Waarschuwing valse emails,,,

Waarschuwing valse emails,,, 

Onderwerp van leeuwin70

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Deze gekregen. met echt het logo van het CJIB
    Ik snap echt dat je hier de rambam van kunt schrikken.


    Geachte Bestuurder,

    U ontvangt deze e-mail omdat uit onze administratie is gebleken dat uw een openstaande bedrag heeft staan wegens het overtreden van een vekeersvoorschrift

    U hebt een beschikking en vervolgens twee aanmaningen ontvangen over het overtreden van een verkeersvoorschrift.
    Wij hebben u meerderen malen per brief verzocht om de betaling te voldoen.Het openstaande bedrag is tot op heden niet op de rekening van het Centraal Justitieel Incassobureau (CJIB) bijgeschreven.
    Daarom zullen wij de bank opdracht geven om uw rekening te blokkeren per Maandag 21 Oktober 2019.
    Alleen persoonlijk bij het BKR zelf kunt u inzage krijgen over de informatie die het BKR over u ontvangt.
    Het blokkeren van uw rekening betekent dat de toegang tot uw rekening geblokkeerd is met ingang van 21-10-2019 tot het volledige bedrag is voldaan.

    Informatie over de overtreding en de opgelegde administratieve sanctie.



    Omschrijving overtreding: Rijden door roodlicht.
    Datum: 20 augustus 2015
    Openstaande bedrag: €530,15
    Administratiekosten: €6,10
    Te betalen: €536,25


    Betalen

    -CJIB wilt uw erop attenderen het verschuldigd bedrag te betalen binnen 24 uur na ontvangst van dit bericht

    -Klik hier om direct te betalen (MJER102019)



    Niet betalen
    - Wij zijn dan genoodzaakt uw rekening te blokkeren tot na ontvangst van uw verschuldigde bedrag.
    - U wordt geregistreerd bij BKR.
    - U ontvangt u een schriftelijk verzoek om uw rijbewijs in te leveren.



    Niet eens met de beslissing?
    Dan kunt u na betaling hiertegen schriftelijk beroep instellen bij de kantonrechter.
    De beroepstermijn eindigt op 30-10-2019.
    Indien de kantonrechter u gelijk geeft in uw beroep wordt het verschuldigde bedrag overgemaakt naar uw rekening.
    Stuur uw beroepschrift voor deze datum naar: Centrale Verwerking Openbaar Ministerie, Unit Mulder Kanton, Postbus 8225, 3503 RE Utrecht







    Hoogachtend

    Berthold Paul Koeiman

    Centraal Justitieel Incasso Bureau.
  2. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Kijk, ik snap heus wel dat het nep is. Maar ik denk zomaar dat als je bang bent aangelegd, een brave hedrik/henrika het toch wel heel manupilerend is. Ik heb hem gemeld bij de fraudehelpdesk
  3. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Briefhoofd is van het Centraal justitieel incassobureau maar ook de afzender is van het centraal justitieel incassobureau
  4. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Vannacht om 04.08 een bericht op mijn telefoon van de belastingdienst:

    [Belastingdienst] Uw openstaande schuld van EUR €1.491,00 is na meerdere herinneringen niet voldaan. Op 7 Juni 2020 zal de gerechtsdeurwaarder overgaan tot conservatoir beslag. U kunt de beslagprocedure voorkomen door direct het gehele bedrag te voldoen via iDeal:

    Mijn ma zou zeggen op dat tijdstip werken ze niet eensSmile.
    Het bizarre vind ik wel dat het bedrag bijna klopt wat ik moet betalen.

  5. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    U heeft een inschrijving bij WoningNet.

    Over 2 weken verloopt uw inschrijving.
    Uw inschrijving verlengen wij met een jaar als u de verlenginskosten van €8,00
    betaalt.
    U kunt betalen via iDEAL.
    Via de onderstaande link word u automatisch doorverwezen naar onze betaalpagina.

    WoningNet-verlengingskosten

    Uw factuurnummer is SRA-00368246



    Machtiging afgeven.

    Wilt u betalen via een doorlopende machtiging?
    dit kan, nadat u dit jaar nog via iDEAL betaald heeft.
    U kunt na de betaling bij overzicht van mijn gegevens uw betaalwijze veranderen.
    Volgend jaar zullen wij dan de verlengingskosten van uw rekening incasseren.
    Ook hiervan krijgt u via e-mail een bericht.
    Meer informatie over betalen van de verlengingskosten vindt u op onze website.

    Uitschrijven.

