Omdat ik, door allerlei omstandigheden, al lange tijd niet meer actief was op OA, was ik super verbaasd om een pb te ontvangen van de Kerstvrouw met de mededeling dat ik genomineerd was.
Vond het ook wel een beetje g?nant , omdat ik het afgelopen jaar niet, zoals vorige jaren, actief heb mee kunnen helpen.
Maar daarentegen vond ik het wel super leuk om genomineerd te worden, dat warmt het
En toen ik gisteren het pakket mocht ontvangen, bleek het ook nog een heel mooi pakket te zijn, met allerlei dingen waar ik blij van word en die goed bij mij passen.
Zoals bijv.:
- hele handige oplaadbare waxinelichtjes (ik heb zo'n beetje het hele jaar door wel kaarsen en waxinelichtjes aan)
- een waxinelichthouder met een tekst met "Happiness Is Home Made" erop (hoe toepasselijk i.v.m. mijn nickname en het feit dat ik home made dingen maak/verkoop )
- een mooie etag?re (handig als ik weer een buffet maak of choco-fondue )
- fijne dubbelwandige glazen om thee warm te houden
- etc. (zie foto ajb)
Thanks 4:
- de nominatie (zo lief
- het samenstellen van het pakket (top )
- het bezorgen van het pakket (was weer gezellig Sunrise )
-
-
Ook ik mocht een kerstpakket ontvangen. Een lief, leuk en warm pakket, heel erg lief, dank je wel.
14 dec '14 - 22:38:47 -
quote:
Dit schreef scar
Ook ik mocht een kerstpakket ontvangen. Een lief, leuk en warm pakket, heel erg lief, dank je wel.
14 dec '14 - 22:48:34 -
en ik ben net ook verblijd met een mooi warm kerstpakket.
wat een supergebaar van oa en wat doet het me goed dat er toch mensen zijn die tijdens deze moeilijke tijd een lach op mijn gezicht weten te krijgen.16 dec '14 - 11:20:22 -
Ook ik heb een pakket mogen ontvangen... begreep het eerst niet, ga door een moeilijke tijd met verkoop huis, verhuizen, dochter die het er heel moeilijk mee heeft, dus was wel een aangename verrassing... aan degene die me heeft voorgedragen, en de organisatie... vielen dank....
16 dec '14 - 11:41:24 -
Leuk al die blije mensen
Toch wel een top actie die OA-KERSTPAKKETTEN ACTIE !!16 dec '14 - 12:43:08 -
Ook ik kreeg een prachtig pakket,,,
Heeeel veeeel dank lieve Kerstvrouw/man,,,
16 dec '14 - 13:57:35 -
quote:
Dit schreef leeuwin70
Ook ik kreeg een prachtig pakket,,,
Heeeel veeeel dank lieve Kerstvrouw/man,,,
Dat verdien jij Esther!!!16 dec '14 - 14:34:52 -
quote:
Dit schreef elly69
Dat verdien jij Esther!!!
Oww dank je wel..16 dec '14 - 14:46:59 -
ik mocht er ook een kerstpakket ontvangen
hartelijk dank kerstman/vrouw
allemaal fijne feestdagen en een goed en gezond en een liefde vol 2015
gr yvonne18 dec '14 - 12:29:36 -
Gisteren werd er een Kerstpakket bezorgd door PostNL. Er zat geen kaartje bij en er stond ook geen afzender op.
Omdat ik weet dat ik genomineerd was neem ik wel aan dat dit het pakket is wat door OA geregeld is.
Dank aan degene die mij dit heeft gegund en aan de maker.
Geeft een warm gevoel in zware tijden.19 dec '14 - 10:57:00 -
Ik heb hem ook ontvangen Van CarlaS
Heel hartelijk bedankt . De Linda zat er ook in
Leuke plaid
Dove shower
Chips
Farfella pasta
Kerstol
Sokken
Schuim
Chips
Soep
VVV cadeaubon
Marsjes
Zalm
Calv? mayo
Thee
Kaassnacks
Koek
Stokbrood
Toast
2 Hondenkuiven
Allemaal nuttige dingetjes. Goed gedaan kerstvrouw.
Mijn dank is groot
Er zat een kras& win op de voorkant van de LInda JAMMER JE HEBT HELAAS
NIETS GEWONNEN
19 dec '14 - 12:07:23 / 19 dec '14 - 12:39:31