Alternatief telefoonmerk

Alternatief telefoonmerk 

Onderwerp van Rose_s

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s

    quote:
    Dit schreef Arreslee
    Ik heb jaren lang ong. 9 jaar een Whileyfox Swift 1e generatie gehad. Voor mij voldoende.
    Maar met het steeds groter worden van de apps werd deze trager en qua software bleef die hangen op Android 7. Fabrikant bestaat niet meer.
    Sinds een maand heb ik nu een Fairphone 3.
    Bevalt goed. Nog geen foto's mee gemaakt maar mocht blijken dat de camera een upgrade nodig heeft dan kan ik deze kopen en door het verwijderen van een paar schroeven de oude verwijderen en de nieuwe plaatsen.
    Kortom modules zijn uitwisselbaar.
    Eens kijken hoe lang ik met deze ga doen.



    Ik ga eens kijken voor de Fairphone
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s

    quote:
    Dit schreef Quincy
    Mijn oudste en ik hebben allebei een Oppo, bevalt heel goed!



    Hebben jullie hem allang?
    Hoe zijn de foto's?
  3. nienkevb
    natuurlijk

    Toon alleen de berichten van nienkevb
    Voor mijn werk sinds een half jaar een Redmi van Xiaomi. Ik heb er geen verstan van en op aanraden van mijn broer gekocht. Zeker de moeite waard voor de prijs. Ik kan er prima mee vooruit. Broer heeft er zelf ook een.
  4. Anoesjka
    Sja...

    Toon alleen de berichten van Anoesjka
    Ik lees graag mee.
    Moet binnenkort mijn Huawei vervangen maar wil ook geen samsung of iPhone.
  5. BrendaJ
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van BrendaJ
    Mijn jongste (bijna 11) heeft nu een jaar een Oppo, en die is volgens haar onverwoestbaar. Ze heeft al bedacht dat als ze ooit een andere telefoon krijgt, ze hem uit het raam gaat gooien om te kijken of hij het dan ook nog doet........
    Verder is volgens haar de camera niet goed genoeg en daarom wil ze een andere. Ik kan niet inschatten in hoeverre merkjes bij dit oordeel een rol spelen. Zij wil vooral een iPhone.
    14 jun '21 - 22:55:26 / 14 jun '21 - 23:10:56
  6. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s

    Lastig dus, niet allemaal even goed of tevreden of nog niet lang genoeg om te weten of hij blijft bevallen.
    Het liefste wil ik nog steeds Huawei, voor mij goede camera en ik vind hem erg gebruikersvriendelijk. Apple wil ik niet en Samsung ook niet.

    Alleen dat gedoe met Google, hoopte dat dat met Biden weer over was, maar dat is nog niet zo.

    Dilemma nog.
  7. BrendaJ
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van BrendaJ
    Dubbel
  8. LeonB
    Pluk de dag!

    Toon alleen de berichten van LeonB
    quote:
    Dit schreef Rose_s



    Hoe is de bediening, als Samsung of meer als Apple.
    Huawei zit tussen beiden in.


    Het is Android 10 met een eigen interface. Dat is heel even wennen, maar het went snel. Met Samsung en Apple heb ik geen ervaring.
  9. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s

    quote:
    Dit schreef LeonB


    Het is Android 10 met een eigen interface. Dat is heel even wennen, maar het went snel. Met Samsung en Apple heb ik geen ervaring.



    Xiaomi Redmi meerdere keren genoemd, ga me er morgen verder in verdiepen.
    Thanks
  10. hanss51
    @nd3rs

    Toon alleen de berichten van hanss51
    quote:
    Dit schreef Rose_s



    Xiaomi Redmi meerdere keren genoemd, ga me er morgen verder in verdiepen.
    Thanks

    Ik heb daar net sinds een paar dagen de goedkope variant van, de Xiaomi Poco M3 Pro. Ben nooit zo geïnteresseerd geweest in camera kwaliteit (ik heb een echte camera). Maar was net verbaasd over de geslaagde kiekjes, stukken beter dan met de vorige, een Nokia 6.2.

    Inderdaad even wennen, Android 11 met eigen schil, zelfde als Redmi. Maar wel snel en handig. Veel en lang updates hoorde ik ook van anderen.
  11. K2
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van K2
    quote:
    Dit schreef Rose_s



    Ik ga eens kijken voor de Fairphone

    Mijn oudste had een Iphone en heeft nu een fairphone. Prima toestel voor bellen en appen, maar voor foto's trekt ze toch haar oude telefoon weer van de stekker.
    Middelste heeft met haar Samsung de beste camera in huis - maar zowel die van haar als haar broer had al snel bedieningsproblemen (binnen een jaar).
    Ik heb al jaren een Wiko, die nu op z'n laatste beentjes loopt, en ik denk dat ik gewoon weer voor Wiko ga. Camera schijnt verbeterd te zijn, maar ik ben een slechte fotograaf, dus daar heb ik niet veel aan....
  12. En anders is er altijd nog Tweakers.net.
    De Mei test van telefoons:
    >>LINK<<

    Voor foto's pak ik mijn spiegelreflexcamera.

    Succes met de keuze.
Terug naar de lijst