Nieuwe kleine(re) auto.

Nieuwe kleine(re) auto. 

Onderwerp van Jeli

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    @lemons ik heb helaas geen tijd om bij veel dealers binnen te lopen. Vandaar dat ik probeer om online het voorwerk te doen.
    Verder zijn de voorwaardes van een leasecontract zeker belangrijk en goed om naar te kijken. Smile
  2. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    quote:
    Dit schreef Dirk

    Voor zover ik kan zien worden ze nieuw nog steeds verkocht , lease geen idee


    Dan zal het dat inderdaad zijn. Mii wel elektrisch bij private lease maar helaas dan te duur voor mij. Citigo komt niet tevoorschijn bij private lease.
  3. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    quote:
    Dit schreef Judith
    Al gekeken naar de Nissan Micra? Vroeger waren dat heel tuttige autootjes, maar na een complete metamorfose ziet-ie er nu heel sportief uit. Ik heb er sinds kort eentje en ben ZEER tevreden. Compact en zuinig. En met airco, achteruitrijcamers, ingebouwde navigatie, cruise control, start-stopsysteem. En nog een aantal opties die je meestal alleen in grotere auto's ziet (en die ik niet gebruik). Overigens gebruik in voor de navigatie veel liever Google Maps. De ingebouwde is minder gebruikersvriendelijk en veel minder up-to-date.

    Enig nadeel vind ik dat er alleen een afneembare trekhaak voor is, waar een Twinny Load fietsendrager niet op past. Maar daar wil jij 'm misschien niet voor gebruiken.


    Ik heb hem even vluchtig bekeken maar zou zeker nog een goede optie kunnen zijn. Smile Morgen ga ik beter kijken maar alvast bedankt!
    Een trekhaak is inderdaad geen noodzaak voor mij.
  4. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    quote:
    Dit schreef MarjanvanE
    >>LINK<<

    Ken je deze site? De consumentenbond heeft voorwerk gedaan en contracten uitgespit.
    Misschien zit hier iets voor je bij?

    Ik had de kijk op 'n Peugeot 108 voor (ong) 180,00 per maand. Uiteindelijk toch besloten om een 2e hands auto te kopen. Dat is een Toyota Aygo geworden.. En ik ben er blij mee!


    Ik ken de site inderdaad al. Toch bedankt.
    Toyota en Peugeot zijn / waren allebei kanshebbers maar ik kan de optie cruisecontrol niet vinden. Ik ga straks nog een keer kijken maar als dat niet mogelijk is vallen ze af.
  5. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    quote:
    Dit schreef EmC


    Komt het aan op een tientje per maand?
    Want cruise control inbouwen is niet zo spannend.
    Dat moet wel tegen een kleine meerprijs te regelen zijn.


    Wist niet dat dat kon. Het komt niet aan op een tientje per maand dus dat is wel goed om te weten. Daar kan ik dus eventueel naar informeren. Bedankt!
  6. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Oh cruise control is nieuw. Alles wat jij wil is als optie meestal wel mogelijk. Buiten het standaard pakket om.


    Het stond er al vanaf het eerste bericht. ;)
    Maar het was mij in eerste instantie niet opgevallen dat het geen standaard optie is bij sommige auto's die hier zijn genoemd.
    Dat bedoel ik dus met 'door de bomen het bos niet meer zien'. Smile. Ik vind het echt een wirwar.

    Maar ik heb vanmiddag een afspraak bij Nissan voor een proefrit en ga ook nog wat proberen te regelen bij Hyundai.
  7. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    quote:
    Dit schreef 7jeroen7

    Heel verstandig.
    Om een auto echt goed te kunnen beoordelen moet je er toch even in gereden hebben.
    Ben benieuwd wat je van de Hyundai i10 vind?
    Mijn vriendin heeft er zo 1, en de auto heeft mij verbaasd wat ruimte, degelijkheid en rijden betreft. Daarbij vind ik bijvoorbeeld een VW up qua comfort een kar bij 😃


    Grappig, die verschillen in beleving van een auto!

    Hyundai ook geregeld voor vanmiddag.
    Ik kan mijn 'vrije' dag maar het beste nuttig besteden. Smile
  8. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Oh, gemist. Maar goed, bij luxe pakketten zit dat er meestal wel in. Ben benieuwd wat je van de proefritten vindt. Ga je de micra proberen? Zuinige leuke auto. Een volgens mij met al jouw gewenste opties.


    Yep, Nissan Micra en Hyundai I10.
    Ik laat het weten!
  9. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    quote:
    Dit schreef cootje
    VW Up niets voor jou?


    >>LINK<<


    Met de opties die ik wil vind ik hem te duur worden.

    En @7jeroen7 vindt het niks, hè Smile
  10. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    @Saskieja dat is echt balen!
    Ik heb nu een Toyota Yaris, daar heb ik gelukkig nooit dat soort problemen mee gehad.
    Zie dat je hem bij de dealer hebt gekocht. Daar kunnen ze zich toch niet zo van af maken!
  11. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    Zaterdag een proefrit in Kia Picanto gehad.
    Vandaag Nissan Micra en Hyundai i10.
    Na vandaag is duidelijk dat de Picanto afvalt.
    De Hyundai en Micra zijn allebei goed bevallen. Rijden beide fijn. De Micra is iets groter en ligt ook wat steviger op de weg. Bij de Nissan dealer bieden ze een flinke prijs voor mijn huidige auto en er staat een lease aanbieding in de showroom. Pluspunten dus voor de Micra.
    De i10 is iets goedkoper in leaseprijs (maar niet heel veel doordat Nissan die lease aanbieding heeft) en er zitten uitgebreide opties op de door mij gewenste uitvoering.
    Ik heb daar echter niet meteen een prijs te horen gekregen voor mijn huidige auto. Dus die wacht ik even af.
    Als ik die weet maak ik een keuze uit deze twee auto's.
  12. Jeli
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Jeli

    quote:
    Dit schreef Sjak


    Mijn moeder had dat ook bij de Aygo. Kon je niet mee door de carwash dan werd alles nat....
    Gelukkig werd ie total loss gereden terwijl hij geparkeerd stond en nu heeft ze een Hyundai I10. Zit fijn hoog.


    Dat je nog eens blij bent dat je auto total loss wordt verklaard ...Smile
Terug naar de lijst