Heeft iemand voor mij de gouden tip? Ik heb in Outlook mapjes gemaakt voor mijn thuisadministratie. En om het overzichtelijk te houden heb ik dit genummerd. Het loopt van 1 tot en met 22. Ik heb dat keurig netjes op volgorde. Maar zodra ik Outlook afsluit en weer opnieuw opstart gooit Outlook het weer in de war. Alle 1-en bij elkaar, alle 2-en bij elkaar, etc. na nr.22 komt dan ineens nr 3 . Ik wil gewoon dat ze blijven staan zoals ik ze heb neergezet. Welke instelling moet ik daarvoor hebben? De button van op alfabet zetten lijkt van geen invloed te zijn. Ik heb deze zowel aan als uit gehad.
Dit. En wow wat ben je georganiseerd, goed bezig 👍
Dank je . Ik heb er nu tijd voor omdat ik helaas nu even werkloos ben. Het was zo'n chaos. En ik merk dat ik er wel blij van wordt als ik alles op orde heb.
Maar let op. Sla je documenten die van belang zijn ook ergens op. In de cloud of externe harde schijf. Ik weet dat mail gemakkelijk is maar ergens anders opslaan is heel verstandig.