die is iets jonger, maar ik denk dat ze net zo zou reageren op het woord ‘traplift’Smile
  5. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    Had je deze huurwoningen al gezien? Zaltbommel

    >>LINK<<
  6. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef mickey



    Morgenochtend bezichtiging!

    Duim maar mee Smile




    Ik ga duimenSmile
  7. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef mickey


    Nope, nog niet gezien maar wél interessant!



    Ik zie nu dat er niet één beschikbaar is. Smile
  8. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    Ik duimSmile


    Intussen heb ik ook nog deze gevonden:

    Aalst:

    >>LINK<<

    De badkamer is beneden.
  9. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef mickey


    Mooie badkamer op de begane grond maar dan krijg je toch weer het verhaal van de traplift Smile
    Zo ver is ze nog niet ...



    Ik denk dat die woonkamer groot genoeg is om m te splitsen in een woonkamer en slaapkamer.
  10. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    Ik zou deze ook nog gaan bekijken:

    >>LINK<<
  11. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    quote:
    Dit schreef mickey
    [B]Update

    Een half uur hebben we met de makelaar gebabbeld en de woning bekeken om toch minder enthousiast weer naar huis te gaan.
    Er moet veel gebeuren: alle apparatuur in de keuken is ~ 20 jaar oud (maar werkt nog), is er is asbest in het garagedak verwerkt, het garagepad moet opnieuw worden aangelegd met een lange, schuine oploop naar de voordeur. Hier zijn namelijk verschillende (hoge) opstapjes om binnen te komen.

    Er is ook hier heel veel interesse voor de woning, maar ik denk dat de vraagprijs van € 250000 niet in verhouding is met de staat van de woning. De makelaar vraagt nog na wat de datum van overdracht kan zijn. Daar hangt - uiteraard - ook weer een prijskaartje aan.

    Vandaag even laten bezinken en onze eigen verkoopmakelaar om advies vragen. Morgen ook even het gesprek met de bank afwachten over de (on)mogelijkheden.

    Wordt opnieuw vervolgd ... [/B]


    Nog even over dat garage pad, dat zou je ook kunnen doen met zand, worteldoek en basaltspit, dan ben je voor een paar honderd euro klaar.


  12. maartje
    Nietvanweegen

    Toon alleen de berichten van maartje
    Als je je moeder kan bewegen om het zoekgebied nog een piepklein beetje te vergroten, heb ik nog een hele mooie gevondenSmile

    >>LINK<<

    Maren-Kessel
Terug naar de lijst