1 cent van Forlease op mijn rekening

1 cent van Forlease op mijn rekening 

Onderwerp van Pluk

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk

    Tim is wederom niet beschikbaar.
    Zo'n mierzoete stem begrijpt het helemaal en Tim wil mij gerust wel terugbellen.

    Ik ben boos geworden.
    Heb nu het contactformulier ingevuld.
  2. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk


    info@forlease.nl
    di 4 aug. 15:08 (17 uur geleden)
    aan mij

    Geachte mevrouw of heer ....,

    Dank voor uw melding en geen zorgen. Per abuis heeft u 1 cent ontvangen.

    Er is deelgenomen aan een test pilot om in contact te komen met nieuwe prospect klanten met een concrete interesse voor leasen of per maand betalen.

    Kennelijk is door een systeembeheerder van een technologie partner in het buitenland een foutief bestand omgezet naar SEPA XML met een promotioneel bericht voor een verkeerde doelgroep.

    De pilot is per direct stopgezet. Het is nooit onze bedoeling geweest om op deze wijze met u in contact te komen.

    Wij bieden onze welgemeende excuses aan voor het ongemak en zullen er op toe zien dat dit niet nogmaals kan gebeuren



    Met vriendelijke groet,

    Forlease
    Help Centre
    >>LINK<<
  3. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk

    quote:
    Dit schreef Eric1
    Idd een waardeloos antwoord. En je weet het nog steeds niet. Het zou bij mij iets in werking zetten van: "En nu wil ik het weten ook" . Desnoods via Radar, Kassa of de consumentenbond.


    Dacht ik ook aan. Maar of ik zin heb er zoveel tijd en energie aan te besteden. Ik ben geen lid van de consumentenbond. Eerst maar es reageren op dit antwoord bij Forlease zelf.
  4. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk


    info@forlease.nl
    6 aug. 2020 10:34 (7 dagen geleden)
    aan mij

    Geachte mevrouw ..,

    Forlease treft geen blaam. Zij heeft (te) enthousiast deelgenomen aan een pilot. Er blijkt een foutief Sepa XML te zijn aangeleverd die tegoeder trouw is ingeladen bij de bank van the free in de veronderstelling dat sprake zou zijn van gevalideerde data van prospects met een concrete interesse en/of ervaring met private lease.

    De pilot is geinitieerd, begeleid en gefinancierd door een fabrikant van boxspringbedden inclusief een cashback. Dit alles om de verkoop te stimuleren in tijden van COVID 19. De fabrikant is aangesproken op ‘ what went wrong ‘ waarna de samenwerkende technische partner in Cyprus is benaderd. Deze partner blijkt nieuwe technologie voor bank ads te hebben ingezet waarbij kennelijk gebruik is gemaakt van foutieve data. De partner is webdeveloper en rechtsopvolger van een generator in krediet en lease leads. Data is volgens opgave afkomstig van zelf ingevulde aanvraagformulieren voor krediet en lease door gebruikers op diverse internetsites waarvoor wervingskosten zijn betaald aan Google.

    Forlease hanteert een eigen privacy statement, verwerkt persoonsgegevens op een correcte manier en neemt met verre afstand van oneerlijke handelspraktijken dan wel schending van privacy als lid van Thuiswinkel Waarborg. Er is geen sprake noch geweest van kwade wil of opzet maar menselijk falen door een technische medewerker van een bedrijf in Cyprus. Dit betreuren wij ten zeerste. In geen geval beschikken wij over bankgegevens derden anders dan klanten die een aanvraag hebben gedaan via onze website dan wel beschikken over een bed met maandbetaling. Als vanzelfsprekend doen of ondernemen wij niets met data anders dan gegevens te beoordelen aan de hand van acceptatiecriteria en Know Your Customer principe.

    Wij bieden nogmaals onze verontschuldigingen aan.

    Met vriendelijke groet,

    Forlease
    Help Centre
    >>LINK<<

    Ik heb nergens een krediet aangevraagd en lease helemaal niks, ook nergens naar geïnformeerd.
    Wat bedoelen ze nou met deze zin?

    Data is volgens opgave afkomstig van zelf ingevulde aanvraagformulieren voor krediet en lease door gebruikers op diverse internetsites waarvoor wervingskosten zijn betaald aan Google.

    Wie heeft er wervingskosten aan Google betaald?
    Het enige dat ik ooit gehuurd heb is een auto in Florida.
  5. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Hoe heb je die auto in florida betaald? Ook geen achteraf betalen of wehkamp achtige bedrijven waar je krediet hebt?


    Wehkampachtige dingen zeker niet.
    Auto heb ik betaald via creditcard.
    Ik heb helemaal nergens een krediet.

  6. Pluk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Pluk

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Iets gekocht bij Ali ed waarbij je met ideal betaald hebt? Kan me indenken dat zo'n bedrijf wil bijverdienen aan de verkoop van dit soort gegevens.

    Heb je de door jou geopperde link met de bgl onderzocht?


    Nee geen Ali.
    Een vriend van mij was wel bezig met beleggingen via Cyprus maar ik neem aan dat hij mijn rekeningnr niet gegeven heeft.

    Heb je de door jou geopperde link met de bgl onderzocht?........ik snap dit niet. Waar staat dit?
Terug naar de lijst