Stopcontact vervangen

Stopcontact vervangen 

Onderwerp van Ditty

Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef bart
    Aanvulling: ook de foto's laten zien.

    het gaat erom dat de boutjes er precies in passen, anders heb je gedoe.

    Afstand meten dus. De gamma is er nu niet voor klant oplossingen. Bestellen, ophalen en weer weg. Niet dat geneuzel met foto's, vragen en oude dingen vergelijken.
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Afstand meten dus. De gamma is er nu niet voor klant oplossingen. Bestellen, ophalen en weer weg. Niet dat geneuzel met foto's, vragen en oude dingen vergelijken.



    Oh dat ligt aan de zaak waar j te komt.
    Vaak denken ze nog even mee. Lopen voor je de winkel in om het juiste te pakken.
    Kan prima
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Rose_s



    Oh dat ligt aan de zaak waar j te komt.
    Vaak denken ze nog even mee. Lopen voor je de winkel in om het juiste te pakken.
    Kan prima

    Wat ik van dochter (Karwei) en haar vriend (gamma) hoor is dat ze daar echt geen tijd voor hebben. Veel bestellingen die binnen korte tijd gepicked moeten zijn.
  4. Ditty
    Onderweg

    Toon alleen de berichten van Ditty

    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Wat ik van dochter (Karwei) en haar vriend (gamma) hoor is dat ze daar echt geen tijd voor hebben. Veel bestellingen die binnen korte tijd gepicked moeten zijn.


    Dat maakt het momenteel ook zo lastig.

    Normaliter loop ik, bij voorkeur de lokale Hubo binnen en daar krijg je altijd prima advies. Die mannen maken dan echt even tijd voor een hulpeloos vrouwtje🤪
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef ditty


    Dat maakt het momenteel ook zo lastig.

    Normaliter loop ik, bij voorkeur de lokale Hubo binnen en daar krijg je altijd prima advies. Die mannen maken dan echt even tijd voor een hulpeloos vrouwtje🤪

    Gelukkig is OA er! Smile
  6. Frank-en-kids
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Frank-en-kids
    Hier bij de Karwei en praxis gewoon adviesvragen die beantwoord worden bij de kassa. Alleen ruilen pas na de lockdown

    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Wat ik van dochter (Karwei) en haar vriend (gamma) hoor is dat ze daar echt geen tijd voor hebben. Veel bestellingen die binnen korte tijd gepicked moeten zijn.


  7. quote:
    Dit schreef ditty


    Dat maakt het momenteel ook zo lastig.

    Normaliter loop ik, bij voorkeur de lokale Hubo binnen en daar krijg je altijd prima advies. Die mannen maken dan echt even tijd voor een hulpeloos vrouwtje🤪

    Met de Hubo bij jou kan je appen. Foto meesturen en er ligt klaar wat je moet hebben.
  8. Cees
    Oemoemenoemoe

    Toon alleen de berichten van Cees
    quote:
    Dit schreef Marlies

    Met de Hubo bij jou kan je appen. Foto meesturen en er ligt klaar wat je moet hebben.



    Ja deze en niet vegeten te ondertekenen met : " Dat hulpeloze vrouwtje".
    Komt het beslist goed!

    Smile
  9. Bericht van Cees is op 02-01-2022 om 19:01:36 uur verwijderd door Cees.

    Reden: Twee keer gequote.

     
  10. SFR
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van SFR
    quote:
    Dit schreef ditty


    (..)

    Normaliter loop ik, bij voorkeur de lokale Hubo binnen en daar krijg je altijd prima advies. Die mannen maken dan echt even tijd voor een hulpeloos vrouwtje🤪


    Jouw lokale Hubo zal waarschijnlijk ook wel telefonisch bereikbaar zijn.
    Juist nu dergelijke adressen koesteren ipv de 'grote jongens'.. zou ik denken.

  11. Sil
    retro

    Toon alleen de berichten van Sil
    quote:
    Dit schreef ditty


    Dat maakt het momenteel ook zo lastig.

    Normaliter loop ik, bij voorkeur de lokale Hubo binnen en daar krijg je altijd prima advies. Die mannen maken dan echt even tijd voor een hulpeloos vrouwtje🤪


    Ben vorige week bij de Hubo geweest, kon gewoon aan de deur mijn vragen stellen.
Terug naar de lijst