Moet ik actie ondernemen?

Moet ik actie ondernemen? 

Onderwerp van Carla-S

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Het gaat niet om office365 in deze mail, maar om de manier waarop je je mail binnen haalt met een vaste pc/laptop en het programma wat je daarvoor gebruikt.
    Blijkbaar lees je je mail ook via pc/laptop (kan ook apple-achtige apparaten zijn). De mail wordt met een bepaald programma opgehaald vanaf de mailserver (blijkbaar gebruik je een vast programma om je mail te lezen).
    Het programma wat je daarvoor gebruikt maak gebruik van een verouderd protocol die op 10dec wordt gestopt.

    Als je een mailadres hebt die gerelateerd is aan microsoft moet je even kijken hoe je je mail binnenhaalt en of dat programma geen updates heeft.
  2. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Piep


    Ik lees mijn mail (gmail en live) alleen op mijn telefoon. Ik ga het wel zien wat er ontploft op 10 december


    Dan zal het waarschijnlijk om je live mail gaan, want dat is Microsoft.
  3. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Carla-S


    En waar kan ik vinden of er updates zijn?
    Gaat dat niet automatisch?


    Hangt er vanaf hoe je dat ingesteld hebt en wat je gebruikt. Mobiel zal vaak automatisch gaan, maar laptop/pc zul je naar moeten kijken. Hangt dus af wat je gebruikt en met welk programma je je mail leest.
  4. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Carla-S


    Ik heb werkelijk geen idee.
    Op de laptop heb ik een snellink naar Outlook en dan opent de mail


    Dan zul je outlook moeten updaten waarschijnlijk.
    Klik eens linksonder op het windowsvlaggetje en type direct, zonder iets anders te doen "update" (zonder de aanhalingstekens natuurlijk ;-) ). Dan komt hij waarschijnlijk met de optie om windows update te openen. Doe dat, zoek naar updates en kijk naar de resultaten.
    Staat daar ergens "outlook" of "office" tussen? Laat die in ieder geval updaten. Klik ook op "optionele updates weergeven" want daar worden de niet microsoft windows updates meestal weergegeven.

    Als je trouwens nog niet wil overstappen naar windows 11 (ik wacht daar in ieder geval nog even mee), klik dan niets aan wat daarmee te maken heeft.

    Je kan ook nog even afwachten. Misschien komt er binnenkort een bericht dat dit bericht verkeerd verstuurd is naar gebruikers die al met de juiste versie werken.

Terug naar de lijst