Heb ik recht op mijn pakje als huisnummer fout is.

Heb ik recht op mijn pakje als huisnummer fout is. 

Onderwerp van Waterjuffer

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door een beheerder op 15 april 2023 om 07:57:38

Terug naar de lijst

  1. quote:
    Dit schreef Malero



    Hier in Rotterdam leg je zo om om die reden ( een pakje aannemen dat niet voor jou is en niet terug geven) maar misschien is dat bij jullie anders.


    Hier in de wijk valt dat nog mee, maar lees op het plaatselijke nieuws wel steeds vaker dat er in een andere deel van de stad om niet vermelde reden geschoten is.
    Lijkt me ook niet een strak plan om dat te gaan doen.
    De afzender heeft al gezegd dat ze nog een keer ging sturen als ik het niet terug kreeg. Ik weet nu dus wel wat voor type buren het zijn.
  2. BrendaJ
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van BrendaJ
    De andere kant: er staan heel veel verhalen op internet over pakketfraude, waar de ontvanger nog voor moet betalen nadat het is opgehaald. Kennen deze buren jou? Missch zijn ze gewoon bang bedonderd te worden.

  3. quote:
    Dit schreef BrendaJ
    De andere kant: er staan heel veel verhalen op internet over pakketfraude, waar de ontvanger nog voor moet betalen nadat het is opgehaald. Kennen deze buren jou? Missch zijn ze gewoon bang bedonderd te worden.



    Lijkt me sterk als ze me niet kennen, in ieder geval van gezicht wel. We wonen paar huizen van elkaar af en groeten als we elkaar tegenkomen en dat laatste zegt al heel wat hier.
  4. Mariska2
    Niet later maar nu

    Toon alleen de berichten van Mariska2
    quote:
    Dit schreef BrendaJ
    De andere kant: er staan heel veel verhalen op internet over pakketfraude, waar de ontvanger nog voor moet betalen nadat het is opgehaald. Kennen deze buren jou? Missch zijn ze gewoon bang bedonderd te worden.


    In dat geval hadden de buren waarschijnlijk niet getekend voor dat pakket, lijkt mij
  5. Anke
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Anke
    Waar is het mis gegaan in het noteren van het huisnummer?

    Het is iig fijn dat de afzender het pakje nog een keer wil sturen - ik zou wel afspraken maken over een ophaalpunt als jij niet thuis bent.. anders hebben je buren straks 2 pakjes
  6. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Waterjuffer

    Ben al meerdere keren aan de deur geweest, er brand licht en bel doet het, maar deur wordt niet open gedaan.



    Kun je niet naar binnen loeren of er iemand thuis is?Smile
  7. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    Ik vind dit zo vreemd van die buren!
    Waarom geven ze het pakje niet gewoon aan jou.

  8. quote:
    Dit schreef twelve


    Kun je niet naar binnen loeren of er iemand thuis is?Smile


    Jaloezieën zitten potdicht

  9. quote:
    Dit schreef EllesB
    Ik vind dit zo vreemd van die buren!
    Waarom geven ze het pakje niet gewoon aan jou.



    Hoeven ze niet te doen heb ik van DHL gehoord, hun adres stond op het label.
    Ik zou deur wel open gedaan hebben en pakje hebben afgegeven, maar hij dus niet.
    Misschien wel open gemaakt en gedacht van dat hij het wel kon gebruiken voor het weekend. Zit een fles Armeense drank in.
  10. cool_lizz
    Met een missie

    Toon alleen de berichten van cool_lizz
    Bijzonder
    Ik sluit me aan bij Tinus, en wens je een tijd vooral veel licht en warmte toe.
  11. martijntje
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van martijntje
    quote:
    Dit schreef Waterjuffer


    Jaloezieën zitten potdicht


    Misschien zijn ze op vakantie.
  12. Sheeba
    Older not Wiser

    Toon alleen de berichten van Sheeba
    quote:
    Dit schreef Waterjuffer




    Misschien wel open gemaakt en gedacht van dat hij het wel kon gebruiken voor het weekend. Zit een fles Armeense drank in.



    Ow gedver wat een nare gedachte
    Iets met hoe de waard is enzo.
Terug naar de lijst