Air up  

Onderwerp van Jep

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Marianne-b
    en dan .. is er koffie ☕️

    Toon alleen de berichten van Marianne-b
    Crystal clear is koolzuurvrij of het huismerk variant en maar 1kcal per 100ml. Dat kun je zeker drinken als je minder prik wilt.
  2. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef Marianne-b
    Crystal clear is koolzuurvrij of het huismerk variant en maar 1kcal per 100ml. Dat kun je zeker drinken als je minder prik wilt.


    Dat is absoluut niet hetzelfde. Crystal Clear zit boordevol zoetstoffen.
  3. Marianne-b
    en dan .. is er koffie ☕️

    Toon alleen de berichten van Marianne-b
    Źoetstoffen zitten toch in elk drankje?
  4. Piep
    Laat zich nakijken..

    Toon alleen de berichten van Piep
    quote:
    Dit schreef Marianne-b
    Źoetstoffen zitten toch in elk drankje?


    Nee hoor. Spa heeft frisdranken zonder zoetstof. En de AirUp waar dit draadje over gaat heeft ook geen zoetstoffen. Dus niet te vergelijken met een product als Crystal Clear.
  5. Jep
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jep

    Dank voor de reacties. Ik vroeg t niet voor kinderen masr voor mijzelf. Moet meer water drinken maar water 'gewoon'voegt bij mij niet echt. Begrijp dat t idee werkt maar door pods vooral t prijzig is... ga mij er verder in verdiepen... dank nogmaals
    16 sep '23 - 14:52:18 / 16 sep '23 - 15:27:51
  6. leeuwin70
    Dans maar mee met de wind

    Toon alleen de berichten van leeuwin70
    quote:
    Dit schreef Jep
    Dank voor de reacties. Ik vroeg t niet voor kinderen masr voor mijzelf. Moet meer water drinken maar water 'gewoon'voegt bij mij niet echt. Begrijp dat t idee werkt maar door pods vooral t prijzig is... ga mij er verder in verdiepen... dank nogmaals



    Ik gebruik een scheutje Teisseire Zero Suiker en die heb je in heel veel smaken.
  7. Jep
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Jep

    Gegoogled..kende t niet. Ga t eens proberen. Dank
  8. Visje
    Terug gezwommen:).

    Toon alleen de berichten van Visje
    quote:
    Dit schreef Jep
    Gegoogled..kende t niet. Ga t eens proberen. Dank



    Er zijn best veel zero sugar limonadesiropen.
    Maar er zitten natuurlijk wel andere middelen in. Als dat geen optie is, is de air up mss toch wel handig.
  9. Geanna
    Binnen

    Toon alleen de berichten van Geanna
    quote:
    Dit schreef Jep
    Dank voor de reacties. Ik vroeg t niet voor kinderen masr voor mijzelf. Moet meer water drinken maar water 'gewoon'voegt bij mij niet echt. Begrijp dat t idee werkt maar door pods vooral t prijzig is... ga mij er verder in verdiepen... dank nogmaals

    Je kan evt wat komkommer, gember , frambozen, citroen oid in je water doen .
    (Anderhalve liter fles vullen en in de koelkast zetten)

    Het is ook een kwestie van wennen misschien.

    Zelf drink ik veel water met koolzuur. Soms met niks, soms met waar ik zin in heb.
  10. malva
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van malva
    Zoonlief doet een beetje citroensap in zijn water. Uit zo n citroenvorm van 40 a 50 cent in de supermarkt
    Geen suiker, wel smaak.
  11. MarjanvanE
    Proost!

    Toon alleen de berichten van MarjanvanE
    er bestaan ook 'koude thee zakjes'.
    Om water op te leuken Smile
  12. Asje
    I wanna feel....

    Toon alleen de berichten van Asje
    Ik heb voor kleinzoon er 1 bij TEMU besteld, goedkoper dan de orgineel en er zat 1 smaakje al bij. Hij is er blij meeSmile
Terug naar de lijst