Tesla Model 3

Tesla Model 3 

Onderwerp van AnnePA

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef AnnePA

    Afhankelijk van standard of long range en andere opties tussen de 45 en 50k

    Zou rond de 30 worden voor de Europese markt.. dacht al dat het praatjes waren.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Singa

    Zou rond de 30 worden voor de Europese markt.. dacht al dat het praatjes waren.

    Tesla wordt toch voornamelijk geleased?
  3. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Tesla wordt toch voornamelijk geleased?

    Ken enkele mensen die voor deze in de rij hebben gestaan. Om te kopen. Wat zullen die balen. Of juist niet natuurlijk
    Maar de bijtelling is dan dus ook vet, he..
    Private lease lijkt me de moeite niet.
  4. AnnePA
    Hoog en Laag blij!

    Toon alleen de berichten van AnnePA

    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Ja idd.

    Open haard is de romance modus.


    Emission Testing Mode (Tesla die scheten laat)
    Het is op het randje van fatsoen, voor sommigen zelfs eroverheen, maar Tesla maakt er wel wat grappigs van. Je kunt in deze Emission Testing Mode, wat uiteraard een sneer is richting de sjoemelende fabrikanten, kiezen uit 6 verschillende scheten. Vervolgens kies je wanneer je ze horen wilt. Dit kan bijvoorbeeld in plaats van de traditionele klik-klak wanneer je de richtingaanwijzer activeert. Of op commando door de het scrollwieltje links op het stuurwiel te gebruiken. Vervolgens kun je ook nog eens kiezen waar de scheet vandaan moet komen. Zo kun je iemand behoorlijk in de maling nemen.

    Dit filmpje gaat over de Model S, vriendlief heeft een Model 3, ik ga ff zoeken of die daar op zit, lijkt me heerlijk als hij aan de SC hangtSmile

    Haha die scheten.....Smile
    Heb jij zelf een Tesla?
  5. AnnePA
    Hoog en Laag blij!

    Toon alleen de berichten van AnnePA

    quote:
    Dit schreef Singa

    Zou rond de 30 worden voor de Europese markt.. dacht al dat het praatjes waren.

    Ja dat zou mooi zijn, zou ik hem meteen kopenSmile
  6. AnnePA
    Hoog en Laag blij!

    Toon alleen de berichten van AnnePA

    quote:
    Dit schreef Singa

    Ken enkele mensen die voor deze in de rij hebben gestaan. Om te kopen. Wat zullen die balen. Of juist niet natuurlijk
    Maar de bijtelling is dan dus ook vet, he..
    Private lease lijkt me de moeite niet.

    Ja bijtelling is natuurlijk passend bij de waarde, maar dit jaar nog steeds met subsidie ivm stimulering elektrisch rijden
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef AnnePA

    Dit filmpje gaat over de Model S, vriendlief heeft een Model 3, ik ga ff zoeken of die daar op zit, lijkt me heerlijk als hij aan de SC hangtSmile

    Haha die scheten.....Smile
    Heb jij zelf een Tesla?

    Zit standaard op elke Tesla.
  8. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    Tesla is al mijn droomauto en nu nog meer.

    Verder heb je niets aan mijn reactie
  9. Singa
    BLYe eenouder

    Toon alleen de berichten van Singa
    quote:
    Dit schreef AnnePA

    Ja bijtelling is natuurlijk passend bij de waarde, maar dit jaar nog steeds met subsidie ivm stimulering elektrisch rijden

    Verandert helaas, boven 40k
    Maar goed, indien zakelijk nog altijd relatief voordelig.
    En voor ca 30k begreep ik inderdaad ook dat aardig wat mensen wilden kopen. Wat een verschil met model S etc.
  10. Margo
    Heeft haar draai gevonden

    Toon alleen de berichten van Margo
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Tesla wordt toch voornamelijk geleased?

    Artsen kopen hem zelf Smile
  11. Bericht van Margo is op 06-12-2021 om 16:00:30 uur verwijderd door Margo.

    Reden: Dubbel

     
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ff testen of dit lukt op model 3.

    Shortcut: ‘Easter Egg Basket’:
    Heb je geen zin om al die codes in te voeren om de verschillende Easter Eggs te ontdekken? Daar hebben de engineers van Tesla ook iets op gevonden: een handig menu waarin bijna alle Easter Eggs overzichtelijk staan weergegeven. Tesla noemt dit de ‘Easter Egg Basket’: de paaseierenmand.

    Volg deze stappen om de ‘Easter Egg Basket’ weer te geven:

    Stap 1: tik één keer op de ‘T’ bovenaan in het midden van je touchscreen. Hierdoor komt de ‘About Your Tesla’ pop-up naar voren. Hier staan onder andere je #VIN, kilometerstand en de naam van je Tesla.

    Stap 2: bovenaan in het midden van de pop-up zie je 3 lichtgrijze streepjes in een V-vorm. Klik erop en schuif met je vinger naar beneden over het scherm totdat er een nieuw scherm verschijnt.
    Stap 3: je ziet nu een nieuw scherm met verschillende iconen die verwijzen naar Easter Eggs, zoals het ‘Mars Easter Egg’, ‘James Bond Easter Egg’ en het ‘Sketch Pad Easter Egg’.
Terug naar de lijst