Tweedehands schoenen:)

Tweedehands schoenen:) 

Onderwerp van Visje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Julie-ann
    Live life happily

    Toon alleen de berichten van Julie-ann
    quote:
    Dit schreef ditty
    Hoe passen jullie schoenen in een winkel? Daar hebben ook tientallen voeten ingezeten!



    Dat vind ik wel een goede. Fijn dat er tips zijn maar ik koop heel vaak tweedehands schoenen en echt leuke schoenen ook en denk maar niet aan andere voeten die erin hebben gezeten
  2. Julie-ann
    Live life happily

    Toon alleen de berichten van Julie-ann
    quote:
    Dit schreef Anthea

    Ja, dat herken ik ook. Soms kun je inderdaad echt geen nee zeggen. Dan zijn mensen erg teleurgesteld. Bv letter met Sinterklaas of banketstaaf met de kerst. Van die dingen.
    Ik heb ook een mevrouw die vaak planten weggooit die ik prima vind. Die neem ik dan mee en ga ik thuis verzorgen.
    Of een Chinese waar ik babi pagang spek van krijg en dan geef ik haar bv een pompoen.


    Of je zegt 5 x nee want dit mag ik niet aannemen en dan stoppen ze het geld in je zak en krijg je ruzie als je weer zegt dat het echt niet mag.

    Ooit een prachtige armband gekregen van een dementerend vrouw die bij haar dochter inwoonde . Direct aan dochter terug gegeven en die was geïrriteerd en leek beledigd. Weet je wel hoe duur deze armband is ? Eh ja daarom geef ik deze terug
Terug naar de lijst