Nee geen grapje, maar een dweilding.
Ik kocht gisteren bij Blokker een Spin&Clean van Vileda. Want daar kun je geweldig mee dweilen.
Eenmaal thuis zette ik ‘m enthousiast in elkaar, maar ik vergat een stuk ertussen.
En ik krijg hem nu met geen mogelijkheid meer uit elkaar. Zit zo vast als een huis, is volstrekt onbruikbaar zo.
Ik googelde maar kan niks vinden. Stuurde een berichtje naar de fabrikant, krijg een foutmelding.
Ten einde raad terug naar Blokker, maar daar krijgt men het ook niet voor elkaar, dus ‘jammer mevrouw’.
Heb ik als koper geen enkel recht nu dan? De gebruiksaanwijzing was redelijk wazig, kan me voorstellen dat ik niet de enige ben die dit verkeerd doet.
-
5 okt '22 - 11:55:13
-
Had je het hiernaartoe gestuurd?
Info.belgique@fhp-ww.com
Vreemd, meestal komt na info het apestaartje.
Ook raar dat de Blokker er niks mee doet. Als een produkt niet goed is, of niet bevalt heb je toch het recht om het terug te brengen? -
quote:
Dit schreef Salome
Nee geen grapje, maar een dweilding.
Ik kocht gisteren bij Blokker een Spin&Clean van Vileda. Want daar kun je geweldig mee dweilen.
Eenmaal thuis zette ik ‘m enthousiast in elkaar, maar ik vergat een stuk ertussen.
En ik krijg hem nu met geen mogelijkheid meer uit elkaar. Zit zo vast als een huis, is volstrekt onbruikbaar zo.
Ik googelde maar kan niks vinden. Stuurde een berichtje naar de fabrikant, krijg een foutmelding.
Ten einde raad terug naar Blokker, maar daar krijgt men het ook niet voor elkaar, dus ‘jammer mevrouw’.
Heb ik als koper geen enkel recht nu dan? De gebruiksaanwijzing was redelijk wazig, kan me voorstellen dat ik niet de enige ben die dit verkeerd doet.
Ik dacht even dat je een moppen draadje had geopend 🫣.
Maar jij hebt als koper te maken met Blokker als verkoper. Mijns inziens moeten zij jou een oplossing bieden. Dus of, ze zorgen dat jouw mop gemaakt wordt, of ze bieden je een nieuwe aan. Als je iets in elkaar moet zetten, moet het ook uit elkaar kunnen in alle redelijkheid. Product voldoet dus niet aan de verwachting. Op je strepen staan hoor! -
Tja, ze deden heel veel moeite. De verkoper heeft zichzelf echt een blessure staan hijsen aan dat ding, maar zonder succes.
Om dan nog assertief te gaan doen en m'n geld terug te eisen, ik kreeg het niet voor elkaar.
Vileda heeft dus kennelijk geen Nederlandse distributeur , dat helpt niet. -
quote:
Dit schreef Salome
Tja, ze deden heel veel moeite. De verkoper heeft zichzelf echt een blessure staan hijsen aan dat ding, maar zonder succes.
Om dan nog assertief te gaan doen en m'n geld terug te eisen, ik kreeg het niet voor elkaar.
Vileda heeft dus kennelijk geen Nederlandse distributeur , dat helpt niet.
Geld terug eisen heeft ook geen zin. Maar ze hadden je een vervangend product moeten aanbieden. En dan moeten zij met Vileda om de tafel. Jij vraagt naar je recht, daar heb je recht op. -
-
-
echt balen!
Eerst terug naar blokker en vragen om een andere oplossing dan "ik krijg het ook niet voor elkaar"
Komen zij niet met vervangende mop of reparatie en neem je daar genoegen mee: dan zou je ook nog warmte kunnen proberen wanneer het van plastic is -
-
quote:
Dit schreef meeuw
echt balen!
Eerst terug naar blokker en vragen om een andere oplossing dan "ik krijg het ook niet voor elkaar"
Komen zij niet met vervangende mop of reparatie en neem je daar genoegen mee: dan zou je ook nog warmte kunnen proberen wanneer het van plastic is
Zij zeggen: andere mensen doen dit kennelijk niet verkeerd, want we hebben dit nog nooit gehoord.
Dus ik vrees dat ik echt ben uitgepraat daar.
En metaal. Echt heel goeie kwaliteit -
quote:
Dit schreef Piep
Maar jij hebt als koper te maken met Blokker als verkoper. Mijns inziens moeten zij jou een oplossing bieden. Dus of, ze zorgen dat jouw mop gemaakt wordt, of ze bieden je een nieuwe aan. Als je iets in elkaar moet zetten, moet het ook uit elkaar kunnen in alle redelijkheid. Product voldoet dus niet aan de verwachting. Op je strepen staan hoor!
Soms zet je iets maar eenmalig in elkaar.
Maar een foto zou handig zijn om mee te denken.
Bericht van Mimi is op 05-10-2022 om 17:51:36 uur verwijderd door Mimi. Reden: dweilen |