    Als u niet binnen 2 weken betaalt, schrijven wij u uit.
    Uw opgebouwde inschrijfduur en eventuele reacties vervallen dan.

    met vriendelijke groet,



    WoningNet
    Manager Klantcontactcentrum
  6. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Geachte heer, mevrouw,

    Zojuist is er geprobeerd om €325,70 via een online webshop van uw card proberen te afteschrijven. Wij hebben uw account momenteel in beperking geplaatst om fraude met uw account te voorkomen.

    U moet uw card verifieren om weer een overzicht over uw zaken & regelingen te hebben . Dit doet u door in te loggen op uw account. Hier moet uw vervolgens een aantal stappen doorlopen.

    Klik hier om de procedure te starten.

    Mocht het u niet lukken om de procedure uit te voeren. Dan kunt u ons 24/7 telefonisch bereiken, wij staan u ten woord.

    Meer informatie

    Wij maken gebruik van een 256 bit SSL beveiliging. Dit houdt in dat uw gegevens worden beveiligd door een Anti-fraude beveiliging. Na dat u uw card heeft geverifieerd zullen wij het als **** **** **** 0000 zien.

    Met vriendelijke groet,

    lnternationaI Card Services-Fraudepreventie

    Heel knap, want ik heb niet eens een creditcard

  7. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Hoe gehaaid met logo en al

    MijnOverheid

    MijnOverheid



    Geachte heer/mevrouw,


    Wij hebben vastgesteld dat u in aanmerking komt voor een
    teruggave van €849,- i.v.m COVID-19.

    Om uw teruggave te ontvangen vragen wij u om uw gegevens te
    controleren en te verifiëren. Uw fiscale teruggave kan alleen op uw
    bankrekening worden bijgeschreven als wij beschikken over de juiste
    gegevens.


    Klik hier om uw aanvraag in te dienen.


    Met vriendelijke groet,


    MijnOverheid

    BerichtenBox - Mijn Overheid - Helpdesk Digitale ZorgTechnisch onderhoud Berichtenbox app
    Vanwege technisch onderhoud is het momenteel niet mogelijk
    om het bericht via de Berichtenbox te lezen.
    Bekijk het bericht daarom direct via uw webbrowser.
  8. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Uit ons administratie blijkt dat u een openstaande factuur heeft van uw lidmaatschap van de ANWB van €90,00.



    Geachte relatie,

    U heeft een openstaande factuur van €90,00 betaal deze voor 20-11-2021

    Ga naar mijn anwb om direct uw factuur te betalen via IDeal.

    Betaal vóór 20-11-2021 en voorkom extra kosten die in rekening kunnen worden gebracht.



    Met vriendelijke groet,

    ANWB

    Met ANBW logo en al. Geen lid nooit lid geweest
  9. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet
    Geachte heer/mevrouw,

    Sinds zondag 28 November zal elke inwoner in nederland verplicht een boosterprik halen. U bent in het ggd systeem geregistreerd, daarom ontvangt u ook deze mail. Wij van de GGD vinden de strijd tegen Covid-19 erg belangrijk. Wij vragen u voor medewerking om zo snel mogelijk een einde te maken aan deze pandemie. U kunt via de onderstaande koppeling u afspraak aanvragen voor de boosterprik.

    Mijn boosterprik halen.

    Voeg de afzender van de GGD (ggdghor@planet.nl) om voortaan meldingen te krijgen als wij u mailen

    Met vriendelijke groet,

    GGD Nederland

  10. robinet
    niets is vanzelfsprekend

    Toon alleen de berichten van robinet


    Geachte heer/mevrouw,

    Verouderd
    Uw digitale sleutel voor toegang tot uw DigiD is verouderd.
    Activeer uw sleutel voor 09-01-2022 om deactivatie te voorkomen.
    Verificatie
    Om gebruik te kunnen blijven maken van uw DigiD dient u door middel van de IDIN (Identificeren en Inloggen) te verifiëren.

    Verifiëren
    Aanvraag
    Indien u de verificatie niet voltooid voor de bovenstaande datum zullen wij over gaan tot deactivatie. Dat zal betekenen dat u uw DigiD volledig opnieuw zal moeten aanvragen. Na de aanvraag zult u binnen 2 tot 5 werkdagen uw nieuwe inloggegevens via de post ontvangen.

    Met vriendelijke groet,
    DigiD Helpdesk
    Bereikbaar op werkdagen van 08:00 - 22:00 uur.
    T 088 123 65 55

    Rijksoverheid, Binnenhof 14, 2513 AA Den Haag
    Verzonden door
    Rijksoverheid Koninkrijk der Nederlanden.

    Vrees dat dit ook phising is

Terug naar de lijst